הגרה קולקציית חורף 2018  טרנדים אופנתיים לאישה העוצמתית

הגרה קולקציית חורף 2018  טרנדים אופנתיים לאישה העוצמתית

חולצת נאנט 279שח מעיל אפולו 399שח מכנס 149 שח. צלם- גיא זלצר

בית האופנה הגרה מציג:

קולקציית חורף 2018

טרנדים אופנתיים לאישה העוצמתית

נוחות מקסימלית – צבעים לא שגרתיים – דגמים בלעדיים

הגרה קולקציית חורף 2018  טרנדים אופנתיים לאישה העוצמתית

מעיל אמי 499 שח. שמלת רובין 339 שח.
צלם- גיא זלצר

 

 

בית האופנה " הגרה", מציג לחורף 2018 קולקצייה עשירה ורב-גונית, שהיא שיר הלל לאישה האינדיבידואלית והעוצמתית. במרכז הקולקצייה דגש על נוחות מקסימלית בשילוב עם קריצה שובבה לצבעים לא שגרתיים, להדפסים מפתיעים ולאינספור טרנדים הניתנים ללבישה בהנאה מוחלטת.

 

אופנת החורף משדרת קלילות ופאן, גם כשהיא מציעה מראות לבוש "רציניים", כאלו המותאמים לאשת העסקים, והיא רומזת ללקוחה הלובשת את דגמיה: " היי בטוחה במי שאת- כך שכל טרנד שתבחרי יתאים לך"

עכשיו במבצע מיוחד – 1+1  ( הזול מביניהם במתנה) על כל קולקציית החורף בכל סניפי הרשת. לא כולל בייסיק, פרומו, אביזרים ועודפים. אין כפל מבצעים והנחות.

 

 

בקולקציה בולטות הקבוצות הבאות:

  • מעילים – פריט חובה בכל עונה חורפית. בקבוצה זו מגוון רחב של מעילים בסגנונות

שונים: מעילי טרנץ' דקיקים, מעילי צמר ארוכים ואלגנטיים בצבעים מפתיעים ומעילי פוך אופנתיים המבקשים להתכרבל בהם. המעילים מוצעים בצבעים, גזרות ואורכים שונים.

  • המראה המטאלי – בחזרה לעתיד. דגמים בבדים כסופים בוהקים. הנועזות יכולות להרכיב לוק שלם במראה זה. בכל מקרה כדי לאמץ טרנד זה אפשר לשלב גם דגמים בודדים במלתחה, כאלו שמעניקים טאץ' מיוחד למראה הכללי.
  • קטיפה – טרנד לוהט העונה, שעושה קאמבק מושלם משנות ה-90. הקטיפה הנוכחית עשירה מתמיד ומגיעה בקשת רחבה של צבעים: החל מצבעי פסטל ועד לצבעים עזים ובוהקים. את טרנד הקטיפה ניתן לאמץ בלבישת פריטי אופנה ססגוניים ומעודנים, או באקססוריז פרוותים שישדרגו כל הופעה.
  • Working nine to five – חליפות גבירותי חליפות…

טרנד המראה העסקי בא לידי ביטוי בקולקציית חורף 2018 של הגרה בחליפת משבצות בסגנון Prince Of Wales , בהשראת המלך אדוארד השמיני שהפך את ההדפס לפופלרי, אך גם בלבישת פריט משבצות בודד שילוב עם דגמים אחרים בצבעים נועזים. כאן נותנים  מקום של כבוד לחצאית הארוכה, אשר מחמיאה לגזרה ומעניק לה אפקט מאריך.

חליפת המשבצות נלבשת כסט, אך ניתן גם ליצור מראה שונה לגמרי בהתאמת ז'קט עם מכנסי ג'ינס, שילוב של אלגנט וקז'ואל ליצירת מראה עסקי סופר טרנדי.

הגרה. קולקציית חורף 2018.

חולצת נטע 259 שח. צלם- גיא זלצר