החברים מהג'ונגל נמצאים אצלך

משחק קופסה עם גאדג'ט ביחד – לילדים חובבי גאדג'ט מגיל צעיר

החברים  מהג'ונגל נמצאים אצלך בבית

כולנו מכירים משחקי זיכרון. כולנו מכירים משחקי קופסה וכולנו מכירים את העובדה שהפלאפון כבר לא שלנו. מזמן כבר לא שלנו, ברגע שילדנו את בננו הוא אוהב את הפלאפון של ההורים ומה יותר טוב משילוב הדברים ביחד?

 

אני אוהבת משחקי מחשבה, הבן שלי אוהב חייות (הטעות במקור, בני השבוע יחגוג שנתיים) וכבר תקופה שאני מלמדת אותו בעלי חיים, מראה לו בובות של חיות, טיילנו בגני חיות, וכעת הכל נמצא ביחד במשחק אחד. בעלי, מהנדס תוכנה במקצועו, נהנה ואוהב לפחות פעם בשבוע, אם לא כמעט כל יום לשחק במשחק הזה יחד עם הבן שלנו. קולות החיות, לימוד החיות ופיתוח הידע כל זאת תוך כדי משחק הינה מתנה שכיף לקבל ובעיקר כיף לשחק.

החברים  מהג'ונגל נמצאים אצלך בבית

קשה לי לומר זאת ואולי קשה לי להודות בעובדה הזאת, אני מקבלת לא מעט משחקים, אני קונה עוד יותר משחקים, זה הגיע לשלב שאבא שלי אמר שאבקש מחברים לא לקנות לבני משחקים ליום ההולדת כי פשוט אין לו מקום, ואז הכרתי את המשחק הגאוני הזה. משחק קופסה, עם קלפים. מצד אחד זהו משחק זיכרון קלאסי, מנגד, ברגע שהורדתי את האפליקציה לפלאפון, אני יכולה לשחק דרך הפלאפון. אני מניחה את הכרטיס בלוח המשחק, מקרבת את המכשיר ללוח המשחק ואז פתאום מופיעה חיה. הפלאפון פתוח במצב צילום, מקרבים לכרטיס ופתאום מופיעה אנימציה של חיה. לחיצה על הI – INFORMATION מספקת מידע על החיה, לחיצה על סמל הרמקול גורמת לחיה לעשות את קולה, כלומר לאריה לשאוג ועוד. החיה מטיילת במסך. ויש גם חידון לגילאים יותר מתקדמים. לכן, לדעתי המשחק מתאים עד גיל 8 לפחות.

 

המשחק הזה, BIM, משחק גאוני, מיוחד, ואפילו יש לומר מבריק, הוא פיתוח ישראלי, שמשלב מציאות מדומה, רבודה, כרטיסי משחק יחד עם אפליקציה מיוחדת שמשלבת שאלות טריוויה והיכרות עם החיות השונות.

 

חברת BIM מתמחה בפיתוח אפליקציות מדיה חדשניות ואלמנטים אינטראקטיביים ייחודיים בתחום ה-Augmented Reality מציאות רבודה וה- Virtual Reality מציאות מדומה. במסגרת זו מציעה החברה שירותי פיתוח של אפליקציות מדיה דיגיטליות מבוססות מציאות רבודה ומדומה למגוון עולמות תוכן בתחומי החינוך, הילדים, הגיימינג, הבריאות, העיצוב, הספורט, התחבורה, התיירות, הפרסום ועוד.

חברת  BIM פועלת מתוך מטרה לשנות את הראיה הסביבתית באמצעות שימוש בטכנולוגיה חכמה ולהביא את הציבור לכדי שימוש מושכל באפליקציות מדיה ייחודיות המסייעות בתחומי החיים השונים למוצר.

 

החברים  מהג'ונגל נמצאים אצלך בבית

בר אזולאי ויוני טיאר בעלי החברה :

"תפיסת החברה נובעת מהרעיון כי השקעה בחינוך טכנולוגי אחראי בקרב הדור הצעיר יעודד את פיתוח הדמיון והמחשבה והוא זה שיצור שינוי אמיתי ויוביל לפריצות דרך. לכן, מייעדת החברה את הפיתוחים לקהל הילדים, כי הם אלו שיובילו את המדע, הטכנולוגיה והחינוך של המחר."

רקע:

BIM – הוקמה בספטמבר 2015 על-ידי בר אזולאי ויוני טיאר, יזמים מעולם המדיה והטכנולוגיה בעלי מוניטין ורקע עשיר בסביבות פיתוח מוצרים ושירותי מדיה דיגיטליים. החברה, שמפעילה כיום שלושה מרכזי פיתוח גלובאליים בסין, הודו ומצרים, מתמחה במתן שירותי פיתוח ליישומי Augmented Reality ו virtual reality   ללקוחות פרטיים וארגוניים בארץ ובעולם, הפועלים בעולם הילדים, הגיימינג והפרסום. במסגרת זו מציעה החברה סל של שירותים, החל משלב הפיתוח, התכנון הטכני ועד לרמת ההקלטה, התרגום והגרפיקה למוצר.

 

קישור לסרטון המציג את הפיתוח של BIM למשחק הזיכרון הקלאסי שגדלנו עליו. – https://drive.google.com/file/d/0Bz3vcgGiSq2deW9fSnFheU5YZ2M/view?usp=drivesdk

 

 

מתחבר לכל סוגי הטאבלטים והסמארטפונים.

 

ניתן להשיג באתר

http://www.bimbox.co.il

 

מחיר: 129 שקל כולל משלוח

 

 

מילה שלי, זהו משחק מבריק, מפתח את המחשבה, מעלה חיוך בפני בני המתוק, לא עוד טלוויזיה או יוטיוב מבוזבז דרך הפלאפון אלא פיתוח המוח, המחשבה, הידע בשילוב הומור, חיוך ואהבה. מומלץ בחום.

 

 

 

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
Brand Name
BIM
Product Name
החברים מהג'ונגל
Price
129