הטלטאביז חוגגים יום הולדת 20!

סדרת הטלוויזיה האהובה חוגגת 20 שנה לעלייתה לאוויר

לולי תמיד אתכם!    אפליקציית ה-VOD של לולי נוצרה במיוחד עבור הקטנטנים שאוהבים להסתקרן, לגלות, וליהנות מתוכן מרתק ומלא דמיון! עם לולי לומדים להכיר צורות, צבעים, חיות ומספרים- בסביבה בטוחה, חינוכית ומעשירה.

אין צורך להציג את: טינקי וינקי, דיפסי, ללה ופו, ארבע הדמויות העגלגלות, החייכניות והצבעוניות. לכולן טלוויזיה על הבטן ואנטנה מזדקרת על הראש והן מתגוררות בעמק קסום ומוריק ב"ארץ הטלטאביז".

כבר 20 שנה הן חוות הרפתקאות משותפות עם ילדים ב ב120 מדינות וב-45 שפות בכל רחבי העולם.

במהלך שנות שידורה זכתה סדרת הלהיט לאינספור מועמדויות ופרסים, בניהם: פרס האקדמיה הבריטית לתכנית הפרה סקול הטובה ביותר, פרס האמי לתכנית ילדים, פרס ה Royal Television Society לתכנית חינוכית,

פרס איגוד המבקרים ועוד. היא ידועה באיכות ההפקה הגבוהה שלה (התפאורה הצבעונית והפסיכדלית של הסדרה עוצבה בהתאמה לטווה הקשב של הפעוטות) ובמעלותיה החינוכיות והלימודיות לגילאי שנה עד 4.

בארץ משודרת בלולי משנת 2004. לרגל חגיגות ה20, מעלה הערוץ עונה חדשה שתשודר בימים א-ה בערוץ לולי בשעות: 08:45, 18:15, וב:06:30,

ובסוף השבוע משודרים פרקי הטלטאביז ברצף החל מ16:30 (יום ו') וב08:30 (שבת).

לולי תמיד אתכם!    אפליקציית ה-VOD של לולי נוצרה במיוחד עבור הקטנטנים שאוהבים להסתקרן, לגלות, וליהנות מתוכן מרתק ומלא דמיון! עם לולי לומדים להכיר צורות, צבעים, חיות ומספרים- בסביבה בטוחה, חינוכית ומעשירה.

 

לולי תמיד אתכם!

אפליקציית ה-VOD של לולי נוצרה במיוחד עבור הקטנטנים שאוהבים להסתקרן, לגלות, וליהנות מתוכן מרתק ומלא דמיון! עם לולי לומדים להכיר צורות, צבעים, חיות ומספרים- בסביבה בטוחה, חינוכית ומעשירה.

 

האפליקציה מציעה מאות שעות תוכן של סרטונים עם לולי וחברים, ביניהם: טלטאביז, הגן הקסום, פוקויו, סיפורים שלולי אוהב, הצבעים של קשת, מי מה מו ועוד. באפליקצייה תוכלו למצוא גם משחקים אינטראקטיביים ומאתגרים, המעודדים חשיבה ועשייה- בנוסף לפעילות הצפייה.

 

גם בכם ההורים הושקעה מחשבה רבה:

 

האפליקציה אינה כוללת פרסומות כדי לשמור על סביבה בטוחה.

הממשק הוויזואלי הותאם במיוחד לקטנטנים כך שיוכלו להסתדר גם ללא סיוע מבוגר.

מגוון סרטונים נושאיים מוצעים במשך של חצי שעה ומעלה, בכדי לא לקטוע רצף צפייה.

כלי מיוחד מאפשר להורים לקבוע ולהגביל את משך הצפייה היומית באפליקצייה.

חיפוש חכם של תכנים על בסיס נושא מאפשר לכוון את הצפייה לנושאים מוגדרים כמו: צורות, צבעים, חיות, עונות וחגים.

 

אנו מקוים שתיהנו מהאפליקציה!

נשמח לשמוע את דעתכם דרך "צור קשר".

 

בכל רגע ובכל מקום- אפליקציית ה-VOD של לולי תמיד אתכם!