שחקן חדש בתחום הטואלטיקה

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את המותג "דוקטור עור" ומשיקה סדרה לטיפוח הגוף שפותחה על ידי רופאי עור, בהתאמה לסוגי העור השונים

 

אני תמיד חשבתי שיש כל מיני חברות ומותגים בעולם, כולם יעשו הכל כדי למכור, שמעתן את הביטוי? אך לאחרונה נודע לי שד"ר עור, הוא באמת ד"ר עור. מאחורי החברה המוצלחת הזו עומד באמת רופא ישראלי שחושב ומכיר מה טוב בשבילך, למענך ולמען גופך אחרי שנים של ניסיון עם הציבור פה בארץ, האקלים ולכן לדעתי זוהי כיום החברה המומלצת והטובה ביותר עבורך, אמא שרוצה לדאוג ופועלת גם למען עצמה.

דוקטור עור

ד"ר עור , שפותח על ידי רופאי עור משיק שחקן חדש. החברה משיקה סדרה רחבה של מוצרים לטיפוח עור הגוף, בהתאמה לסוגי העור השונים : רגיל, יבש ואנטי אייג'ינג. הסדרה החדשה כוללת 14 מוצרים בארבע קטגוריות: תחליבי רחצה, תחליבי גוף, ניקוי ופילינג לפנים וקרמי ידיים ורגליים, בסדרה מוצרים חדשניים וייחודיים דוגמת תחליב רחצה אנטי אייג'ינג ותחליב רחצה המותאם במיוחד לעור יבש. כל המוצרים בסדרה מכילים את נוסחת הדרמו קומפלקס® – שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

 

לדברי אילנית רוט, סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "מותג דוקטור עור נהנה לאורך שנים מהערכה ותפיסת מומחיות גבוהים, בזכות מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה איכותיים ומובילים, המותאמים לסוגי עור שונים, כולם פרי פיתוח של רופאי עור. ידע ומומחיות היו הבסיס להחלטה להשיק סדרה חדשנית שנותנת את אותו מענה מדויק לסוגי העור השונים, גם כשמדובר במוצרים יומיומיים לטיפוח הגוף, דוגמת תחליבי רחצה, תחליבי גוף וקרמי ידיים ורגליים, תחומים בהם עד היום הבחירה של הצרכניות התבססה על ניחוחות ומרקמים בלבד.

מעכשיו תוכל הצרכנית לבחור לא רק בחוויה של ניחוחות ומרקמים מעולים, אלא בהתאמה מדויקת לעור גופה, בדומה לבחירה שהיא עושה כשזה מגיע לעור הפנים. מוצרים כגון תחליבי רחצה וגוף, אנטי אייג'ינג ולעור יבש, מביאים חדשנות ובשורה אמיתית שטרם הוצגה בשוק הישראלי.

 

רוט מוסיפה כי, מתוך האמונה שעור בריא הוא תנאי להיותו עור יפה, כל מוצרי דוקטור עור הם בעלי רכיבים ייחודיים שיעילותם מוכחת. מוצרי הסדרה החדשה מכילים בנוסף את נוסחת דרמו קומפלקס® הייחודית המעניקה לחות מיידית ומסייעת בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. כל המוצרים נבדקו לעור רגיש.

 

מוצרי הסדרה:

תחליבי רחצה:

תחליב רחצה קלאסי המזין ומרגיע את העור, בניחוח פריחת כותנה

תחליב רחצה קלאסי המזין ומרגיע את העור, בניחוח לבנדר

תחליב רחצה קלאסי המזין ומרגיע את העור, בניחוח מאסק

תחליב רחצה לעור יבש לניקוי עדין ולהענקת לחות בניחוח פרחי בר

תחליב רחצה אנטי אייג'ינג מעניק לחות והזנה לעור בוגר, בניחוח וניל טרופי

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל – 700 מ"ל.

 

תחליבי גוף:

תחליב גוף קלאסי מזין ומעניק תחושת רכות, בניחוח מאסק

תחליב גוף לעור יבש, מזין ומעניק לחות, בניחוח פרחי בר

תחליב גוף אנטי אייג'ינג, מעניק לחות והזנה לעור בוגר, בניחוח וניל טרופי

מחיר מומלץ לצרכן: 32.90 שקלים ל – 400 מ"ל.

 

ג'ל לניקוי פנים:

ג'ל ניקוי פנים קלאסי היפואלרגני לניקוי והרגעת העור, בניחוח מאסק

ג'ל ניקוי פנים לעור יבש, היפואלרגני, לניקוי והרגעת העור, בניחוח פרחי בר

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל – 150 מ"ל.

 

פילינג עדין לפנים:

פילינג עדין לפנים קלאסי, היפואלרגני לניקוי עדין ולחידוש העור, בניחוח מאסק

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל – 150 מ"ל.

 

קרמי ידיים:

קרם ידיים קלאסי להזנה ולהענקת לחות, בניחוח מאסק

קרם ידיים לעור יבש להזנת העור, בניחוח פרחי בר

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקלים ל – 100 מ"ל

 

קרם רגליים:

קרם רגליים לעור יבש להזנת העור, בניחוח פרחי בר

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקלים ל – 100 מ"ל

 

המוצרים ישווקו בתחילה בסניפי סופר-פארם ברחבי הארץ.

25% הנחה לרגל ההשקה

על כל מוצרי הסדרה החדשה

בין התאריכים 16.3-20.4 רק ברשת סופר פארם

 

 דוקטור עור

 

 

 

 

 

 

אודות דוקטור עור:

דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוחם של רופאי עור, מציע מגוון  מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור השונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים פעילים שיעילותם מוכחת.

 

דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC). החברה פועלת בקטגוריות הדרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה וטיפוח הבית וביססה את מעמדה המוביל בשוק מוצרי הצריכה הישראלי, בין השאר הודות למותגי צריכה בין לאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל ובהם צנטרום, אדויל, ליסטרין וסימילאק. זאת לצד פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי החברה כדוגמת בייביסיטר – מותג החיתולים והמגבונים, דוקטור עור – סדרת מוצרי דרמו-הקוסמטיקה המומלצת ביותר על ידי רופאי עור בישראל,  "מדיבר" – סדרת ויטמינים ותוספי תזונה לילדים ועוד.