הכוח המופלא שיחזק את שיערך:

 סדרת GLISS MAGNIFICENT STRENGTH  

עם שילוב של פרוטאינים מלאי עוצמה לחיזוק השיער

סדרת GLISS MAGNIFICENT STRENGTH

 

 

לאחרונה הזמינו אותי לנסות ולהכיר את הסדרה החדשה GLISS MAGNIFICENT STRENGTH , אני מודה שלרוב מאז שילדתי אינני כמעט מגיעה לאירועים. לא שאני לא אוהבת אבל פשוט אתן יודעות אנחנו תמיד נדחקות לקראת הסוף, קודם הילדים, הבית, הבעל ובסוף למי יש כוח גם לעצמנו?

 

אבל זה לא נכון! זה גם בהחלט לא צריך להיות כך ולכן החלטתי לקרוא לסבתא, שתשמור על הילדים ויהיה לי בוקר או לפחות שעתיים להתאוורר עם עצמי.

 

 סדרת GLISS MAGNIFICENT STRENGTH

גליס – מומחה לטיפול ושיקום השיער מבית Schwarzkopf משיק סדרה מקצועית חדשה: GLISS MAGNIFICENT STRENGTH לשיקום וטיפוח שיער חסר חיוניות ובעל מראה עייף, בדיוק כמונו אמהות שאוהבות ודואגות לכל העולם אך לפעמים שוכחות לדאוג גם לעצמן.

 

הידעתן שחלבון הוא מרכיב חיוני לייצור וצמיחה של שיער? חוסר בחלבון מחליש את השיער והופך אותו לשביר וחסר חיים. סדרת GLISS MAGNIFICENT STRENGTH החדשה מהווה את הפתרון המושלם לטיפוח שיער חלש וחסר חיוניות ומעניקה טיפוח וטיפול אינטנסיבי לשיער חזק ובריא יותר מהשורש ועד הקצוות.

 

שיער חסר חלבון אינו חסין מפני נזקים ויש לו נטייה להישבר ולאבד מהחיוניות שלו. הפעולה של הפורמולה המצויה במוצרי הסדרה מבוססת על שילוב של פרוטאינים, המתמקדים בחלקים ספציפיים של מבנה סיב השערה ובאופן מיידי מחזקים את סיב השערה לכל אורכו ומגנים עליו מפני נזקים עתידיים, לשיער מופלא ומלא חיוניות.

 

מהפכת הפרוטאין המשולשת מחזקת את השיער פי 20*. הפרוטאינים בפורמולה מתקנים כל שערה ושערה, משפרים את אחיזתה ומחזקים את שורש השערה. כמו כן, המרכיבים הנוזליים בפורמולה בונים מחדש את השערה, מתקנים פגמים עמוקים בפנים השערה ובשורש ומחזירים לשיער את החיוניות.

 

כל שיער זקוק לטיפוח שונה. מותג Gliss מעניק פתרונות ספציפיים לבעיות שיער שונות, כשלכל אחד מהמוצרים מרכיבים ותועלות מיוחדים. בכל אחת מסדרות המוצרים של  Gliss קיימים מוצרי שמפו, מרככים ומוצרי טריטמנט. הסדרות מאופיינת במדרג עולה, וכוללות מוצרים לטיפוח וברק בלבד ועד למוצרים לשיקום אינטנסיבי של שיער פגום ויבש.

 

סדרת המוצרים החדשה, GLISS MAGNIFICENT STRENGTH כוללת: שמפו, מרכך ומסיכה.  מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪ ) שמפו, מרכך 400 מ"ל), 43 ₪ למסכה (200 מ"ל). ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות. מודה שאני עברתי מחברה אחת והתחלתי להשתמש במוצרים האלו. גם אני וגם חברה שלי מתולתלת שניסתה מרוצות אז שווה לנסות.

 

 

סדרת GLISS MAGNIFICENT STRENGTH

Summary
Review Date
Reviewed Item
הכוח שיחזק את שיערך: סדרת GLISS MAGNIFICENT STRENGTH
Author Rating
51star1star1star1star1star