הלבשה תחתונה ושאיפות רומנטיות – כיצד משקף מה אנחנו רוצות?

 

כולנו מקבלות החלטות יומיומיות בתת מודע והן מבוססות על מי שאנחנו ברמה העמוקה ביותר שלנו. אחת ההחלטות הראשונות שאת עושה כל יום היא מה ללבוש מתחת לבגדים שלך. הסיבות הרבות שגורמות לך לבחור הלבשה תחתונה מגלות הבנות עמוקות בתיאור האופי שלך והשאיפות שלך בנושא אהבה. ההלבשה התחתונה שלך היא בעצם תחליף למה שאת באמת היית מעדיפה בצורה הכי אישית, פרטית ואינטימית.

יערה נבון, יבואנית DORINA, מפרטת כמה סוגי הלבשה תחתונה ומה הם יכולים להביע על השאיפות הרומנטיות שלך.

 

  • כותנה לבנה

רוב הבנות מתחילות כאן ומתקדמות בהתאם להשקפת העולם והדימוי העצמי שלהן. אולם יש לא מעט נשים שנוטות לחזור לסטים של כותנה לבנה ובכך מדגישות את הרצון לחיי אהבה מסורתיים. אולי בית פרטי עם גדר לבנה זה יותר מדי אבל בעל טוב וילדים הם אלו שעומדים בסופו של דבר במרכז התמונה של איפה את רואה את עצמך ואת החיים שלך בעתיד הרחוק.

 

  • גרביונים

אם את נוטה לכסות את הרגליים שלך כל הזמן כנראה שאת בעצם עוצרת את עצמך בחיפוש אחר אהבה. אולי יש לב שבור בעבר שלך, שלימד אותך שהאהבה כואבת ועכשיו את רוצה לוודא ששום דבר לא חשוף לעולם שעשוי לעורר התרחשות פוגעת כזו שוב. זה לא שכל התקווה הלכה לאיבוד כי דווקא המחויבות שלך לריפוי על ידי הדגשת נוחות אישית על סגנון היא המחויבות למצוא את השותף הטוב ביותר בשלב הבא.

  • חוטיני

התחתון הפרובוקטיבי הזה מגלה שמה שאת באמת מחפשת באהבה הוא אדם שמציב גבולות איתך. הרצון העמוק ביותר שלך הוא שהוא יאמר לך להתלבש באופן שמרני יותר ואת כל כך רוצה לרצות אותו. את מתגרה בו כדי לבחון את הגבולות בגלל שאת רוצה מעין דמות אב שיוכל ללמד אותך את דרכי האהבה.

 

  • מחטבי גוף

מחטבי הגוף שחזרו לאופנה מיועדים להחזיק את הבטן והמותניים שלך ולעתים קרובות גם את הירכיים. הפריט הטרנדי הזה שמשנה את צורת הגוף שלך יכול להעיד על הרצון שלך לקבלה על ידי בן הזוג.

 

  • חזיית ספורט

אם את מתאמנת לעתים קרובות, יש סיכוי שתקבלי הרגל ללבוש חזיית ספורט כי היא נוחה יותר למאמץ פיזי. זהו גם אינדיקטור שהתקוות שלך לאהבה הן לגמרי בשליטה שלך. הביטחון העצמי שלך והנחישות להיות הכי טוב שאת יכולה מתפרש גם ברצון שלך לקבל אך ורק יחסים בריאים לעולם שלך ולא לעבור שינוי כלשהו כדי שתתאימי לצרכים של בן זוג כזה או אחר.

 

  • חזיית Push-Up

בניסיון להיראות במיטבך, לפעמים את צריכה להגדיל את מה שיש אבל אסור לקרוא לזה פרסום כוזב. את בעצם עושה מעין פרסום לעצמך כמו מוצר כלשהו וכשאת מתייחסת לעצמך כמו סחורה שתלך לכל המרבה במחיר, הרגשות האמיתיים שלך על אהבה משתווים לעסקה מסחרית: לספק מוצר איכותי ללקוח ואז שניכם מרוצים. כלומר, עד שאחד מכם מקבל את הדחף ללכת ל"קניות" שוב.

 

 

 

 

 

 

  • ביריות ותחרה

האם את פשוט אוהבת לקחת את הזמן כדי להוסיף סקס אפיל שגורם ליותר מכמה צופים להבין את הרמז? תחושה זו של דרמה מניעה את התקוות שלך לאהבה. את מחפשת מעין טיפוס של כוכב רוק ומורד במוסכמות משולבים ביחד ואת עלולה לשבור כמה ללבות לאורך הדרך בעודך מחפשת את פר ההרבעה הספציפי הזה. מה שאתה עלול לגלות הוא שכל הדרמה וההתרגשות בסופו של דבר רק מפחידה את הבחורים הטובים והאהבה הופכת להיות קשה הרבה יותר למציאה.

  • תחתוני בוקסר

חלק מהנשים הנשיות ביותר נוטות ללבוש תחתונים של גברים. זו לא אמירה פוליטית של שוויון. למעשה, נשים שנמנעות מהסממנים של הנשיות על מנת למקסם את הנוחות הן לעתים קרובות נשים שדי בטוחות בגופן ובמיניות שלהן. אלה הן נשים שיכולות אפילו להיות פתוחות יותר לניסיונות שונים בחדר השינה.

 

  • קומנדו

באנגלית, לצאת בלי תחתונים נקרא "ללכת קומנדו." תווית זו מרמזת פזיזות פראית, אבל שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מן המציאות. "קומנדו" הוא הדרך שלך להיות בשליטה מלאה. ברגע שמאהב יודע שאת לא לובשת תחתונים, את בעצם מקבלת את השליטה. אין שום דבר שהוא יכול להסיר והוא חייב להמתין לאישורך.

 

אם יש יותר מסגנון אחד שאת נוהגת לבחור בהלבשה תחתונה, אולי את נמצאת בתקופת מעבר ועדיין לא באמת מודעת לשאיפות שלך באהבה. כדאי שתשימי לב מה בגבר מושך אותך ואיך זה שונה ממה שמשך אותך לפני שנה. יכול להיות שתביני שאת משנה את סגנון ההלבשה התחתונה שלך בדיוק בהתאם לשינוי הרצונות שלך.