סוכות עוד רגע כאן ואנחנו כאן ב"הבית של האמהות" ממליצים לכם לנצל את החופשה ולהנות מכל רגע.

כאן במדריך הזה, נפרסם ונעדכן בכל הפעילויות, הפסטיבלים, ההצגות, המוצלחות, המיוחדות והשוות לילדים שלכם.

תעקבו ותתכננו.

 

אירועי סוכות 2017 בירושלים

חוה"מ סוכות כבר כמעט כאן ומה יותר מתאים מלבקר בירושלים ולבלות עם כל המשפחה באטרקציות הכי שוות בעיר? מגוון פעילויות ייחודיות בשלל האטרקציות בעיר לבילוי מיוחד עם כל בני המשפחה במחירים שווים לכל כיס.

פסטיבל תותי קיץ לכל המשפחה ברמת רחל

היכן? תיירות רמת רחל – קיבוץ רמת רחל סמוך לירושלים.

מתי?: חוה"מ סוכות, יום ראשון 8.10, שלישי 10.10 בין השעות 10:00-14:00

מה? קטיף עצמי של תותי קיץ, הכנת שתיל תותי אישי, סדנה לפונדו שוקולד, אפיית פיתות בטאבון, חידת חמיצר באתרי רמת רחל, מתחם מתנפחים ועוד. לבקר בחוות אייל להכיר חיות משק, בריכות אקולוגיות ולסייר בגן ירק אורגני, בוסתן פירות וגינת תבלינים ייחודית, לסייר עצמאית בקיבוץ עם מפה או על אופניים שניתן לשכור במקום וליהנות מפיקניק במתחם הירוק והכפרי של רמת רחל. לרשות המשתתפים סוכה במלון.

כמה? 35 ₪ לילד 30 ₪ למבוגר (קטיף התותים והפעילות הנלווית בלבד). השכרת אופניים, חמיצר וחוות אייל בתשלום נוסף).

לפרטים נוספים: www.krr.co.il

פסטיבל פרי האדמה בגן הבוטני בירושלים

מתי? 8-11.10.2017 בין 10:00-17:00

היכן? הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם

מה? סיורים וסדנאות יצירה בסימן 4 המינים. בכל יום, בין השעות 11:00-16:00 יתקיימו סיורים בחלקת אסיה ובגינת התבלינים של הגן בנוסף מוזמנים המבקרים להצטרף לסדנאות יצירה מרתקות: הכנת חטיף בריאות מתמרים: יצירת נרות ריחנים עם שמן אתרי של אתרוגים: סדנה להכנת מיצוי של שמן זית והדסים, סדנת כדורי זרעים ייחודית מחרסית ואדמה. בנוסף תתקיים בכל יום (חוץ מה-12.10) סדנת קצב תוססת ומיוחדת עם מגוון תופים תוך הצגת והכרת מבחר כלי נגינה אותנטיים מעולם היוצרים יחד מוסיקה מגוונת. בשיתוף מבקרים.

כמה? 35 ₪ (לילד ומבוגר) מנויים: כניסה חינם. ילד ירושלמי: 15 ₪ עם ההורים ובהצגת ת.ז של ההורה

לפרטים נוספים: http://www.botanic.co.il/

מעלית הזמן בירושלים

מעלית הזמן ירושלים ממילא

היכן?: מעלית הזמן בירושלים, שד' ממילא, יצחק קריב 6 ירושלים

מתי?: חוה"מ סוכות 8-11 באוקטובר 10:00-22:00 מיצג אחרון ב-21:20 בשישי מ-10:00-14:00

מה?: מסע מדהים ורב חושי הכולל 4 מיצגים חדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים . 250  מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104  מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה  הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. מסע בגוף האדם. סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. מעלית הזמן –מיצג חוויתי בהדרכתו של חיים טופול העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים.  אני ירושלים –ליהנות ולחוות את הצלילים והריחות של העיר ירושלים.

כמה?: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים

לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il

פסטיבל "חידות בסוכות" ברובע היהודי

מתי? סוכות 8-10.10.2017 , בין השעות 10:00-18:00

היכן? הרובע היהודי בירושלים

מה? החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים מזמינה את הקהל הרחב להגיע וליהנות מאטרקציות חדשות וייחודיות: לראשונה בארץ: חדר בריחה ווירטואלי בו יפגשו המשתתפים את גיבורי התנ"ך דרך משקפי תלת מימד, ייקחו חלק בסיטואציות ויפתרו דילמות מהתנ"ך בעזרת בני המשפחה. סיורי סאגווי אטרקטיביים מודרכים ברחבי הגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון.  בנוסף, יוכל הקהל הרחב להנות מסוכות שיוצבו ברחבי הרובע ובהן פעילויות לכל המשפחה כמו כתבי חידה, חפש את המטמון, תפזורות ועוד בחינם או בתשלום סמלי, כלייזמרים שיופיעו ברחבי הרובע ומגוון סיורים מודרכים ומומחזים באתרי הרובע היהודי השונים, שמחת בית השואבה בבית כנסת 'החורבה' בליווי תזמורת חסידית, מידי יום כחצי שעה לאחר תפילת ערבית, פרוייקט הפסיפסים בקארדו ותערוכת לגעת ברגע במרכז דוידסון.

כמה? כרטיס כניסה מוזל לאתרים, כולל הדרכה – 10 ₪ לאתר לאדם. ניתן לרכוש כרטיס משפחתי לזוג הורים ללא הגבלת ילדים ב-140 ₪ בלבד, המאפשר כניסה לכל האתרים, כולל ההדרכות (בהרשמה מראש) והפעלות בתשלום. חדר בריחה: 25 ₪ לילד, 30 ₪ למבוגר, סאגווי: מחיר השקה מיוחד של 55 ₪ בלבד, בהרשמה מראש ומגיל 16 בלבד

לפרטים נוספים: http://www.rova-yehudi.org.il /

JerusalemMoments –  תערוכת צילומים  

מתי? 8-10.10.2017 – כניסה חופשית לקארדו הפתוח וברובע ההרודיאני בין 09:00-17:00

היכן? הקארדו הפתוח והרובע ההרודיאני שברובע היהודי

מה? החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי מזמינה את הקהל הרחב לתערוכה לציון 50 שנה לאיחוד העיר המציגה 50 תמונות בגדלים שונים המתארות 50 רגעים ירושלמים ייחודיים שצילם האמן עזרא לנדאו. התמונות עוסקות באיחוד – רגעים ירושלמים מיוחדים היוצרים חיבורים מעניינים בין עולמות שונים. התערוכה מוצגת חלקה בקרדו הפתוח וחלקה ברובע ההרודיאני.

כמה? התערוכה שמוצגת בקארדו הפתוח כניסה חופשית

התערוכה המוצגת ברובע ההרודיאני- העלות 10 ₪

בעקבות כלי נשיפה – סיורים ייחודיים לילדים במוזיאון המוסיקה העברי

מתי? 8-10.10.2017 בין 09:30-20:30 שישי 09:30-13:30

היכן? מוזיאון המוסיקה העברי – נחלת שבעה, יואל סלומון 10 ירושלים.

מה? חלילים, חצוצרות, קרנאיי בוכרי, נאפר מרוקאי, חמת חלילים טוניסאי, קלרינט  שהגיעו מארצות שונות ומתרבויות מרתקות יככבו בסיורים המיוחדים במהלכם יתנסו המבקרים בנגינה, יחושו ויחוו את החומרים השונים מהם עשויים הכלים בהתאם למדינה והתקופה בה נוצרו. בנוסף ייהנו ממולטימדיה ייחודית ומשחקים מתקדמים, ולקינוח יוכלו לסייר בין כותלי בית המקדש באמצעות טכנולוגיית VR (מציאות מדומה) ולהכיר את שירת ונגינת הלוויים. (כל סיור כשעה. בהרשמה מראש בלבד)

כמה? רגיל – 50 ₪/ ילד מגיל 5 ומעלה – 40 ₪/ סטודנט 35 ₪  חייל 30 ₪.

לפרטים נוספים ותיאום הגעה מראש בטלפון 02-5406505 http://hebrewmusicmuseum.com/

'מותק של מדע'

מתי? 4-14.10.2017

היכן? מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד

מה? מגוון הדגמות מדעיות, סדנאות בנייה והתנסות, סיור בחממה, הצגות ייחודיות בבכורה לילדים בנושא הסוכר לצד ביקור בתערוכה החקלאית 'שדות המחר'.

מופע מיוחד בבכורה לילדים והצגת ילדים משעשעת. לקינוח מוזמנים ההורים והילדים לצפות בסרט בתלת מימד ולעוף עם פרפרים דבורים עטלפים וציפורים..

כמה? עד גיל 5 חינם, ילד או מבוגר 60 ₪, כרטיס משפחתי הורים עם כל הילדים או סבים על כל הנכדים 220 ₪

הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי, חיילים נכים גמלאים ועוד.

לפרטים נוספים בטל' 02-6544888 /  www.mada.org.il

'אבנים מדברות' – תערוכת ציורי שמן על בד

מתי? 8-10.10.2017 בין 11:00-19:00

היכן? גלריית רוזנבך, המלך דוד 16 כניסה מרחוב משה הס 2

מה? תערוכת יחיד ראשונה לאמן בנימין בסטיקר בה מוצגים 17 ציורי אבסטרקט, שמן על בד, עשירים בצבעים עזים, בווריאציות אינסופיות של משחקי אור וצל ומלאי אווירה. גלריית רוזנבך לאמנות עכשווית בבעלות איש העסקים אורי רוזנבך נוסדה באוקטובר 2015.

כמה? כניסה חופשית

 www.rosenbach.co.il לפרטים נוספים:  050-7516091

מתקנים חדשים וסדנאות שוקולד בקיפצובה

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

קרוסלה שרשראות בקיפצובה

היכן? פארק קיפצובה – קיבוץ צובה ליד ירושלים

מתי? 4-13.10.2017 מהשעה 10:00.

מה? פארק קיפצובה, המיני-לונה פארק היחיד באזור ירושלים, התחדש לאחרונה והוסיף למגוון הפעילויות והמתקנים 2 מתקנים חדשים: קרוסלת שרשראות וקרוסלת כדורים פורחים צבעונית וסדנאות שוקולד חדשות במתחם הסגור. הקטנים והגדולים מוזמנים לסדנת בניית סוכה משוקולד עשויה וופלים מקושטים בסוכריות צבעוניות, חטיפי בייגלה, להנות ממגוון מהתקנים והאטרקציות במתחם.

לרשות המבקרים יעמדו 2 סוכות כשרות למהדרין. האחת בפארק קיפצובה והשנייה בגליתא חוות השוקולד.

כמה? 78 ילד 54 מבוגר – 1+1 בכרטיסי אשראי ומבצעים בוועדים.

לפרטים נוספים: 02-5347952 / www.kiftzuba.co.il  

 

סוכות במוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים:

 אלאדין ויסמין – הסיפור שלא סופר!

 

*לאורך כל ימי חול המועד מציע המוזיאון חווית אלף לילה ולילה עם מגוון של פעילויות * מסע משפחתי ברחבי המוזיאון בעקבות אלאדין ויסמין ו… התעלומה

 *סדנת יצירת תיאטרון בובות וגם סדנאות היצירה המוכרות והאהובות של המוזיאון *פינת איפור בהשראת הסיפור *פינת תלבושות וצילום ועוד המון הפתעות!

 

חול המועד סוכות, א' – ג',  8 – 10 באוקטובר 2017

 

המסע המשפחתי – בלשי בעקבות אלאדין ויסמין ו.. התעלומה,

יתקיים בימי חול המועד 8/10 – 10/10 בשעות 10:30, 11:30, 12:30

סדנאות יצירה, פינות איפור, תלבושות וצילום יופעלו לאורך כל שעות פעילות המוזיאון

בערבי חג סוכות (5/10) ושמחת תורה (11/10) יתקיימו סדנאות יצירה בלבד.

מחיר כניסה לילדים (כולל כל הפעילויות) : 25 ₪

מחיר כניסה למבוגרים: 20 – 40 ₪

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

אלאדין ויסמין הסיפור שלא סופר. סוכות במוזיאון לאמנות האסלאם. צילום אדם יהב (2)

אירועי סוכות 2017 בנאות קדומים

"סוכות היוצר" – חוהמ"ס בפארק נאות קדומים

פארק נאות קדומים, מזמין את קהל המבקרים להציץ אל תוך סדנאות בית היוצר, אל המקום בו כל הקסם מתרחש וחומר הגלם לובש צורה. במפגש עם בעלי מלאכה ייחשף הקהל אל שיטות עבודה קדומות ועל מגוון כלים המופקים בעבודה כפיים. חרש העץ, נפח הברזל קולעת הסלים ועוד, יהיו חלק מחוויה בלתי נשכחת

מטיילים יסיירו בשני מסלולי הליכה נעימים (ארוך או קצר) ולאורכם תחנות הדרכה ופעילות.

כל מסלול יפתח בביקור באחת הגרנות שבפארק, שם יתנסו בטחינת גרגירי חיטה לקמח באבני ריחיים וישמעו מדוע השמחה כה רבה דווקא בחג האסיף, הוא חג הסוכות. בהמשך יגיעו אל מתקן מים קדום (בור מים או בורג ארכימדס), יתנסו בהפעלת המתקן ובשאיבת מים, ישמעו מפי מדריך על חשיבות המים בעת העתיקה ואף יוכלו לבקש שהשנה תהיה שנת גשמים מבורכת.

בתחנת ארבעת המינים יסופר כיצד מסמל כל אחד את המסע הארוך שעברו אבותינו מארץ מצרים לארץ ישראל.

שני המסלולים עוברים במתחם בעלי המלאכה הנמצא סביב בריכת האתרוגים ובו ניתן לפגוש בין היתר אורגת בדים מוכשרת, חרש ברזל נחוש, וחרש עץ יצירתי. את הקדרית, קולעת הסלים וסתת האבן, ניתן יהיה לראות בתערוכת הסוכות הייחודית בעולם. תערוכה זו כוללת יותר מ-20 דגמי סוכות שאין כמותן – סוכה על גבי סוכה וכזו על סירה, סוכה מעל 20 אמה ואחת עגולה.

מי שירצה לבנות בעצמו סוכה, יוכל לעשות זאת במתחם "בנה סוכתך". בו כל ילד וילדה יכולים עם קצת עזרה להרים סכך ולבנות לבד סוכה.

בנוסף מתקיימות לאורך היום, שתי הופעות לכל המשפחה: מופע מוזיקלי סוחף בהשתתפות הקהל והצגה מקורית המספרת על נערה, שכל הקיץ עבדה בשדה וכשסוף סוף שבה לכפר, היא פוגשת בנמלה וצרצר. מעניין ממי היא תלמד על חריצות ומי ילמד אותה קצת ע

חוה"מ סוכות ימים א-ג, 8-10 לאוקטובר 2017

מחיר 35 ₪ להשיג בביג דיל

 

'ניווט אסיף' חוויית ניווט משפחתי לחג הסוכות בפארק נאות קדומים 

מרכז לניווט בפארק נאות קדומים מזמין אתכם ל"ניווט אסיף", חוויה מיוחדת לכל המשפחה.

בין תחנות ניווט הפזורות ברחבי הפארק, יאספו המשתתפים מילים. בעזרת המילים שיאספו, ניתן יהיה להשלים את סיפורה של דפנה – נערה אחת שכל הקיץ עבדה בשדה וכשסוף סוף שבה לכפר, היא פוגשת בנמלה וצרצר. מעניין ממי היא תלמד על חריצות ומי ילמד אותה קצת עליצות?

יציאה לניווט בין השעות 8:30-10-30 בבוקר, משך הניווט כשעה וחצי.

כל משפחה תקבל, לפני היציאה לניווט,  תדרוך מפורט ומפה של הפארק.

יש להגיע עם נעלי הליכה סגורות, מומלץ להביא מצפן.

בדרך יעברו המשתתפים בתערוכת הסוכות המרהיבה בנאות קדומים

11/10/17 כ"א בתשרי תשע"ח יום ד', 08:30-10:30

מחיר 28 ₪ להשיג בביג דיל

 

 

 

אירועי סוכות 2017 במרכז הארץ

אירועי סוכות לילדים ונוער בתל אביב

 

הקרקס הסיני המלכותי מגיע בפעם הראשונה לישראל

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

הקרקס הסיני המלכותי מגיע בפעם הראשונה לישראל

לסדרת מופעים עוצרת נשימה בחול המועד סוכות:

5-7 באוקטובר היכל מנורה מבטחים תל אביב

8-10 באוקטובר היכל רוממה חיפה

 

לאחר שנקנה על ידי "דיסני", ענקית הבידור העולמית למופעי פארק ברחבי ארה"ב, הקרקס הסיני המלכותי יגיע לראשונה לישראל ל-10 מופעים בחול המועד סוכות.

50 אמנים סינים בהם אקרובטים, פעלולנים, רקדנים ושחקנים, חבריCIRQUE DU SOLEIL לשעבר מבצעים תרגילים מסוכנים ומורכבים המתבססים על מופעי הקרקס המסורתי של סין העתיקה ויוצרים יחד מופע אקלקטי עוצר נשימה המשלב את בין מסורת ומורשת לבין עכשוויות המתורגמת למלתחה של תלבושות ססגוניות וצלילי מוסיקה סינית מתובלת באקורדים קצביים. המופע משלב תרגילים של אומנות לחימת הקונג פו, ריקוד האריות, צלחות מסתובבות באוויר, מופע שדונים, לוליינים על טישיו, קטעי שירה מהאופרה הסינית ועוד.


תל אביב – היכל מנורה מבטחים

5/10 יום חמישי, 12:00,16:00

6/10 יום שישי 10:00,13:30

7/10 יום שבת 11:00,15:00,18:30

 

חיפה – רוממה

8/10 יום ראשון 17:30

9/10 יום שני 15:45,18:45

 

מחירי כרטיס נעים בין 99 ₪ -149 ₪

ניתן לרכוש כרטיסים ביינות ביתן ובמגה בעיר במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ49.90 ₪ ועד 69.90 ₪

לרכישת כרטיסים בתל אביב: קופות לאן באתר  www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

לרכישת כרטיסים בחיפה : קופות ברק באתר https://barak-tickets.co.il/ או בטלפון 04-8377777

 

 

 

 

Jumping to Brazil

שואו קרקסי בינלאומי של חוויה ברזילאית תרבותית  באווירת קצב הסמבה והקרנבל של ברזיל!

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

הקרקס הברזילאי –

מופע קרקס, המשלב 11 אמנים בעלי יכולות אקרובטיקה ברזילאיות מרהיבות, אתלטים גמישים וליצנים מצחיקים.

 

האמנים יציגו תרגילים מסובכים ומסוכנים המותחים את גבולות היכולת האנושית לצד הליצנים שיסחפו את הקהל.

 

במופע יתארח ברנרד חזן בתרגילים עוצרי נשימה (הוא נחשב לאחד האקרובטים הגדולים בעולם, עם תפקיד ב"סירק דה סולי" ומחזיק בשיא עולמי של עמידה בשיווי משקל על צינורות ברזל בגובה של שבעה מטר).

 

הקרקס הברזילאי Jumping to Brazil" – " מביא אל הבמה עולם ברזילאי מהפנט לכל המשפחה.

 

הקרקס יציג באולמות ובהיכלים ברחבי הארץ למשך עשרה ימים בלבד מתאריך 6.10 ועד ה-16.10

 

לוח הופעות מעודכן

 

תאריך יום עיר אולם מופעים שעות
6.10.17 שישי באר שבע המשכן לאמנויות הבמה 11:00
7.10.17 שבת כרמיאל היכל התרבות 11:00
8.10.17 ראשון חיפה תאטרון הצפון 12:00

17:30

9.10.17 שני הרצליה היכל אמנויות הבמה 12:30
10.10.17 שלישי גבעת ברנר אולם המופעים 17:30
12.10.17 חמישי תל אביב בית החייל 10:45

12:45

14.10.17 שבת ראשון לציון היכל התרבות 12:00
15.10.17 ראשון פתח תקווה היכל התרבות 17:30
16.10.17 שני עפולה היכל התרבות 17:30

 

מחירים:

מחיר מלא: 104 ₪

 מכירה מוקדמת: 94 ₪

 ועדים + קרנות – 69 ₪

 

לרכישה – https://www.leaan.co.il/he-IL/shows/%D7%A7%D7%A8%D7%A7%D7%A1%20%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%91%D7%95%20-%20%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%A7%D7%A1%20%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%96%D7%99%D7%9C%D7%90%D7%99%20'jumping%20to%20brazil'/events

 

פסטיבל ירון ה – 15  חגיגה של תיאטרון לילדים ולכל המשפחה, תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מוזיאון ת"א לאמנות

באי הפסטיבל ייהנו מחוויה תרבותית משולבת שתכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה ברחבת המוזיאון: מתחמי יצירה, דוכני משחקים, אמני רחוב והפתעות נוספות. לאחר הצפייה בהצגות יוזמנו המבקרים ללא תשלום נוסף לסיור בין כתלי המוזיאון בו יחשפו הילדים ומשפחותיהם ליצירות אמנות.

בפסטיבל יועלו 16 הצגות שונות לגילאי שנה עד 12, בתוכן בכורה של ההצגה עכבר העיר ועכבר השדה לגילאי 7-4, וכן ההצגות: טרופותי, מחסן השטוזים של דתיה, זהבה ושלושת הדובים, מולאן, אי המטמון, שרלוק הולמס, מלך סיאם, אלאדין ומנורת הקסמים, פרצוף חמוץ, למה רק כבשים?, שבת הזהב, חברים על הגשר ומרק כפתורים.

לאור ההצלחה, גם הפעם יוקם מתחם פשוש לפעוטות, הכולל מתקנים ופעילויות ייעודיים לגיל הרך, וכן הצגות ייחודיות לגילאי שנה עד שנתיים וחצי- תיאטרון פצפון וההצגה האורחת בלונים.

חגיגה של תיאטרון לילדים ולכל המשפחה, תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מוזיאון ת"א לאמנות

בכורה עכבר העיר
צילום: יוסי צבקר

עכבר העיר ועכבר השדה- בכורה!

הצגה משעשעת בעקבות המשל הידוע של איזופוס

מחזה: גיל צרנוביץ ומיטל סלקמון- רטן בימוי: גיל צרנוביץ תפאורה ותלבושות: איה באך מוזיקה: גיל נגל שפה ודיבור: מרגלית גז אבזרים: נרקיס אלבה ייצור פטנטים: דידי אלון ע' במאי: יעל צ'חנובר

משתתפים: גיא ברכה, אסף דגני

 

בובי וצ'ופצ'יק הם שני עכברים שגדלים כחברים הכי טובים, עד שדרכיהן נפרדות – בובי עובר לגור בעיר הגדולה, וצ'ופצ'יק משתקע בטבע, בשדה הפתוח. לאחר שנים בובי עכבר העיר מגיע להתארח אצל חברו. צ'ופצ'יק נרגש מהמפגש, אך חברו העירוני סובל מהביקור, מהאוכל, מהאווירה, ואפילו לישון אינו מצליח. הוא עומד בתוקף על כך שחברו הכפרי יגיע לביקור בעיר כדי להראות לו היכן באמת נמצאים "החיים הטובים". צ'ופצ'יק נענה מיד, אך הביקור שמתחיל בהתלהבות מנפלאות העיר, מסתיים בסכנת חיים ואכזבה גדולה. שני החברים, שכבר חשבו שלא ייפרדו שוב לעולם, מבינים שלא כל מה שטוב לאחד בהכרח טוב לשני, ושלכל אחד מתאים משהו אחר. אפשר לכבד את צרכיו והעדפותיו של האחר – ועדיין להישאר חברים טובים לתמיד.

כרטיסים ברכישה מוקדמת בטל': 03-5111444 שלוחה:9 או באתר התיאטרון www.porat-theater.co.il

מחיר כרטיס בין 40-90 ₪. מחירים מיוחדים ועדי עובדים וקבוצות. 1+1 למחזיקי כרטיס אשראי של ישראכרט.

 

מתחם מועדון הדוב הירוק בנמל יפו 

מועדון הדוב הירוק הוא מועדון מופעי ילדים בנמל יפו המשלב אזור פעילות לכל המשפחה ואולם מופעים וסרטי ילדים לקהל הרחב.

המבקרים יוכלו ליהנות מתוכן בידורי בעל ערך מוסף, במתחם ממוזג ומאובטח.

התכנים שמועברים במועדון הם בעלי אג'נדה ירוקה, עם מסר סביבתי – חברתי.

במהלך החג (5 – 14.10) יפעל המקום בין השעות 10:00 – 18:00, ויקיים פעילות עשה זאת בעצמך לילדים, הצגות ויקרין סרטים.

הסרטים שיוקרנו: 

הדבורה מאיה – שעות הקרנה: 11:00 + 17:00 (הערות: *בתאריכים 6/10 וה – 13/10 לא יתקיימו ההקרנות בשעה 17:00, *בתאריכים 5+7++12+14 הסרט יתחיל בשעה 11:45) 

בוב ספוג – שעות הקרנה: 13:00

באטמן – שעות הקרנה: 15:00

מחירים: 

30 ש"ח לילד מעל גיל שנתיים 

10 ש"ח למבוגר

לינק לרכישת כרטיסים לפעילויות – https://ticks.co.il/e/IAYRk8bqKc1

ההצגות שיוצגו: 

שומרי היער – כששומר היער מגלה שהגיע ליער קבלן אשר רוצה לבנות שם שכונת מגורים חדשה ומאיים להחריב את היער ולהבריח את החיות, הוא אוזר אומץ ובעזרת תומכיו הרבים הם מעלים מופע מחאה במטרה להציל את היער. – https://www.youtube.com/watch?v=HceWMxmtxHo&t=24s

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

שומרי היער

קיוסק הפחים – שמחה וששון ממציאים שיטה גאונית להפקת מוצרים חדשים מהאשפה אותה זורקים השכנים ופותחים את 'קיוסק הפחים'.

 https://www.youtube.com/watch?v=NaVVeE3rDSY&t=212s

 

 

שתי ההצגות משלבים שחקנים ובובות, ושזורים בשתיהן שירים מקוריים.

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

 

בייבי מרקט – כשחושבים עליך באמת. מרכז שרונה למען האמהות

 

אימהות טריות יוכלו ליהנות עם הקטנטנים בפופ-אפ חדשני ב"שרונה מרקט" –  "בייבי מרקט", המהווה עולם שלם להורים טריים בכלל ולאימהות בחופשת לידה בפרט. הכניסה חופשית!

 

הרצאות עם מדריכה מוסמכת, ליווי התפתחותי, פינת החתלה, פינת הנקה ובייביסיטר בזמן הקניות; משפחות ישראליות רבות מגיעות לטייל, לאכול ולקנות ב"שרונה מרקט" במהלך השבוע ובסופי השבוע, ולהשלמת החוויה עבור ההורים לפעוטות שבינינו – בימים אלו מושק "בייבי מרקט", פופ-אפ ראשון מסוגו אשר יהיה פתוח בכל ימות השבוע, משעה 10:00 ועד שעה 18:00 (בימי ימי שישי – מ-9:00-14:00), עד סוף חודש אוקטובר.

 

"בייבי מרקט" ממוקם בסמוך לדוכן "ביירן" ול"ויה רוסטיקו" ויציע מגוון הרצאות ומפגשים להורים ולתינוקות, שירות בייביסיטר בזמן שההורים מסתובבים במרקט, עושים קניות או יושבים לאכול, פינת החתלה נעימה ופינת הנקה.

 

מדי יום ראשון בשעה 10:00 יתקיימו ב"בייבי מרקט" הרצאות לאימהות ואבות בהדרכת לירון פיאחוטה, מדריכת הנקה מוסמכת ממכללת "וינגייט" ויועצת שינה מקצועית אשר מנחה מעגלי אימהות ומלווה אימהות צעירות לאחר הלידה. פיאחוטה תעביר מגוון הרצאות אשר יסייעו לאימהות צעירות למצוא את הגישה ההורית המתאימה להן ולצעוד בה בבטחה.

 

ההרצאות יתקיימו מדי יום ראשון בין השעות 10:00-11:30:

 

יום א' 15/10 מעבר לתזונת מוצקים ותזונה כהתפתחות

 

יום א' 22/10 שינת תינוקות בשנה הראשונה

 

יום א' 29/10- מפגש בנושא הנקה

 

משך ההרצאות יהיה כשעה ובתום כל הרצאה יינתן זמן בלתי-מוגבל לשאלות פרטיות או קבוצתיות.

 

"בייבי מרקט" בשרונה מרקט

www.saronamarket.co.il

 

טלפון: 03-6242424

קלמן מגן 3, תל-אביב

 

אודות שרונה מרקט

שרונה מרקט הוקם במטרה לשמש הלב הפועם של הקולינריה הישראלית. בשטח שמתפרס על כ- 8,700 מ"ר ועם כ-90 חנויות, דוכנים ומסעדות בכל הקטגוריות, שרונה מרקט הינו השוק הקולינרי המקורה הגדול והייחודי בישראל. הפרויקט הוקם על ידי חברת גינדי החזקות על פארק גני שרונה שבמרכז תל אביב.

 

שרונה מרקט שואב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו (Borough Market) בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק (Chelsea Market), לה בוקריה של ברצלונה (La Boqueria) ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס (Eataly).

 

בתוך החנויות, מאחורי הדלפקים ובמטבחי המסעדות של המרקט ניתן למצוא אנשי אוכל, מוצרים ומנות שכבר הפכו מזמן למיתולוגיות מקומיות: הראמן של השף ישראל אהרוני, המנות הייחודיות והאהובות של השף שגב משה, ההמבורגר של המיט-בר, המוצרים האיכותיים מבית פושון פריז, הגבינות של באשר פרומז'רי מירושלים והחלבה של ממלכת החלבה.

 

 

 

מרכז מהותי חוגג את חג הסוכות

איפה: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי)

מתי: 6-10 באוקטובר, בין השעות 10:00-14:00 (שישי), 10:00-17:00 (שבת עד שלישי). יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדויקות. http://www.mahuti.co.il/#for_kids

מה: סיור אינטראקטיבי במרכז מהותי – הסיור במהותי מזמין את כל המשתתפים, הורים וילדים, לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה על איך כל אחד מאתנו יכול להשפיע על סביבתו. הסיור כולל תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש שהוא יחיד ומיוחד. הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 6.

כמה: 25 ₪ למשתתף

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

קרדיט: אמית הרמן

מוזיאון תל אביב לאמנות

קבוצת התיאטרון רות קנר מציגה: עלילות חומית

סיפור על נמלה מאת ס. יזהר, הצגה דו לשונית בעברית ובערבית בחוה"מ סוכות

תרגום: יאסר אבו ערישה

ייעוץ מדעי על עולם הנמלים: ד"ר עופר פיינרמן

עבודה משותפת ומשתפת של רות קנר ושחקני הקבוצה. זה סיפור על נמלה. נספר אותו יחד – שחקנים וצופים-פעילים. נתנועע, נדבר ונצייר את עולמן הקסום של הנמלים, ובתוכו, עלילותיה של נמלה אחת ומיוחדת שנושאת משא גדול במיוחד – והיא הנמלה חומית.

אל ארבעת שחקני הקבוצה: עדי מאירוביץ', שירלי גל, רונן בבלוקי וטלי קרק, מצטרפת השחקנית יארה ג'ראר. ביחד יספרו את עלילותיה של חומית בעברית ובערבית.

המפגש כולל 3 סדנאות קצרות בקבוצות קטנות, ואירוע מרכזי לכל המשתתפים. משך כולל כשעה.

תאריכים:

יום שלישי 10/10 בשעה 11:00

יום רביעי 11/10 בשעה 11:00

יום חמישי 12/10 בשעה 11:00

יום שבת 21/10 בשעה 11:00

מוזיאון תל אביב לאמנות

רכישת כרטיסים דרך קופת המוזיאון: 03-6077020

או באתר: http://www.tamuseum.org.il/he/event-item/92871

מחיר כרטיס 65 ש"ח

מתאים לגילאי 4-7

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

עלילות חומית במוזיאון תל אביב.
צילום: איתן הרמן

להקת מחול בת-שבע מציגה: דקה'לה 

 מאת אוהד נהרין – מופע לכל המשפחה בחוה"מ סוכות!

 

יום ראשון, 8 באוקטובר, בשעות 16:00 / 18:00

יום שני, 9 באוקטובר, בשעות 12:00 / 14:00

מרכז סוזן דלל, רחוב יחיאלי 5, נוה צדק, תל אביב

 

"מותיר את הילדים ומלוויהם עם חוויה ויזואלית אמנותית מענגת"

(מאיה נחום שחל, כלכליסט, דצמבר 2012)

 

משך המופע: 55 דקות ללא הפסקה

 

בביצוע רקדני אנסמבל בת-שבע – הלהקה הצעירה, עונת 2017-2018:

חן אגרון, קסנטה ואן אופסטל, טיבו אייפרמן,, מוראד בויאד, אריאל גילברט, פול ויקרס, ניקולס ונטורה, שיר לוי, אוהד מזור, רובין לסלי נימנונג, חני סירקיס, אביתר עומסי, איגור פטשנצ'ק, לונדיווה קוזה, תמר רוזנצוויג, רוני רחמים, קורנליה מריה לך

תלמידים: שקד ורנר, עמית לנדא, יסמין מחמוד, תום ניסים

 

עיצוב תלבושות: רקפת לוי, שרון אייל

עיצוב תאורה: אבי יונה בואנו (במבי), אוהד נהרין

עריכה ועיצוב פס קול: מקסים וואראט

 

כרטיסים:

מחיר: 75-110 ש"ח

רכישה באתר הלהקה: www.batsheva.co.il

או בטלפון: 03-5171471 שלוחה 115

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

דקה'לה – אנסמבל בת-שבע. צילום: גדי דגון

Coca-Cola Always Classic – קוקה קולה ישראל! 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

כרזות תערוכת קוקה-קולה בחג הסוכות. קרדיט: דחף

 

במהלך חג הסוכות תקיים קוקה-קולה תערוכת ענק בה יוזמנו המבקרים לצאת למסע בזמן, החל מתחילת המאה הקודמת ועד היום, ולחוות חוויה מרגשת וחדשנית לכל המשפחה 

ההשתתפות חינם ובהרשמה מראש באתר הפעילות

 

חברת קוקה-קולה ישראל תקיים בחג הסוכות הקרוב אירוע חווייתי לכל המשפחה: תערוכתCoca-Cola Always Classic . התערוכה כוללת מיצג ענק שבאמצעותו המבקרים יוכלו לחוות מסע בזמן בצורה ייחודית ומרגשת.

 

הפעילות תתקיים ב 'בית הפדרציה' בנמל תל-אביב. המתחם של התערוכה מדמה רחובות, חנויות, מפעלים ובתי קולנוע מהמאה הקודמת ועד לימינו אנו. כמו כן, במתחם יהיו גם תערוכות של אספנים מכל הארץ ומופעים חיים. התערוכה משלבת אלמנטים של מולטימדיה ותיאטרון, והקהל לוקח חלק פעיל במשך כל המסע.

 

בין המיצגים בתערוכה:

  • בית הקולנוע הישן: בית הקולנוע יקרין סרטונים המספרים את סיפורה של קוקה-קולה לאורך השנים, והמבקרים יוכלו ליהנות מחוויה אינטראקטיבית של סרטונים המוקרנים ב- 270 מעלות.
  • רחוב אמריקאי משנות ה30: במתחם יהיה מיצג של רחוב תקופתי משנות ה-30 באמריקה. משני צידי המדרכות יהיו חלונות ראווה המציגים את 'האופנה האחרונה'. ברחוב יהיה אפשר לראות כרזות וחנויות תקופתיות שונות, ביניהן גם את בית המרקחת המפורסם של ג'ון פמברטון, ממציא קוקה-קולה, וכן גלריית אומן עם איורים תקופתיים.
  • דיינר (מזללה) אמריקאי: במתחם יהיה מתחם דיינר בהשראת סרטי שנות ה-60. הדיינר הססגוני יציע למשתתפים מקומות ישיבה קלאסיים, בר מעוצב ותצוגת פריטי אספנים של קוקה-קולה. בדיינר יהיו גם מסכים שישדרו פרסומות מהעבר. צוות מלצרים ירקוד ויזמר לצלילי המוסיקה התקופתית.
  • תצוגת מכוניות משנות ה-70: במתחם הזה תשלוט אווירת שנות ה-70 העליזות והשמחות. המשתתפים יוכלו לקחת חלק פעיל בפעילות בעזרת מסכי מגע ייחודיים. נוסף על כך, המשתתפים מוזמנים להצטלם על רקע המכוניות הקלאסיות משנות ה-70, וללמוד על עקרונות השוויון, השלום והאהבה שאפיינו את אותה תקופה.
  • מתחם חדשנות ומולטימדיה: מתחם בו יוכלו המשתתפים לשחק במשחקי מציאות מדומה בטכנולוגיות חדשניות כגון (VR) ומסך 'קינקט' אשר יגיב לעומדים שמולו.

 

כל המשתתפים בתערוכה יקבלו במתנה לוח שנה וינטג' (אופנה חוזרת) של קוקה-קולה ויוכלו לבקר בחנות המזכרות הייחודית שבמתחם.

 

במסגרת המהלך החדש של המותג, נוסף על תערוכת הענק בסוכות, יעוטרו הבקבוקים והפחיות בכרזות האייקוניות של המותג ממרוצת השנים. בטלוויזיה יוקרנו פרסומות הטלוויזיה המיתולוגיות מהעשורים הקודמים, לצד פרסומות חדשניות.

פרטים מלאים:

  • מיקום הפעילות: בית הפדרציה (סמוך להאנגר 11), נמל תל-אביב.
  • תקופת הפעילות: חג סוכות, החל מ- 4 באוקטובר ועד ל- 14 באוקטובר.
  • שעות פעילות: 22:30-08:00/ ערבי שישי וחג 15:30-8:00/ צאת שבת וחג 22:30-20:00.
  • השתתפות: הפעילות מתאימה לכל המשפחה, ומותנית בהרשמה מוקדמת באתר האינטרנט: cocacola.co.il
  • מחיר: הפעילות הינה ללא תשלום, בהרשמה מראש באתר הפעילות.

 

 

 

סוכות ביפו העתיקה – גיבורים באמנות נייר בינלאומית

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

תערוכת גיבורים מנייר במוזיאון יפו, פעילות קיפול אוריגמי בכיכר קדומים

בחול המועד סוכות (8-10/10) תתקיים ביפו העתיקה פעילות חוויתית ומעשירה לכל המשפחה בנושא קיפולי נייר במוזאון יפו העתיקה ובכיכר קדומים

במוזאון יפו העתיקה תוצג זו השנה השלישית ברציפות התערוכה הבינלאומית לאמנות נייר כאשר הנושא השנה הינו "הגיבור", תערוכת .PAPER HEROESהאמנים בתערוכה מעניקים פירושים שונים למושג גיבור באמצעות יצירות מעוררות דמיון והשראה אשר נוצרו בטכניקות שונות באמנות נייר: קיפולי נייר – אוריגמי, חיתוכי נייר, סלסולי נייר – קווילינג, פיסול בנייר ועוד.

 

בכיכר קדומים תתקיים במהלך חול המועד (8-10/10) פעילות ללא תשלום לכל המשפחה בה יתנסו המשתתפים בקיפול ויצירה של גיבורי נייר.

 

במהלך כל החג ( 5-14/10) יתקיימו סיורים מודרכים לכל המשפחה ביפו העתיקה

 

במקביל לפעילות במוזאון יפו, תתקיים בכיכר קדומים בין השעות 10:00-17:00 פעילות לכל המשפחה ללא תשלום  הכוללת סדנה לקיפול ויצירת גיבורי נייר . בנוסף לאירועים אלו יתקיימו לאורך כל ימי החג (5-14/10) סיורים מודרכים לכל המשפחה ביפו העתיקה בנושאים שונים: סיור שלושת הדתות, סיור ארכיאולוגי, סיור קלאסי ועוד.

 

בין המיצגים בתערוכה ניתן יהיה לראות גיבורי על וגיבורים מסרטים  כמו באטמן, סופר מן, איירון מן, הענק הירוק, וונדר וומן, פאוור ריינג'ר, דארת ווידר גיבורי ספרות כמו בילבי, דון קישוט, החתול במגפיים, החלילן מהמלין , אורה הכפולה, סוסו הדרקון, אנונימוס, גיבורי תרבות כמו דמון בריטון, סורולה (ציירים), רחל המשוררת, רחל מורפורגו, פרידה קאולו, הגיבור העייף, האדם החושב וגיבורים מיתולוגיים ולוחמים כמו לוחם סמוראי, לוחם קנדו, הרקולס, מלך אשור בניפל, הטייס חיות הצלה (דולפין, כלב, סוס) ועוד.

פעילות ללא תשלום לכל המשפחה בכיכר קדומים

מקפלים גיבורי נייר בכיכר קדומים – 8-10/10 פעילות קיפולי נייר בין השעות 10:00-17:00.

סיורים מודרכים

עלות: 20 ₪ למשתתף.

לפירוט על הסיורים והרשמה – https://www.oldjaffa.co.il/familytour

 

קניון רמת אביב גאה להציג: מתחם "חד קרן"  – הטרנד שכבש את העולם, מגיע לקניון לשלושה ימים בלבד – בחול המועד סוכות.

 

מתחם "חד קרן" ססגוני וגדול במיוחד לילדים עם סדנאות, פעילויות, משחקים והפתעות נוספות המשלבים את האייקון האהוב, חד הקרן באמצעים שונים.

במתחם "חד הקרן", יכינו הילדים אביזרים שונים כמו קשתות לשיער שזורות בפרחים, כריות עם איורים של חד קרן, גרבי חד קרן, ציורי פנים, קעקועים ונצנצים של חדי קרן, עיצוב בבצק סוכר, תכשיטים ועוד הרבה הפתעות נוספות – כולם חוגגות את הדמות האהובה ביותר על הילדים.

כמו כן, ייהנו הילדים ממתחם משחקים חוויתי שיכלול משחקי שולחן לילדים, משחקי קוביות, קוביות לגו , פינת ישיבה, הדבקת מדבקות לקטנטנים ועוד.

 

בשעות: 10:00-14:00, 16:00-19:00

בסמוך למתחם המזון המהיר

הפעילות ללא תשלום

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

מתחם יוניקורן בקניון רמת אביב צילום יחצ חול

 

הסוכה הירוקה של דיזנגוף סנטר:

בנוסף להיותו מרכז בילוי וקניות, דיזנגוף סנטר גם מקדם את ערכי הקיימות. במהלך חול המועד סוכות יתקיימו סיורים מרתקים וסדנאות חווייתיות לכל המשפחה בחווה הממוקמת בדיזנגוף סנטר.

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

חוות ירוק בעיר
קרדיט צילום: יעל צור

החווה העירונית "ירוק בעיר" שבדיזנגוף סנטר מזמינה את הציבור לצאת מהסוכות ולהיות אושפיזין של כבוד בסיורים מרתקים, מעשירים ומהנים במהלך חול המועד. מדי יום יתקיימו סדנאות חווייתיות, במטרה להעלות את מודעות הציבור לנושאים של קיימות עירונית, גידול וצריכת מזון מקומי, טבע עירוני, ובמטרה להמחיש כמה קל לטפח ולגדל עציצים וצמחים גם בלב ההמולה של העיר התוססת.

הסיורים והסדנאות, המועברים על ידי חקלאים ומדריכים מקצועיים, מתומחרים במחיר לכל כיס. הסיורים מבוססים על התנסות ומפגש ישיר עם הטבע, בהם לומדים על קיימות, טבע עירוני ואחריות סביבתית, לומדים על גידול ירקות בשיטה הידרופונית ייחודית המתאימה לחיים בעיר, על הקשר בין צריכת אנרגיה, זיהום אוויר וחשיבותם של העצים, איך מבשלים על מדורת ירקות, כיצד ניתן להיעזר בחיידקים כדי להפוך זבל אורגני לגז בישול, יבקרו בכוורות הדבורים הביו-דינמיות ועוד.

לו"ז הסיורים והסדנאות בחול המועד סוכות:

  • 8/10 יום א', 16:30-18:30 – "סדנא למשפחות – קיימות וטבע עירוני" לגילאי 5 ומעלה, 10 ₪ למשתתף.
  • 09/10 יום ב', 17:30-19:30 – "סדנת חקלאים עירוניים" – סדנא מקצועית להורים ונוער, לגילאי 10 ומעלה, 59 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד.

    סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

    ילדי בית העץ
    צלם: בני גם זו לטובה

  • 10/10 יום ג', 18:00-20:00 – "סדנא לגידול ירקות בבית ללא אדמה", מבוגרים 90 ₪, 59 ₪ לסטודנט.
  • ​​13/10 יום ו', 09:30-11:00 – "סיור קיימות עירונית" – 65 ₪ למשתתף.
  • 13/10 יום ו', 11:30-13:30 – "סדנא לגידול ירקות בבית ללא אדמה", מבוגרים 90 ₪, 59 ₪ לסטודנט.

 

ניתן להירשם לפעילויות באתר www.yarok-bair.co.il או בטלפון 050-4417144. הסיורים וסדנאות החקלאות יתקיימו בחוות "ירוק בעיר" בדיזנגוף סנטר.

 

יוצאים מהסוכה לשעשועי מדע בדיזנגוף סנטר:

בחול המועד סוכות מוזיאון המדע ירושלים חוזר לדיזנגוף סנטר ויציע מגוון רחב של סדנאות, פעילויות וסדנאות חווייתיים מהנים ומעשירים. הכניסה בחינם

הפעילות תתקיים בין התאריכים 8-11.10 בין השעות 18:00-11:00 וביום רביעי (ערב חג) בין 14:00-10:00 בגלריה, קומה 1-, במעבר בין הבניינים

 

מוזיאון המדע ירושלים מגיע לדיזנגוף סנטר. הילדים יוכלו ליהנות ממתחם פעילויות מדעיות, מרתקות ומעשירות, שההשתתפות בכולן בחינם. בין האטרקציות:

  • מראות ופוסטרים עם אשליות: מוצגים אינטראקטיביים, המאפשרים לחקור תופעות של השתקפויות, סימטריה, לבדוק מהן התכונות ההופכות חפץ למראה, ונותנים הזדמנות להשתעשע עם מראות קמורות, קעורות וגליליות. מתאים לכל המשפחה.
  • לבני ספוג צבעוניות: מתחם בנייה מרהיב בלבני ספוג ססגוניות ומרשימות. מתאים לגיל הרך.
  • קופת קסם: סדנה לבניית קופת קסמים מפריסה מוכנה עם טפט מראה, שהמטבע שמוכנס לתוכה נעלם מהעין. מתאים לגילאי 6-13.
  • משקפי בלשים: בנייה של משקפי בלשים עם מראות שמאפשרות לגלות מי מסתתר מאחורי ומצדדי המתבוננים. במהלך הבנייה המשתתפים יתנסו בפעולות עם מוצג אינטראקטיבי משעשע, המדמה התבוננות בגולגולת של עצמם. מתאים לגילאי 6-13.
  • צפרדע קופצת: בנייה של פריסת קרטון, שקופצת באמצעות מתיחה ושחרור של גומייה. המשתתפים מקבלים פריסת קרטון, מציירים עליה דוגמה לבחירתם, משחילים לתוכה גומייה, מותחים אותה ומחכים עד שהגומייה תתכווץ בחזרה ותגרום לצפרדע לקפוץ למעלה. מתאים לגילאי 3-7.
  • פיפטופאן: בנייה של חליל פאן מפיפטות. בעזרת שבלונה מיוחדת נחתכות הפיפטות, כך שנשיפה בהן יוצרת מוזיקה הרמונית. מתאים לגילאי 5 ומעלה.
  • ספקטרוסקופ: בעזרת גליל, נייר כסף וסריג עקיפה יוצרים מכשיר שמי שמתבונן לתוכו רואה את האור המופרד לצבעים שונים המרכיבים אותו. מתאים לגילאי 5 ומעלה.
  • מה הולך פה: סדנה שבה המשתתפים עוסקים עם הידיים בבנייה, עשייה ותוצאה המאפשרת למידה של עקרונות בסיסיים במדע בנושאים הרלוונטיים לבעלי החיים ולתנועה. בסדנא זו יוצרים בעל חיים מנייר שלאחר בנייתו, יצעד בכוחות עצמו ללא צורך בקפיץ או מנוע. כך לומדים על עקרונות תנועת בעלי החיים, שיווי משקל ושינויים במרכז הכובד. מתאים לגילאי 4 ומעלה.
  • צימוקי מדע: הדגמה הכוללת את מיטב הלהיטים מתוך הניסויים שנוהגים להציג במוזיאון המדע, כמו חנקן נוזלי, לחץ אוויר, תכונות הקול, ישיבה על כסא מסמרים ועוד. מתאים לכל המשפחה.
  • קסמי מדע: האם אשליות חושיות הן קסם או מדע? האם יש הסבר לתופעות המציתות את דמיוננו? ההדגמה כוללת כד המתמלא מעצמו, כוס בה המים נעלמים, שיקוי מיוחד ההופך את המים למיצים שונים ועוד. מתאים לכל המשפחה.
סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

דיזנגוף סנטר_מוזיאון המדע – פעילות חנקן נוזלי
קרדיט צילום: מיכאל יגודין

 

הפעילות תתקיים בין התאריכים 8-11.10 בין השעות 18:00-11:00 וביום רביעי (ערב חג) בין 14:00-10:00 בגלריה, קומה 1-, במעבר בין הבניינים

 

 

חגיגית סוכות בקניון  TLV:  ארבעה מתחמי פעילויות מיוחדים לילדים של כוכבי הילדים האהובים ביותר: סמי הכבאי, הלו קיטי, מטוסי על וברבי.

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

חגיגית סוכות בקניון TLV
צילו:ם יחצ

 

בין התאריכים: 8-10.10

בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00

ההשתתפות בחינם

  • מתחם הכבאים של סמי הכבאי- במתחם הילדים יוכלו ללמוד את חוקי הבטיחות בשטח באמצעות השתתפות במסלול מכשולים אטרקטיבי בסיומו ייקבלו תעודת כבאי צעיר של סמי הכבאי.
  • מתחם היצירה של הלו קיטי- במתחם יהנו הילדים מסדנאות יצירה ססגוניות בהשראת האייקון האהוב הלו קיטי.
  • מתחם מטוסי על- במתחם יצירה מיוחד המורכב מ הכוכבים הכי אהובים בטלוויזיה, יכינו הילדים קישוטים לחדר ולסוכה – דגלונים, שרשראות ושאר אלמנטים של קישוט.
  • מתחם הפינוקים של ברבי- במתחם הססגוני יהנו הילדים מחגיגה של ממש עם ברבי. הילדים יוכלו להתאפר להתקשט בעצמם. במתחם היוקרתי, תתארח מאפרת ציורי פנים צבעוניים ומנצנצים!

 

בתאריך 10.10.17 בשעה 17:30- ייערך בקניון מופע ייחודי לילדים עם מטוסי העל, יגיעו לקניון להפעלה ייחודית חגיגית וקצבית סובבת עולם.

כמו כן, בובת ענק של הלו קיטי תסתובב ותצטלם עם הילדים בזמן הפעילות בין השעות 16:00-19:00 – הפתעות נוספות צפויות

ההשתתפות בחינם

בין התאריכים: 8-10.10

בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00

קניון TLV, חשמונאים -קרליבך, ת"א

3 שעות חניה חינם

www.tlvmall.com

 

תערוכת גיבורי נייר במוזיאון יפו העתיקה

ימי פתיחת המוזיאון בחג סוכות:

5.10 – 14.10 – המוזיאון פתוח ברציפות בכל השבוע, החל מ- 10:00-18:00

 

עלות כניסה למוזיאון:

30 ש"ח – מבוגר /25 ש"ח – ילד

15 ש"ח – למחזיקי דיגיתל

 

במיוחד לסוכות – יפו העתיקה מציעה כרטיס משולב המציע מספר אטרקציות בכרטיס משתלם אחד

בואו לבלות ביפו העתיקה, לגלות את הסיפורים מאחורי יפו העתיקה בחווית מולטימדיה במרכז המבקרים שבכיכר קדומים, לבקר במוזיאון אילנה גור, ולמצוא את הגיבור שלכם בתערוכת גיבורי הנייר.

עלות כרטיס משולב מוזיאון + מרכז המבקרים "תמונות יפואיות" + מוזיאון אילנה גור

60 ש"ח

ולמחזיקי כרטיס דיגיתל – 45 ₪

פרטים נוספים באתר: www.jaffamuseum.co.il

מוזיאון יפו העתיקה, טיילת מפרץ שלמה 10 יפו.

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים בהרצליה

"טריק ארט"- תערוכת תעתועים – לילדים ולכל המשפחה

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

"טריק ארט"- תערוכת תעתועים – לילדים ולכל המשפחה

 

התערוכה החדשה, נוצרה על ידי חמישה אמנים בינלאומיים, ומציגה שלל אטרקציות אינטראקטיביות, תתקיים במהלך חוה"מ סוכות במתחם ארנה הרצליה

"טריק ארט"– תערוכת תעתועים לילדים ולכל המשפחה עם אטרקציות אינטראקטיביות של אשליות אופטיות ותעתועי מוח, ציורי תלת ממד, צילומים ופעילויות נוספות, תתקיים החל מחוה"מ במתחם ארנההרצליה. התערוכה הבינלאומית תציג מגוון מתחמי אטרקציות אינטראקטיביות המבוססות על תעתועי ראייה ואשליה אופטית. במתחם תמצאו עשרות ציורי תלת ממד ענקיים ומרהיבים מעולם האגדות,הפנטזיה, והרפתקאות המצוירים על הקירות והרצפה, אשר מתעוררים לחיים ומזמינים אתכם להיכנס פנימה.

 

פרטים מלאים: 

  • מיקום הפעילות: מתחם ארנה, הרצליה.
  • תקופת הפעילות: החל מחוה"מ סוכות: בתאריכים 5.10.17 עד 31.12.17.
  • שעות פעילות: חוה"מ 10.00 עד 21:00 / שישי 10:00 עד 16.00 / שבת 10:00 עד 22:00 / אמצ"ש ללא חג 16:00 עד 21:00.
  • השתתפות: הפעילות מתאימה לכל המשפחה (החל מגיל שנתיים).
  • מחיר:  119 ₪ מלא, 79 ₪ ועדים , 69 ₪ מסבסדים
  • מבצע דרך חברת ישראכרט 1+1  ב 119 ₪

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים בחולון

פסטיבל "צלילי ילדות" בתיאטרון חולון

חגיגה של מוסיקה קלאסית וישראלית המוגשת במופעים של תיאטרון, מולטימדיה וקונצרטים לילדים ולכל המשפחה במשכן המחודש של התיאטרון

הפקת הדגל של הפסטיבל: "התנ"ך חי בסרט", דביר בנדק, התזמורת הסימפונית חיפה ואנימציה על מסך ענק- סיפור הבריאה, המבול, יציאת מצריים, מגדל בבל עם יצירותיהם של גדולי המלחינים,  תיאטרון מדיטק חולון עם השירים המוכרים והאהובים שכולנו שרים כבר מאה ועשרים שנה

תיאטרון חולון, חוה"מ סוכות 10-8 באוקטובר 2017

פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון והשנה עם שמחה כפולה: הפסטיבל הוותיק חוזר למתכונתו המורחבת וחונך ומשיק את תיאטרון חולון המחודש – בתום תהליך השיפוץ והחידוש של התיאטרון. חולון.

הפסטיבל בניהולו והפקתו של תיאטרון חולון בראשותו של גיא תלם וניהול אמנותי של ד"ר אורי לשמן יתקיים  בחוה"מ סוכות בין התאריכים 10-8 באוקטובר 2017 ויכלול מופעים מיוחדים והפקות מקוריות לילדים ולכל המשפחה בהשתתפות מיטב האמנים, התזמורות והיוצרים בתחום הילדים ובכלל.

התוכנית האמנותית של הפסטיבל משלבת את אמנויות הבמה מוסיקה, מחול, תיאטרון וקולנוע כאשר הקו המנחה של הפסטיבל הוא חשיפת הקהל הצעיר למוסיקה על גווניה השונים באמצעים הקרובים לעולמו – כמיטב מסורת פסטיבל צלילי ילדות לאורך שנים.

את הפסטיבל תפתח בבכורה ארצית, הפקת הדגל של הפסטיבל: "התנ"ך חי בסרט" – הפקה מקורית חד פעמית בניצוחו וניהולו האמנותי של אורי לשמן עם השחקן דביר בנדק והזמרת והשחקנית עינת אזולאי עם התזמורת הסימפונית חיפה. בקונצרט מולטימדיה יחיד מסוגו המשלב אנימציה בעריכת דודו שליטא וטקסטים שכתב דני לשמן יסופרו סיפורי הבריאה, המבול, יציאת מצריים, מגדל בבל ועוד. במהלך המופע ייחשפו הילדים ליצירותיהם של גדולי המלחינים וביניהם: אנטונין דבוז'אק, ז'ורז' ביזה, רימסקי קורסקוב, גאורג פרידריך הנדל, אראם חאצ'טוריאן, ג'ון וויליאמס וגם שירים של מלחינים ישראלים כמו סשה ארגוב, מתי כספי ועוד בעיבודים חדשים.

הפקה זו משקפת את תפיסת העולם של הפסטיבל כולו: "אני מאמין שניתן לבנות גשר בין העולם הישן לחדש" אומר אורי לשמן "העולם הדיגיטלי הממוחשב, התיאטרון המחול הקרקס והאנימציה הידועה ביכולותיה לשבור מחסומים וליצור גשרים בכל התחומים". יום א | 8.10.17 | 18:00 | אולם | 1 מיועד לכל המשפחה. מחיר כרטיס: 90-65 ₪.

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

התנכ חי בסרט. עינת אזולאי ודביר בנדק.
צילום: תומר לופסקו ואילן בשור

מופע מוזיקלי המשלב שירים ותיאטרון הוא  "אוצר השירים" – הפקה של תיאטרון מדיטק חולון פרי יצירתו של חנוך רעים. במופע בהשתתפות השחקנים והזמרים אנה סנגר/מור כהן ואסף נווה יבוצעו השירים המוכרים והאהובים שכולנו שרים כבר מאה ועשרים שנה לצד קטעי קישור ההופכים אותו  להצגה קטנה ומאולתרת שבמרכזה סיפור על כלב שהשניים מוצאים, מטפלים ויוצאים אתו לטיול קסום במכונית שצמחה בגינה. יום א' | 8.10.17 | 17:00, אולם 3, מיועד לגיל: 3 ומעלה. מחיר כרטיס: 55-45 ₪

 

תיאטרון אורנה פורת יתארח בפסטיבל עם ההפקה החדשה  "עכבר העיר ועכבר השדה" המבוססת על משלי איזופוס, בהשתתפות השחקנים גיא ברכה ואסף דגני– עיבוד חדש לסיפור הידוע. בובי וצ'ופצ'יק הם שני עכברים שגדלים כחברים הכי טובים, עד שדרכיהן נפרדות – בובי עובר לגור בעיר הגדולה, וצ'ופצ'יק משתקע בטבע, בשדה הפתוח. לאחר שנים בובי עכבר העיר מגיע להתארח אצל חברו. צ'ופצ'יק נרגש מהמפגש, אך חברו העירוני סובל מהביקור, מהאו

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

פסנתר הזמן – אסי ישראלוף ואבי גרייניק
צילום: טל שחר

כל, מהאווירה, ואפילו לישון אינו מצליח. שני החברים, שכבר חשבו שלא ייפרדו שוב לעולם, מבינים שלא כל מה שטוב לאחד בהכרח טוב לשני, ושלכל אחד מתאים משהו אחר. אפשר לכבד את צרכיו והעדפותיו של האחר- ועדיין להישאר חברים טובים לתמיד.יום א' | 8.10.17 | 17:30, אולם 2, מיועד לגיל: 4 ומעלה. מחיר כרטיס: 55-40 ₪

 אסי ישראלוף ואבי גרייניק יעלו את המופע "פסנתר הזמן" השוזר שירים מיוחדים מהקלאסיקה הישראלית ושירים חדשים בליווי להקת נגנים ומפגיש את הילדים עם דמויות כמו לאונרדו דה וינצ'י, וויליאם שייקספיר, נעמי שמר ועוד. המופע מתפתח מתוך העלילה שבמרכזה מגיע אבי לביקור אצל סבא. בסלון של סבא נמצא פסנתר קסמים. רגע לפני שסבא נרדם, הוא מחליט לגלות לאבי על הקסם הטמון ב"פסנתר הזמן" ואשר מתגלה בשעה שמנגנים עליו. אבי אוזר אומץ ומחליט לנסות ולנגן על הפסנתר ויוצא בעזרתו למסע הרפתקאות מוסיקלי ומצחיק, בו ילמד יחד עם הילדים על האנשים והאירועים ששינו את פני ההיסטוריה. יום ב'  9.10.17 |  18:00 אולם 1, מיועד לכל המשפחה. מחיר כרטיס: 70-55 ₪ – הופעה מעולה, מומלצת בחום חום חום, ראינו ונהנו!

 

במסגרת הפסטיבל תעלה בכורה של ההצגה "הנסיכה ובועות הסבון" מאת ובבימוייה של יעל בת אנוש היא מופע צבעוני המשלב סיפור אגדה עם בועות סבון ותיאטרון תנועה. בממלכה רחוקה מכאן, שלט מלך טוב לב, עם ביתו הנסיכה נועה שאהבה יותר מכל להפריח בועות סבון. יום אחד, בהגיעה לגיל 10, אביה המלך, היה צריך לנסוע בדחיפות מחוץ לממלכה. המלך, ביקש מראש הממשלה להחליף את מקומות בהיעדרו, וביקש מביתו שבמקרה חירום, תפריח בועות סבון מראש ההר.

יום ב' | 9.10.17 | 17:00 | אולם 3, מיועד לגיל: 3 ומעלה. מחיר כרטיס: 55-45 ₪

 

תיאטרון חיפה יתארח בפסטיבל עם ההצגה המוסיקלית "אם פתאום אפגוש אריה" בבימויו של רוני ברודצקי, בליווי תזמורת המהפכה בניצוחו של רועי אופנהיים. בהצגה, שירי חיות וסיפורים מאת משוררים אהובים, על פילה מנוזלת מאת לאה גולדברג, זבוב שעזב לבלי שוב מאת מיריק שניר, החתול בלעם שלתוך פיהוק נעלם מאת נורית זרחי, זברה וג'ירף מפטפטים על נקודות ועל פסים מאת שלומית כהן אסיף, הסוד של הקיפוד מאת רות אורן, זנבות שנקשרו מאת שירה גפן ועוד נביחות וקרקורים מאת טובי המשוררים: רפאל ספורטה, תלמה אליגון-רוז ותרצה אתר. המשתתפים ענבל סמדר בגיטרה, טל בלכרוביץ' בקלידים- שרים מספרים ומנגנים. יום ג' 10.10.17 | 18:00 | אולם 1, מיועד לגיל: 3 ומעלה. מחיר כרטיס: 70-50 ₪

ילדים שרים 70, מופע המבוסס על שירי הילדים מקום המדינה ועד היום  בבימויו של עופר שפריר, ניהול מוסיקלי של עדי רון ובהשתתפות שחקנים: לירן קנטרוביץ, אסף שגב, שירלי לילו/אלונה אלכסנדר, שירן ארגס. במופע מפעילי תיבת השירים הותיקים מתגעגעים כבר לעלות על הבמה לתחרות בין השירים והסגנונות של פעם. אך, הם מגלים שאת שיר ההורה מחליפים היום מקצבי הראפ והיפ הופ. תוך כדי שירה ומשחק הם מגלים כי השירים החדשים יפים וגם לשירי הילדים של פעם יש קסם רב.  יום ג' | 10.10.17 | 17:30 | אולם 2, מיועד לכל המשפחה. מחיר כרטיס: 50-60 ₪

בכורה נוספת בפסטיבל היא הצגה חדשה ומצחיקה: בלאקסטאר וספייסי משגעים את הגדולים– של היוצרים והמבצעים דורין גלעדי וציון אשכנזי. בלאקסאטר וספייסי הם שני ילדים שובבים (בקטע טוב) שאוהבים לעבוד על כולם, לצחוק, לשיר ראפ, לרקוד, לעשות תחרויות חרוזים, ובלי להתכוון לפתור בעיה או שתיים. יש להם טונה אנרגיות והם הולכים להצחיק ולהקפיץ את הילדים שבקהל.

יום ג' | 10.10.17 | 17:00 | אולם 2, מיועד לגיל: 3 ומעלה. מחיר כרטיס: 55-44 ₪

 

פסטיבל צלילי ילדות 2017

חוה"מ סוכות 8-10.10.17

המופעים יתקיימו בתיאטרון חולון, שד' קוגל 11, חולון.

טל לרכישת כרטיסים: 03-5023001/2/3 ובאתר www.hth.co.il

 

סוכות עם גיבורי על במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון

10-7 באוקטובר חוה"מ סוכות

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

מוזיאון הקומיקס. סדנת צוות. צילום: מיכל קורמן

 

המוזיאון הישראלי לקומיקס וקריקטורה יזמין בחג סוכות הקרוב את הילדים ובני משפחתם לבלות עם גיבורי העל מהסמלים המרכזיים והמוכרים של עולם הקומיקס הבינלאומי ובהם: סופרמן, באטמן, וונדר וומן, ספיידרמן, הענק הירוק, איירון-מן וקפטן אמריקה.

במהלך חג הסוכות יתקיימו במוזיאון סיורים מודרכים לקהל הרחב וסדנאות ייחודיות לילדים.

בסיור ייבחן הקשר הסבוך של היוצרים והקוראים הישראלים עם גיבורי-העל, משנות השלושים של המאה שעברה ועד היום.

הסיורים לקהל הרחב יתקיימו בתאריכים 10-7 לאוקטובר בשעות 10:15, 12:15 בעלות כניסה למוזיאון.

ואלה הסדנאות לילדים:

סדנת גיבורי – על ואלטר אגו

בכל גיבורת וגיבור- על מתחבא דמות סודית. בואו לגלות את האלטר אגו של גיבורי-העל האמריקאים. בסדנה נמציא גיבורות על חדשות ונצייר להן זהויות סודיות, בהנחיית צוות המוזיאון.

יום שבת / 7.10.17 / בשעה 11:00

מיועד לילדים בגיל: 12-9 / 25 ₪ למשתתף, בהרשמה מראש.

 

שעת סיפור מאוירת

שעה המוקדשת לסיפורי ילדים בהשראת תערוכת כוחות-על.

במפגש יינתנו למשתתפים משימות מצוירות סביב הסיפור שנקרא. בהנחיית צוות המוזיאון.

יום ראשון / 8.10.17 / בשעה 11:00

מיועד לילדים בגיל: 8-6 / 25 ₪ למשתתף, בהרשמה מראש.סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

 

סדנת ציור גיבורי – על ומה שביניהם – בהנחיית אורי פינק

בכל אחד מאיתנו חבוי גיבור/ת -על. בסדנה בהנחיית היוצר אורי פינק, נמצא את הגיבור/ה החבוי/ה בתוכנו, נעצב לה דמות דמיונית בעלת כוחות-על ונלביש אותה כיד הדמיון הטובה.

יום שני / 9.10.17 / בשעה 11:00

מיועד לילדים בגיל: 12-9 / 40 ₪ למשתתף, בהרשמה מראש.

 

סדנת גיבורי על היברידים

איזו גיבורת-על מתקבלת משילוב של צפרדע, קקטוס וגלידה? כל זאת ועוד בסדנה הומוריסטית על גיבורות וגיבורי על היברידים. בהנחיית צוות המוזיאון.

יום שלישי / 10.10.17 / בשעה 11:00

מיועד לילדים בגיל: 12-9 / 25 ₪ למשתתף, בהרשמה מראש

 

המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס

רחוב חיים ויצמן 61, חולון.

מחיר כניסה ליחיד: 15 ₪

סטודנטים, חיילים ואזרחים ותיקים: 10 ש"ח

ילדים עד גיל 5: חינם

www.cartoon.org.il

טלפון 03-6521849

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

מוזיאון הקומיקס. סיורים.
צילום מיכל קורמן

 

סוכות של מיטב המלחינים והכותבים לילדים במדיטק חולוןומי בא לבקר?

מנורית הירש ע. הילל, נעמי שמר,לאה נאור,יהונתן גפן, ועד יאיא כהן אהרונוב (הדג נחש) עם  הצגות איכות לילדים ולמשפחה-המבוססות על שירים וסיפורים של מיטב המלחינים והכותבים הישראליים 

חוה"מ סוכות 14-6 באוקטובר 2017

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

מקהלה עליזה. צילום רמי דרזנר

תיאטרון המדיטק בחולון מזמין את ההורים וילדיהם לחגוג את חג הסוכות עם הצגות איכות המבוססות על מיטב הכותבים והמלחינים הישראליים ועם הצגות האיכות זוכות הפרסים מרפרטואר המדיטק.

במהלך חוה"מ סוכות בין התאריכים 14-6 באוקטובר יעלה המדיטק את ההצגות הבאות:

הכוכבים של סבא: חבורת ילדים עירוניים וסבתא אחת יוצאים לטיול בשבילי ארץ ישראל היפה.
הצגה ישראלית מקורית לילדים בליווי שירי המופת והלהיטים הגדולים והאהובים של המלחינה וזוכת פרס ישראל לשנת תשע"ו – נורית הירש. זוהי הצגה מרגשת בה מגלים הילדים את ערכה של החברות, את נפלאות הטבע והאוצרות הקסומים הטמונים בו ואת ארץ ישראל הישנה והטובה. לגיל: 10-5, שישי 6.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪

מקהלה עליזה: הצגה המבוססת על שירים וסיפורים של  לאה נאור. שלושה ילדים מגיעים לחצר גרוטאות שם הם פוגשים ב"חנן ענן" (דמות ידועה ומוכרת לילדים מסיפוריה של לאה נאור). במהלך המפגש הם לומדים עד כמה חשובה החברות ושיתוף הפעולה ביניהם. בהצגה מבוצעים השירים הידועים שכתבה לאה נאור ובהם: מקהלה עליזה, אדון חרדון, רכבת ההפתעות, פרפרים מכל מיני צבעים, איזה חג לי, בואו נעשה שלום קטן. שילוב של תיאטרון, תנועה ושירים המעניק לצופים חוויה תיאטרלית אמיתית. (לגיל: 8-4, שבת 7.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪)

הכבש הששה עשר- אחת ההפקות המצליחות של תיאטרון המדיטק בשיתוף התיאטרון הארצי לילדים ולנוער. מחזה מוסיקלי המביא אל הבמה את הלהיטים הגדולים מספרו האהוב של יהונתן גפן: "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים. ההצגה מספרת את סיפורה של חבורת ילדים המגיעה אל הגן ומחפשת את דניאל, חברם הטוב שנעלם ויחד הם מגלים את ערכה המופלא של החברות. (לגיל: 4 ומעלה, שני 9.10.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).

הכל פתוח. הצגה מוסיקלית על פי שירי נעמי שמר. שיריה הקסומים של נעמי שמר חוזרים לבמה, בסיפור מקורי המעלה את תמונת הילדות של פעם, בה ילדים שיחקו במשחקים תמימים ובעיקר זה עם זה.

החופש הגדול הגיע! הילדים מקבוצת "כלנית" שבקיבוץ  שמחים ויש להם המון תוכניות איך לבלות בחופש. גם אורי מתל-אביב מתכונן לחופשה, אבל הוא אינו שמח, משום שהוריו נוסעים לחו"ל  והם שולחים  אותו לקיבוץ. בקיבוץ יבלה את החופש עם בת דודתו ללי ועם חבריה מקבוצת "כלנית".
ללי מחכה לבואו של אורי בהתרגשות ומצפה שיביא לה מתנות מהעיר הגדולה ושישחק איתה כל היום. אולם, כשהוא מגיע,לא רק שאינו מביא עימו מתנות, הוא גם אינו רוצה לשתף פעולה עם שאר הילדים. הביקור הופך לאכזבה גדולה, ללי נוטשת את אורי לטובת חבריה והוא נשאר עוד יותר בודד… יום אחד, כשאורי משוטט לבדו בקיבוץ, הוא מגיע לחדר שבו עומד פסנתר. אורי מתנחם בנגינה עליו וכשללי מגיעה לשם היא מתפעלת מאד מנגינתו. הם עושים הסכם שהוא ילמד אותה לנגן, והיא תלמד אותו  את שאר הדברים- לשרוך שרוכים, להתנדנד בנדנדה, לשחות בבריכה, לשחק מחבואים ולקפוץ בחבל. כשהוריו של אורי  חוזרים מחו"ל, הם פוגשים ילד שמח, חברותי ופתוח. ילד "חדש" שקוראים לו אורי. (לגיל: 12-7, שלישי 10.10.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).

 

ילדי בית העץ  על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב למחזה של נועה לזר-קינן ובבימויו של נועם שמואל. המחזה משלב לחנים של יאיא כהן אהרונוב. ההצגה מספרת על אבא של ערן שבנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. החבורה נאבקת על הצלת החורשה ובית העץ! (לגיל: 8 ומעלה, שבת 14.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪).

פרפרים בבטן. חווית תיאטרון לקטנטנים בשילוב מוסיקה ואמנויות. הצגת יחיד מלאת קסם וללא מילים המשלבת מוסיקה, וידאו-ארט, אנימציה, בובות וצלליות. זהו סיפורה של ילדה שרודפת אחרי הפרפרים שלה שנעלמו. היא מזמינה את הילדים הנוכחים בהצגה להשתתף איתה במרדף אחר הפרפרים האבודים והיא מכניסה אותם לעולמו הקסום של התיאטרון. הילדים, שהופכים במהלך ההצגה לחלק בלתי נפרד מהאירוע הססגוני, עוברים חוויה מיוחדת ומלאת הפתעות. (לגיל: 5-2 , שבת 14.10.17 בשעה 11:00 מחיר: 45 ₪) 

יוצרת ובמאית: אלינור אגם בן-דוד/ עיצוב: סטודיו PRAKTIK/ אנימציה: סטודיו PRAKTIK בשיתוף עם נועם אמיר/ עיצוב בובות: רותם כהן/ עיצוב תלבושת: אירית אגם/ מוסיקה: אריאל קשת/ שחקנית: טולה דמארי.

אריה הספריה מחזה מוסיקלי מאת אלי ביז'אווי על פי ספרה של סופרת הילדים המפורסמת מישל קנודסן למוסיקה של רן בגנו. ההצגה היא זוכת פרס הכוריאוגרפיה וציון לשבח על משחק ותלבושות לשנת 2015

בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'. אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות…לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר'  אריה? בספריה? – זה לגמרי לא בסדר! עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק. (לגיל: 4 ומעלה, שבת 21.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪).

 

הסודות של מאי. דרמת נעורים מותחת ומרגשת על ילדה שעושה הכל כדי שתהיה לה משפחה. "כשתגדלי אספר לך", אמא של מאי תמיד אומרת כשמאי מבקשת שתספר לה על סבה וסבתה אותם מעולם לא הכירה. אבל מאי יודעת שהיא אף פעם לא תהיה גדולה מספיק. לכן היא מחליטה לגלות בעצמה מאין באה ומה הסוד אותו אמה מסתירה מפניה. רמז שהיא מוצאת במגירה נעולה, שולח אותה למסע אל מחוזות ילדותה של האם. שם היא נחשפת לעולם הרחוק מרחק שנות אור מכל מה שהיא אי פעם הכירה. בעקשנות היא חותרת לגילוי האמת אך כשזו נחשפת בפניה היא נקרעת בין העולמות. (לגיל: 9 ומעלה, שבת 28.10.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).

דודי שמחה: מחזה על פי ספרו של ע. הלל. מחזה המבוסס על שיריו האהובים של ע. הילל, בשילוב בובות, חפצים ושחקנים. הדוד שמחה הוא דוד שכל ילד היה רוצה שיהיה לו: תמיד להוט לשחק, מלא הפתעות וקונצים ולעולם לא כועס או מצוברח. הוא שר באמבטיה בקול גדול, משחק כדורגל ברחוב, רוקד במספרה ובעיקר חולם על היום שבו יוכל לעוף. הצגה על חלומות, כנפיים ודוד אחד- שאין כמעט לאף אחד. (לגיל: 4 ומעלה, שבת 28.10.17 בשעה 11:00, מחיר: 55 ₪).

טל' לרכישת כרטיסים: 03-5021552

www.mediatheque.org.il

חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק

facebook.com/theatre4children

 

 

וואיפארק – סוכות 2017, היכל הטוטו – חולון, WIPARK 2017

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

לאחר ההצלחה בפסח האחרון ובחופשת הקיץ בהם ביקרו למעלה מ 50 אלף איש בוואי פארק – מגיעה האטרקציה החווייתית של וואי פארק להיכל הטוטו בחולון בחופשת חוה"מ סוכות.

 

מדובר על מרכז אקסטרים ייחודי, חדשני, מקפיץ, מקורה, כיפי ומיוחד של מתקני אקסטרים  (wipeout) ומתנפחי ענק.

המתחם מותאם לאווירה של ההיכל ומציע חוויה ייחודית לכל המשפחה. מתחם חוויה לכל המשפחה, המשלב אוכל, בילוי, תרבות.

בנוסף, במקום יהיה מתחם ג'ימבורי ענק לפעוטות ומתקנים לכל הגילאים, מתחם מציאות מדומה ומופעים מיוחדים בכל שעה עגולה המיועד לגילאים שנתיים-99.

מתחם הוואיפארק יתקיים בין התאריכים 7/10-13/10

 

מחיר מלא בקופה ביום אירוע:     65 שח

מחיר הנחה :                              54 שח

 

לינק לטריילר

https://www.youtube.com/watch?v=tDgbYx_fT9c

 

לרכישת כרטיסים – https://www.leaan.co.il/he-IL/shows/wi-park/events

 

סוכות 2017 בהיכל הקרח חולון – היכל הקרח  Ice Peaks בחולון, מזמין אתכם לחגוג את סוכות 2017 עם שלל פעילויות  לכל המשפחה, הגרלה של עשרות פרסים מדי יום, הופעות של החלקה אמנותית ועוד.

 14.10-04.10 סוכות בהיכל הקרח Ice Peaks חולון !

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

צילם: אלירן אביטל

 

 

הסוכות הזה מבלים ב Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל. החל מיום שישי ה04.10.2017 ועד יום שבת  ה14.10יציע ההיכל מגוון פעילויות לכל המשפחה.

עשרות פרסים יחולקו למשתתפים בהגרלה מדי יום, בין הפרסים: סדנת החלקה משפחתית, כרטיסיית כניסה, קורס החלקה ליחיד, 20 כרטיסים למופע המרהיב על הקרח "עליסה בארץ הפלאות" שיגיע לראשונה לישראל ויוצג במהלך דצמבר ברחבי הארץ.

בחול המועד יתקיימו מדי יום הופעות של החלקה  אמנותית בשעות 12:30 ו17:00

*רק בעלי צמיד יוכלו להשתתף בהגרלה

 

כניסה למבוגר (45 דקות) – 70₪ בלבד

בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך.

* יש להתעדכן לפני הגעה לגבי שעות הפעילות בלוח האירועים של האתר !

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק: "Ice Peaks"

 

 סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים בראשון לציון

 

הפנקס הסודי

חגיגה בלשית בחוה"מ סוכות במוזיאון ראשון לציון

קק"ל, מוזיאון ראשון לציון ומשרד התרבות מזמינים אתכם לצאת למסע הרפתקאות בלשי בעקבות מפת המושבה.

במסגרת ההפנינג יוזמנו הילדים לצאת למסע היסטורי המתחיל בפנקס עתיק של החולם הראשון שנמצא במוזיאון, לפגוש בדרך דמויות ציוריות מחיי המושבה, לקבל רמזים מנגן הרחוב וארטיק מהקיוסקאי במטרה לגלות למי שייך הפנקס ומה הוא מנסה להגיד לנו.

 משחק המשפחות החוויתי יאפשר לילדים לגלות את ההרגלים שהופכים חולמים למגשימים, ודרך ההיסטוריה של המושבה המרתקת להבין גם משהו על חייהם וחלומותיהם.

הכניסה חופשית!

 

 

מדריך הפעילויות המלא לילדים סוכות 2017

הפנקס הסודי
קרדיט: מוזיאון ראשלצ

הפעילות מהווה את פתיחת החגיגות של קק"ל ומוזאון ראשון לציון במסגרת שנת ה-70 למדינת ישראל.

הפעילות מתאימה לילדים מגילאי 6 ומעלה (או לגילאים צעירים יותר בסיוע ההורים)

אירועי הפנקס הסודי יתקיימו בימים ראשון, שני ושלישי בין התאריכים 8-10 באוקטובר 

בין השעות 10:00-14:00  

הכניסה חופשית- הציבור מוזמן!!

 

לפרטים: מוזאון ראשון לציון אחד העם 2 ראשון לציון

טלפון: 03-9598890, 03-9598862

 www.rishoniezion-museum.org.il

 

סוכות של מופעים ב"קניון הזהב" עם הכוכבים הכי שווים של ערוץ ניקולודיאון: דורה, בוב ספוג, דייגו, צבי הנינג'ה ועוד..

8-10.10, בשעה 11:00 ובשעה 17:00

 

 

 

8.10.17, יום ראשון, בשעה 11:00, המופע "דורה מסביב לעולם"

מופע ריקודים ושירים מכל העולמות, בו לומדים יחד, ילדים והורים, גם את הריקודים וגם איך להתגבר על הפחדים.

דורה וחברים יוצאים למסע קסום של ריקודים בין מדינות ומדלגים אל יבשות.

08.10.17, בשעה 17:00, מופע "שירים שבוב ספוג אוהב"

בוב ספוג וחברים יוצאים להביא מהמכולת מוצרים לכבוד חג הסוכות.

אך בכסף שקיבלו הם קונים ממתקים. בעזרת שירי הילדים האהובים, בוב ספוג וחברים לומדים יחד עם כולם הילדים לספר את האמת עם הרבה חיוכים,ריקודים, משחקים וכיף חיים. מופע מוסיקלי, קסום וסוחף לכל המשפחה.

עם כל הריקודים ושירי הילדות הנפלאים שכולנו אוהבים.

09.10.17, בשעה 11:00, מופע ה"מסע של דייגו לארץ הפרחים"

מלכת הביצה חולה ורק פרח שיבוא מרצונו החופשי לגור בביצה, בזכות טוב ליבו וריחו הנפלא, יוכל להבריא את המלכה.

דייגו וחברים יוצאים למסע, בו הם פוגשים חברים צבעוניים המלמדים אותם על חברות ונתינה. ההצגה מלווה בשירים מוכרים ומקוריים, תפאורה ותלבושות ססגוניות.

09.10.17, בשעה 17:00, מופע "מפרץ ההרפתקאות"

איתי ונטע הם אחים שלשחק ביחד מאוד נהנים ולכל מיני הרפתקאות הם נקלעים, אך מה קורה שלצרות הם נכנסים?

ליחידת החילוץ של מפרץ ההרפתקאות הם קוראים, מרשל וצ'ייס מגיעים לעזרתם ובשילוב כוחות מיוחדים הם מצליחים לחלצם.

10.10.17, בשעה 11:00, מופע "צבי הנינג'ה ללא הפסקה"

בואו להתגלגל מצחוק עם צבי הנינג'ה במופע ליצנות הומוריסטי סוחף ומפתיע.

בשילוב קטעי סלבסטיקים שילדים מאוד אוהבים וחשוב לא פחות גם ההורים נהנים.

10.10.17, בשעה 17:00, מופע "פזית וזהבית"

מופע שירים וריקודים לכל המשפחה.

 

אירועי סוכות 2017 ברחובות

סיור בגן המדע בנושא מבנים ויציבות סדנת בניית מצפן, פעילות איזון ושיווי משקל וסיור באקוספירה

3 ימים של כיף לכל המשפחה בגן המדע

במהלך סוכות יתקיימו שלושה ימי פעילות בגן המדע ברחובות ( בתוך מכון ויצמן למדע) בין התאריכים 8-10 לאוקטובר. ניתן להשתתף בפעילות בהרשמה מראש והיא נמשכת כשעתיים וחצי ומותאמת לכל המשפחה.

הפעילות מתחילה בסיור של שעה בגן המדע בנושא מבנים ויציבות. לאחר מכן המבקרים משתתפים בשתי סדנאות עם תוצר, אחת של בניית מצפן והשניה של איזון ושיווי משקל ומשתתפים בסיור באקוספירה. כל אחת מהפעילויות היא כחצי שעה וכל הסדנאות מתקיימות בגן המדע.

הסיורים יתקיימו בשעות: 9:30 (למעט יום א', 8 באוקטובר), 11:00, 12:30, ו- 14:00. לאחר כל סיור יתקיימו סדנאות מודרכות. משך הפעילות: כשעתיים וחצי.
הסיורים והכניסה לגן הם בהרשמה מראש בלבד.ביום א', 8 באוקטובר, בשעה 10:00, תתקיים בגן המדע הרצאה מרתקת לקהל המבקרים בנושא חקר המוח ומבנים בטבע. את ההרצאה יעביר חוקר ממכון ויצמן למדע. מהרו להזמין, מספר המקומות מוגבל. לאחר ההרצאה המבקרים מוזמנים להצטרף לפעילות בגן.
ההרצאה מומלצת מגיל 10 ומעלה.

כמה: 40 ש"ח למבקר (מבוגר או ילד).

הנחות: חינם לפעוטות (מתחת לגיל 5), 50% הנחה לאזרח ותיק/נכה, מותנה בהצגת תעודה מתאימה בקופות הגן ביום הפעילות

איך: ההשתתפות בפעילות מותנית ברישום מראש באתר. למידע נוסף פנו למרכז הרישום בטלפון 08-9378300

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

תמונה קרדיט מכון דוידסון, גן המדע רחובות

 

 

אירועי סוכות 2017 בדרום הארץ

 

פסטיבל מפעלים מבפנים – קריית גת :

ב10/10 יתקיים פסטיבל מיוחד בשם "מפעלים מבפנים" מדובר על פסטיבל המאפשר הצצה חד פעמית, מרתקת וחווייתית למפעלים ולחברות ההייטק הנמצאות באזור התעשייה בקריית גת . חברות כמו אינטל, דקור, עלה אקולוגיה ועוד רבים יארחו אתכם לסיורים מודרכים ולסדנאות  מרתקות ויחשפו אתכם ואת הילדים לתהליכי  הייצור השונים וכל זה במחיר סמלי בלבד של 10 ₪ (רכישה דרך האתר) . מלבד הסיורים תתקיים במקום גם הופעה של חנן בן ארי (כרטיס רק 30 ₪ , מתחת לגיל 12 כניסה חינם!) ובין המפעלים יהיו רחבות הפנינג נעימות להשלמת האווירה. לא אוכל להתייחס לכל הסיורים וההפעלות שהפסטיבל מציע לכן אתמקד בשתי פעילויות מרכזיות ומהנות במיוחד המתאימות לכל המשפחה .

מרוץ המשפחות הגדול-  משחק חברתי חווייתי למשפחות בסגנון תכנית הטלוויזיה "המרוץ למיליון"! תחרות אתגרים בה הילדים וההורים מבצעים משימות לאורך הפארק, מתחרים עם יתר המשפחות מי תסיים את המשימות, תצבור מיליון נקודות ותגיע ראשונה לקו הסיום. האתגרים מצריכים שיתוף פעולה, עבודת צוות, חשיבה יצירתית, קבלת החלטות, מזל והכי חשוב אתם נהנים מפעילות חווייתית מגבשת לכל המשפחה. מניסיון והיכרות עם המשחק יכולה להגיד בוודאו שזאת חוויה מצוינת שכל אחד בכל גיל ימצא את עצמו והכי חשוב- ההשתתפות חינם!! יש צורך רק בהרשמה מראש .

אתכלית – מדובר על "מיני" כפר אתיופי הנמצא בשטח קריית גת

ובו ניתן להיפגש ולחוות את כל מה שיש לתרבות האתיופית העשירה להציע – סדנאות בנייה בבוץ, כתיבת שלט לחדר באמהרית, סיור מודרך במקום עם מדריך בבגדים מסורתיים, טקס קפה מסורתי, אפיית פיתות ,מוסיקה ועוד.. החוויה במקום היא מדהימה והמפגש עם העדה המרתקת הזאת חשוב ולא רק לילדים. שימו לב שמחיר כניסה רגיל הוא 30 ₪ אך למזמינים מראש דרך אתר פסטיבל "מפעלים מבפנים" הכניסה היא ב10 ₪ בלבד – שווה ממש .

 

עזה פזיזה בטל שחר

אם בא לכם חוויה בניחוח אחר במהלך החופשה ייערכו במחלבת "עיזה פזיזה – משק צבן" סדנאות המיועדות לכל המשפחה. בסדנאות נלמד כיצד ניתן להכין בבית גבינה מליטר חלב (כל סוג של חלב). לאחר ההדגמה תינתן אפשרות לכל משפחה להכין את הגבינה שלה בעצמה. הסדנאות יתקיימו מדי יום (למעט חג ושבת) ובסיומן ייהנו המשתתפים מטעימות של גבינות ויוגורט, וכן יקבלו את המתכון להכנת הגבינה ותעודת השתתפות, המקנה הנחה לכל החיים ברכישת מוצרי חלב אצלנו.

מחיר הסדנה (התשלום מגיל 3 ומעלה) הנו 36 ש"ח לאדם עבור סדנת ההדגמה ותוספת של 40 ש"ח לכל משפחה להכנת הגבינה "המשפחתית". קיום הסדנאות מותנה במינימום של 10 משתתפים ובתיאום מראש בטלפון 08-6102876

סוכות ברגל- חגיגת טיולים מבית ספר שדה שער הגיא 

למי שמחפש גם תוכן והליכה בי"ס שדה שער הגיא מוציא סיורים מודרכים ואיכותיים בשפלת והרי יהודה. הסיורים הם בקבוצות קטנות שמאפשרות טיול משפחתי ונעים עם יתרונות של קבוצה. האפשרויות רבות- יש מגוון סיורים נרחב בהתאמה לגילאים שונים (אפילו סיורי לילה למבוגרים ). גם פה מכיוון שמדובר בחופשה לילדים אתייחס לטיולים המומלצים לכל המשפחה – מי שקורא אותי יודע שאני אוהבת לאתגר את הילדים שלי באטרקציות טבעיות ז"א מהאתגר של המערות ולכן אני ממליצה בחום על הטיולים "אל נחל חלילים" – טיול בנחל חלילים הכולל ביקור במערות עם הדרכה מתאימה כיצד נוצרו וסיום בעמק הארזים. וכמובן היפה מכולם – טיול במערת התאומים שיכלול צפיה בעטלפים, נטיפים וסיפור על מטמון אחד שמשגע את החוקרים . מרתק וחווייתי גם לילדים וגם למבוגרים.  ההרשמה היא מראש בטלפון  02-5331665 והעלות : לילד 20 ₪ ומבוגר 30 ₪

 סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים במזכרת בתיה

הפנינג משפחות בחוה'מ סוכות בחוויה חקלאית 

הפעלה בציר ענבים בחול המועד סוכות ב"חוויה חקלאית"- מזכרת בתיה

בחוויה החקלאית אתם וילדכם תוכלו ליהנות מפעילות שכוללת כמעט הכל …

במתחם חוויה חקלאית בשטחי חקלאות מזכרת בתיה תערך פעילות בציר ענבים ובנוסף אליה הפעלות נוספות.

הפעילות בציר כוללת: בציר ענבים במבצרות , שטיפתם, דריכה עליהם, סחיטה וסינון החומר גלם עד קבלת מיץ ענבים תירוש אותו הילדים מוזגים בעצמם לבקבוק יין גדול וממנו לבקבוקונים אישיים אשר מקבלים במתנה.

פעילויות נוספות :

נסיעה בטרקטור ועגלה מסביב לשבעת המינים. הנסיעה מלווה במוסיקה והסברים

פינת חי

מתנפח אתגרון ענק 20 מטר אורך, מתנפח מגלשה רטובה, מתנפח לקטנטנים, ג'ימבורי ועוד…

הופעת אורח בכל יום בשעה 13:00

4-12/10/17 9:00-15:00 (מלבד שבת וערב חג)

25 ₪ להשיג בביג דיל

 

 סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים בקרית מלאכי

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

קסם של פסטיבל קרית מלאכי

יום ראשון (8.10)

  • מופע קופיקו לילדים בין השעות 16:00 – 19:00. הכניסה חופשית!

 

קסם של פסטיבל! 2

 

יום שני (9.10)

  • 11:00ו-14:00 הצגה 'טופלה טטוריטו' – עלות כניסה 5 שקלים. הכרטיס כולל בקבוק מים אישי. (מותאם לציבור החרדי)
  • 15:00 תיאטרון בובות – הכניסה חופשית!
  • 17:00חני נחמיאס עם שירי עוזי חיטמן – עלות כניסה 5 שקלים. הכרטיס כולל בקבוק מים אישי.
  • 18:00"מחסן השטוזים של דתיה" תיאטרון אורנה פורת – הכניסה חופשית!
  • 19:00הקרנת הסרט "האוצר מעבר לנהר" ולאחר מכן תתקיים סדנת אנימציה – עלות כניסה 2 שקלים.

 

יום שלישי (10.10)

  • 10:00, 11:00שתי הקרנות לסרט "זהב, כסף ונחושת" – עלות כניסה 2 שקלים בלבד. (מותאם לציבור החרדי).
  • 16:00"ילדי בית העץ" דרמה מוזיקלית של תיאטרון מדיטק – עלות כניסה 5 שקלים. הכרטיס כולל בקבוק מים אישי.
  • 18:00להקת THE SHOW – מופע מוזיקלי של להיטי כל הזמנים בסטייל נשף אמריקאי. עלות כניסה 5 שקלים. הכרטיס כולל בקבוק מים אישי.

 

בכל אחד מהימים יופעלו גם מתחמי משחק וג'ימבורי לילדים בין השעות 15:00-18:00

 

ההצגות והופעות יתקיימו ברחבת המתנ"ס שד' בן גוריון 38 קרית מלאכי.

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

קופיקו בקרית מלאכי

 סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים באשדוד

נמל אשדוד

נמל אשדוד פותח שעריו לקהל הרחב ומאפשר סיורים חווייתיים בנמל במהלך ימי חוה"מ (8/10-10/10). הביקור במרכז המבקרים של נמל אשדוד  הוא מרתק ומתאים למבוגרים ולילדים מגיל 9 ומעלה . המטרה העיקרית לבנייתו היא לשנות את התדמית הלא כ"כ מחמיאה של הנמל ולחשוף אתכם לעולם המרתק של הסוורים ועובדי הנמל ולעבודה הייחודית שהם מבצעים. הסיור מחולק לתחנות שונות בינהם:  סרטונים, משחקים כגון  "משחק המטענים". משחק טריוויה קבוצתי המשלב חוש מישוש והרבה הומור, סימולאטור ניתוב אוניה לנמל , בו מתנסים בהתמודדות מול שלושה מהאתגרים הניצבים בפני הנתבים שלנו בעבודת היום-יום  (אם יש לכם בנים – הם יעופו על זה..) וכמובן סיור בשטח לראות מקרוב את עבודת הנמל במסע מרתק בין הרציפים השונים, מנופי הענק וכמובן – אוניות הנוסעים המפוארות הפוקדות את הנמל – בקיצור חוויה שונה ומאוד מהנה.

 

מיטב אמני הקרקס מרחבי העולם מגיעים לאשדוד הפסטיבל התחרותי הבינלאומי לאומנויות הקרקס בישראל, יתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 8-10 באוקטובר, 

בפסטיבל ישתתפו כ- 60 אמנים מ-20 מדינות ביניהן ישראל, ארה"ב, קנדה, אתיאופיה, טייואן, ארמניה, רוסיה, אוקראינה, מקסיקו, צרפת, מולדובה, דנמרק, פולין ועוד וישפטו בו אנשי הקרקס המובילים בעולם.

בין השופטים בתחרות: פיליפ אגוגה (קנדה) – מנהל הקסטינג של "סירק דה סוליי", יוג'ין צ'אפלין (שוויצריה) – מארגן ומפיק של פסטיבל הליצנים הבינלאומי היחידי בעולם ובנו של צ'רלי צ'אפלין, אלן פרר (מונקו) – ממייסדי פסטיבל מונטה קרלו, מנהל הקסטינג של פסטיבל מונטה קרלו, ואחרים.

חול המועד סוכות 8-10 באוקטובר 2017, אוהל קרקס הממוקם בכיכר המפרשיות, אשדוד

 

הפסטיבל התחרותי הבינלאומי לאומנויות הקרקס בישראל

צילום: ולדימיר שכטרקטעי הקרקס בתחרויות כוללים קטעים אוויריים, קטעי ליצנות, קטעי ג'אגלינג, קטע עמידות ידיים, קטע "מקל רוסי" (מקל אותו מחזיקים שני אנשים ואמן שלישי שקופץ עליו), ועוד.

במהלך האודישנים כ-300 אמנים מכל העולם הגישו בקשות להשתתף בתחרות ומתוכם נבחרו 24 קטעי קרקס להשתתף בפסטיבל.

לפסטיבל שני חלקים: שלב התחרויות –שיערך במשך יומיים והינו בעצם מופע קרקס לכל דבר, אך בנוסף לקהל הצופים שנהנה ממיטב מופעי הקרקס בעולם, יושב גם צוות שופטים הבוחן את המשתתפים, ושלב מופע הגאלה, שיתקיים בנוכחות קברניטי העיר ואנשי מפתח בתרבות הישראלית.

במופע הגאלה יופיעו כ-12 הקטעים שבחרו השופטים ובסופו יוכרזו הזוכים בשלושת המקומות הראשונים . כל שופט יהיה רשאי להעניק פרס מיוחד מטעמו ל-3 הזוכים, על פי בחירתו: גביע, חוזה עבודה, הזמנה לפסטיבל ועוד.

 

הפסטיבל התחרותי הבינלאומי לאומנויות הקרקס בישראל

צילום: ולדימיר שכטר

מופעי התחרות יתקיימו ב 8-9 באוקטובר, עלות הכניסה 39  ₪

מופע הגאלה ב 10 לאוקטובר, עלות הכניסה 59 ₪

הפסטיבל יתקיים באוהל קרקס הממוקם בכיכר המפרשיות באשדוד, פינת שדרות מנחם בגין ופינת שדרות משה דיין

רכישת כרטיסים באתר ASHOW.CO.IL ובטלפון 08-8648585

 

 סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים באר שבע

פסטיבל סוכות לילדים ולמשפחות  10.10.17 | 10:00-16:00 | פארק נחל באר שבע – הכניסה חופשית!

במסגרת הפסטיבל יחולק הפארק למספר מתחמי "סוכות ענק":

סוכה מוסיקלית – בסוכה זו תקבל את פני המבקרים הקונצ'רטינע, תיבת נגינה ענקית מעוצבת בצורה ייחודית באווירת הקרנבלים באירופה.

עוד בסוכה:

– סדנא חוויתית לילדים והורים לבניית חלילים

–  צמד מתופפים וירטואוזים במופע קצב אינטראקטיבי

–  "אנשים בירוק", שיגיעו מפלנטה אחרת שבידם מזוודת נגינה למופע המשלב ליצנות, שירה ,משחק ותנועה

–  "המאסטרו", דמות קומית של מנצח תזמורת, שייצר מהקהל תזמורת אנושית

– המשוררים – ראשיהם של ארבעת גדולי המלחינים הקלסיים יתעוררו לחיים ויצאו אל הרחוב כדי להקשיב לצלילים ולרעשים שהיו מקור השראה ליצירותיהם הגדולות

סוכת קרקס – בה יתנסה הקהל בסדנת ג'אגלינג, סדנת הליכה על קביים, סדנת הליכה על חבל, סדנת מסכות, מופע של הקרקס הקווקזי ועוד.

 

סוכה תיאטרלית – במסגרתה תתקיים פעילות חוויתית המשלבת שחקנים בדמות במאי תיאטרון, שיזמינו את הקהל להשתתף בסצנות תיאטרליות בהצגה חדשה

סוכת אמנות ויצירה – עם מגוון סדנאות יצירה והפעלה

עוד בפסטיבל במת מופעים במרכז הפארק עליה יציגו כוכבי הילדים:

שי ורועי, רינת גבאי, מני ממטרה, ישולבו מופעים של הרכבים מוסיקליים לילדים: אינדי ילד ועוד..

פסטיבל סוכות לילדים ולמשפחות

יום שלישי 10.10, חול המועד סוכות , תחת כיפת השמיים בפארק נחל באר שבע  בין השעות 10:00 ל- 16:00.

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

פסטיבל סוכות לילדים ומשפחות חגיגי ומשפחתי בעיר באר שבע
צילום: יח"צ

פסטיבל המדע ה- 5 ב'פארק קרסו למדע' בבאר שבע

בלונים אכילים, קרח יבש ופעילות חלל, זה רק חלק ממה שמחכה לכם בחג סוכות הקרוב. 'פארק קרסו למדע' מזמין אתכם לפסטיבל שכולו מדע וחוויה. בחול המועד סוכות תזכו בכל ימות השבוע ליהנות מפעילות המשלבת הדגמות מדע יצירתיות המשלבות ידע וכיף.

מה בתוכנית:

תחנות קסם מדעי – עשרות תחנות מדע  הכוללות בין השאר: זיהוי פלילי, בה ילמדו הילדים על הקשר בין מדע ועבודת זיהוי פלילי, תחנת "ללכת על המים" – כל הילדים המשתתפים בתחנה ילמדו ללכת על המים ועל ההקשר המדעי המונע שקיעתם. בנוסף יוקמו תחנות העוסקות בחיים במאדים, כתב סתרים, הישרדות מדעית, הולוגרמה, אבקת שלג, ניתוח לב ועוד.

בישול מולקולארי – צוות מנהיגות מדעית יכין יחד עם הילדים קוויאר מפטל וממוצרים נוספים.

סדנת בלונים אכילים  גלוקוז, סוכר וחומרים מייצבים יהפכו לבלון משחק אכיל.

סדנת קרח יבש – בסדנה תוכל לגלות איך ניתן לייצר בועות צבעוניות מקרח בלבד, איך ניתן לייצר עשן מקרח ועוד.

פלנטריום – הילדים ייהנו מפעילות בנושא חלל, כוכבים ומה שביניהם.

בפארק תפתח פינת יצירה בה יוכלו הילדים ללמוד להכין מנורת לבה מחומרים טבעיים.

בנוסף לפעילויות הרבות, יוכלו המבקרים לבלות ולשחק ב-13 מתחמי התערוכות והמשחק של הפארק העוסקים במגוון נושאים מדעים כדוגמת גוף האדם, מזון, ההיסטוריה של המחשבים, אור וראייה, קול ושמע, אנרגיה ועוד.

כמה:

ילדים עד גיל 5 ללא עלות.

תושבי חוץ  54 שח ילד 60 שח מבוגר

תושבי ב"ש 45 ילד 48 שח מבוגר

 

 סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים בצפון

 

פעילויות מהנות לכל המשפחה בחג סוכות של עמותת התיירות זמן גליל מערבי, המקדמת את התיירות והפנאי באזור הגליל המערבי

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

בוצרים ונהנים יקב יפתחאל. צילום: יחצ

בוצרים ונהנים בכרם וביקב יפתחאל באלון הגליל

במהלך חג סוכות, בין התאריכים 4-14.10 בין השעות 9:00-14:00 באלון הגליל מוזמנים לפעילות בציר משפחתית לחג הסוכות.

מסלול הפעילות:

הגעה למרכז המבקרים וקבלת תדרוך ראשוני, בציר ענבים ידני בכרם לסלסלות בכרם שליד היקב, חזרה לחורשת האקליפטוס להמשך התהליך בצל העצים:

הפרדת הענבים מהשזרות, מעיכת הענבים וסחיטתם במכונת סחיטה לילדים, מילוי התירוש בבקבוק אישי, פיקוק הבקבוק בפקק שעם ויצירת תווית אישית לבקבוק.

הפעילות תלווה בהדרכה צמודה ולאחריה יתקיים ביקור ביקב הכולל סרט הסבר על תהליך הכנת היין.

יתקיימו טעימות יין למבוגרים ופינת משחקי עץ.

עלות כניסה: 40 ₪ למשתתף. 25 ₪ למלווה.

לפרטים: אדוה 052-4641850         הדס 052-4641850

 

טיולים בעכו ויעוץ לטיולים בעכו ובגליל המערבי בחוה"מ סוכות

בימים ראשון-שלישי בין התאריכים 8-10.10.17 תקיים עמותת זמן גליל המערבי ייעוץ לטיולים בעכו ובגליל המערבי ומסלולים בעכו לפי הפירוט הבא:

8.10.17

10:00-11:00 עמדת יעוץ ללא עלות של מורה דרך מוביל-נעמן מזור. על עכו והגליל המערבי-היכן לטייל ומה לעשות כולל חלוקת מפות חינם. ללא עלות.

11:00-11:30 התכנסות ליציאה לטיול בעכו במרכז המידע

11:30-13:30 טיול בעכו. הסיור יודרך ע"י מורה הדרך נעמן מזור.

מוזמנים לטיול עם מורה הדרך נעמן מזור. בטיול נכיר את הקסם והסיפורים של הבזאר התורכי, נלך בין הסמטאות אל חמאם אל באשה, השוק העממי , בית כנסת הרמח"ל , טבלת החייל הבריטי , המגדלור ונסיים בחומת העיר ובנמל העתיק.

9.10.17

10:00-11:00 עמדת יעוץ ללא עלות של מורה דרך מוביל-אמנון גופר. על עכו והגליל המערבי-היכן לטייל ומה לעשות כולל חלוקת מפות חינם. ללא עלות.

11:00-11:30 התכנסות ליציאה לטיול בעכו במרכז המידע.

11:30-13:30 סיור בעכו. הסיור יודרך ע"י מורה הדרך אמנון גופר.

מוזמנים לטייל בעכו עם מורה הדרך אמנון גופר, לשמוע סיפורים ולהסתובב בין סמטאות העיר העתיקה, אל הכנסייה היוונית האורתודוקסית, בית כנסת הרמח"ל ומסגד אל ג'אזר, הסופים, הנמל ועוד…

10.10.17

15:00-16:00 עמדת יעוץ ללא עלות של מורת דרך מובילה-איילת בר מאיר. על עכו והגליל המערבי-היכן לטייל ומה לעשות כולל חלוקת מפות חינם. ללא עלות.

16:30-18:30 סיור בעכו. הסיור יודרך  ע"י מורת הדרך איילת בר מאיר

מוזמנים לסיור קליל בעכו העתיקה, מסמטאות נסתרות ושווקים ועד לנמל. מלווה בסיפורים עכואיים ומפגש מקומי.

ההרשמה מראש בטלפון 04-6015533

ההכוונה והיעוץ ללא תשלום

מחיר למבוגר לטיול :30 ₪.

מחיר לילד לטיול: 20 ₪ (3-13)

תשלום לטיול יעשה במזומן ישירות למורה הדרך ביום הטיול.

 

ערב שירה ואוכל כורדי בסוכה של שולה משתולה  במושב שתולה ב- 9.10

 

17:30-18:30 – נתכנס לארוחה בסגנון בופה של אוכל כורדי מסורתי, הכולל:

קובה אדומה, קובה צהובה וקובה צמחונית, קציצות, עופות, אורז, שעועית, סלטים וחמוצים ביתיים, מתוקים כורדים וריבות

שתייה קרה – מים ולימונדה

18:30-19:00 – שולה משתולה תספר את סיפור

19:00-19:30 – האחיין של שולה, אבנר אליהו, יספר את סיפור הסוכה בתנ"ך, סוכה לבני ישראל במדבר ועד היום

19:30 – שירה בציבור של שירי סוכות וחג (עם שירון) בליווי אקורדיוניסטית – חני אקסלרוד

 

המחיר : 120 ש"ח למבוגר. 60 ש"ח לילדים בגילאי 3-8

התשלום במזומן/המחאה בערב האירוע

ההרשמה מראש/מספר המקומות מוגבל

ההרשמה בטלפון: 04-6015533

במקום תוקם סוכה מקושטת כהלכתה , למי שירצה לאכול בסוכה.

מצ"ב תמונה. צילום אנטולי מיכאלו.

 

סדנאות יצירה לכל המשפחה באומניה  6-14.10

מוזמנים לאומניה שבקיבוץ אפק עם כל המשפחה ללמוד טכניקות עבודה וליצור פריט אישי בעבודת יד שאין לאף אחד אחר….. בוחרים מוצר כגון סיכות לשיער, ארנק, תיק או נעלים ויוצרים אותו בעבודה אישית תוך לימוד ושימוש של טכניקות ריקוע בעור. משך הסדנא כשעה -שעה וחצי (תלוי במוצר)

מוזמנים לסטודיו אומניה שבקיבוץ אפק.

מחיר כניסה והדרכה: 20 ₪ לאדם.

מחיר סדנאות לבחירה 15-295 ₪ (בהתאם למוצר הנבחר).

טלפון לפרטים ולהזמנות: 052-8391797 .

 

פעילות לסוכות בסטודיו ג'רה בכליל- 6-7.10

מוזמנים לשבת עם בתיה ועם אלון בחצר הסטודיו על כוס תה עשבים מרענן, לספוג את האווירה, לשמוע סיפורי זכוכית, ללמוד, לקנות יצירות, לעשות סדנא או סתם ליהנות…

בכל יום יתקימו 3 מועדים של סדנאות זכוכית – ב10:00 12:30 15:00 הסדנאות מתאימות לכל הגילאים.

משך סדנה כשעה, עלות 70 ₪ למשתתף. הסדנאות בהרשמה מראש בלבד.

לפרטים והרשמה בתיה 0524698631

 

ארוחה דרוזית אותנטית במטבח של ג'נט בג'ת-6.10

בין השעות 11:00-18:00 מוזמנים להתארח בביתה ובמטבחה של ג'נט בכפר ג'ת, כפר דרוזי מיוחד שנמצא ליד הישוב כליל וכפר ורדים.. ג'נט ובני משפחתה יארחו אתכם ביתם ברוחב לב, יספרו של הכפר ועל התרבות הדרוזית ואז תתענגו על שלל ארוחה ביתית עם שלל מטעמי העדה הדרוזית : עלי גפן, מג'דרה, קובה /סמבוסק ממולא בשר,  קציצות בשר וטחינה ועוד…..

עלות:

עד 4 אנשים – 100 ₪ לאדם

עד 10 אנשים – 80 ₪ לאדם

מעל 10 אנשים -60 ₪ לאדם

טלפון לפרטים ולהרשמה  054-6503090:

 

סיור "בוזה למשפחה" 8-10.10

גלידה בוזה. צילום שחר גל נור

סיור "בוזה למשפחה" 8-10.10  מוזמנים לסאסא לסיור בוזה למשפחות שם תוכלו ללמוד כיצד מכינים גלידה, האם יש דרך אחת? מהם העקרונות להכנת גלידה? ואיך עושים את הבוזה שלנו? כל זאת ועוד בסיור רב גילאי (גילאי 3 עד 120 ) בסדנת בוזה בסאסא.  הסיור כולל: סרט הסבר על בוזה, סיור במפעל, הדגמת שלוש דרכים להכנת גלידה ובסופן טעימות

מתאים לגילאי 3 עד 120

מחיר הסיור 30 ₪ למשתתף.

שעות הפעילות:

שלושה סיורים ביום: בשעות 13:30 ,14:30 ,15:30

טלפון לתאום: 6918880 – 04

 

סדנת הכנת שוקולד טעים ובריא עם חגית לידרור בכליל 9-11.10

סדנת הכנת שוקולד טעים ובריא בכליל 9-11.10 בחוה"מ סוכות בין התאריכים 9-11.10  בשעות 10:30 ו-13:00 אצל חגית לידרור בכליל מוזמנים לסדנת שוקולד רוצים לגלות איך שוקולד יכול להיות בריא?! בואו לסדנה מתוקה לכל המשפחה בה נכין מטעמים מעולם קינוחי הRAW נלמד את סודות הכנת השוקולד הביתי, והכנת טעמים מעולם קינוחי ה RAW

נלמד את סודות הכנת השוקולד הביתי, והכנת גלידות ביתיות ומשובחות מ 100% פרי. נכיר ונשתמש בחומרי הגלם הכי איכותיים שיש בשוק. מתכונים מובטחים!

מתאים מגיל 4 עד 120

עלות: 95 ש"ח לאדם

או 350 למשפחה של 4 נפשות (וכל אדם נוסף 85 שח).

שעות הסדנה:

10:30 – 12:00, 13:00- 14:30

במרפסת של חגית מול הנוף בכליל

טלפון לפרטים והרשמה 0526464884

 

"המתנה של סבא"-הצגה לילדים בתאטרון זיקית 11.10

מוזמנים להצגת ילדים דו לשונית על סבא וילד. תאטרון חזותי ללא מילים, המשלב 2 שחקנים, בובות וצלליות, מלווה במוזיקה מקורית. המתנה של סבא-11.10 הצגת ילדים דו לשונית של תיאטרון זיקית. ביום רביעי 11.10 בשעה 11:00 בבוקר אמא של גולי נוסעת ללילה אחד וגולי נשאר עם סבא. סבא לא שומע טוב וגם בקושי מדבר. גולי מאוד מודאג ולא מרוצה. סבא מגיע עם מתנה מיוחדת שמציתה את עולם המשחק והדמיון.

גילאים: 4-8 * יוצרים ומבצעים: אפרת הדני ופבלו אריאל * מוזיקה: גוסטבו בוסטמנטה * הפקה: תיאטרון זיקית.

מחיר: 30 שקלים לילד. 40 שקלים למבוגר.  המחיר כולל: בייגלה ושוקו.

רחוב דולב 3 תפן. טלפון להזמנות: 04-987-2111

 

קונצרט בקשת אילון-חגיגה רוסית, ביום שישי ה-13.10

קונצרט בקשת אילון-חגיגה רוסית, ביום שישי ה-13.10 בשעה 21:00 באולם בר-אוריין שבקיבוץ אילון מוזמנים לקונצרט חגיגה רוסית. מבחר יצירות של גדולי המלחינים הרוסיים ואחרים, בביצוע אנסמבל קולות נשים נעמה (ישראל) עם מקהלת הגברים סימבול וארי (רוסיה).

לרכישת כרטיסים אתר קשת אילון: www.keshetei.org.il

לפרטים נוספים: משרד קשת אילון טל' 131 /04-9858191

כל ההכנסות קודש לפעילות המרכז למוסיקה קשת אילון

בחסותה הנדיבה של ידידת קשת אילון מרים ספר (לוס אנג'לס)

עלות:80 ₪ לכרטיס ו-70 ₪ לגמלאים.

 

"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית – מזמינה אתכם לפסטיבל הפפריקה התשיעי!

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

פסטיבל הפפריקה התשיעי בסוכות בחוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית.
צילום: נועה אבן חיים

חוות דרך התבלינים פותחת בפניכם את שדות הפפריקה ומזמינה אתכם בחג הסוכות לפסטיבל הפפריקה התשיעי! יבול הפפריקה בשיאו ואנו חוגגים בחוויה חקלאית משפחתית של סדנאות ופעילויות יצירה, סיורים בטרקטור, קטיף פפריקה, כתב חידה מאתגר, מתחם מים ועוד שפע של פעילויות מלאות פלפל- הכניסה חופשית! חלק מהפעילויות בתשלום סמלי. הפסטיבל יתקיים ב-5-14.10.2017 בשעות 10:00-16:00 (ערב חג וימי שישי עד 15:00).

 

מוסיפים פלפל לחג – פעילויות לכל המשפחה ללא תשלום!

  • בריכת הפפריקה– האם תצליחו למצוא בין אלפי הפפריקות האדומות שבבריכה את הפלפל הירוק?
  • מתחם מים ובועות סבון ריחניותפעילות חווייתית עם ממטרות מצננות ובועות סבון ענקיות.
  • סיור רגלי לשדות התבלינים ומשטחי ייבוש הפפריקהסיור מודרך לשדות גידול התבלינים בהנחיית מדריכי החווה. בסיור נהנה מניחוחות הצמחים, נגלה את סגולותיהם הרפואיות ואת השפע הגדול שהטבע מעניק בזכותם. 11:00-15:00 (כל שעה עגולה).
  • כתב חידה בשדות התבלינים – פעילות חווייתית המשלבת פיצוח כתב חידה מאתגר בשדות התבלינים.
  • סוכה כשרה עם קישוטי פפריקה וארבעת המינים.
  • המיצג האדום בשדות- תערוכת תמונות מהזרע ועד לייבוש הפפריקה.

 

מתחם הפפריקה – מתחם מלא יצירה, טעמים, ריחות והשראה

  • סדנת תערובת הפפריקה הסודית.
  • סדנת עציץ פפריקה לגידול בייתי.
  • סדנת שרשרת פפריקה.

משך הפעילות: שעה וחצי.

מחיר: סדנא בודדת 20 ₪, כרטיס לכל הסדנאות 45 ₪ (בקניית 3 כרטיסים ומעלה- 40 ₪ לכרטיס).

 

סיור בטרקטור לשדות הגידול וקטיף פפריקה

נעלה על עגלת הטרקטור של סבא צבי, נלבש בגדי חקלאי ונצא לסיור בשדות התבלינים. במהלך הסיור נלמד על הגידולים השונים, נריח ונטעם ולבסוף נקטוף פפריקה מתוקה.

משך הפעילות: 45 דק'

מחיר: לילד: 20 ₪, למבוגר 15 ₪

*כרטיס משולב למתחם הפפריקה ולסיור בטרקטור – 55 ₪ בלבד.

 

תה ביסטרו

מתחם קולינרי על מרפסת החווה בו תוכלו ליהנות ממאפים טריים מתנור אבן איטלקי- פיצות, פוקצ'ות, קישים, סלטים, מגוון חליטות הבית, מיצים טבעיים וכמובן קפה איכותי ועוגות.

מתחם שוק התבלינים

  • שדרת הפפריקה – מגוון תערובות מפתיעות המורכבות מממלכת הפסטיבל-הפפריקה.
  • שוק ענק צבעוני ועשיר בריחות וטעמים עם מאות תערובות, תבלינים, צמחי מרפא, כלי בית, גאדג'טים ומחסן רעיונות ענק לשגרת הבישול והבריאות
  • מטבח מבשל – הדגמות קולינריות, מתכונים וטעימות של מנות מיוחדות על בסיס פפריקה.
  • חגיגת טעימות – חלבות, טחינה, גבינות, יינות, חליטות ועוד…

 

הפעילויות יתקיימו ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, בחוה"מ סוכות 5-14.10.2017 בין השעות 10:00-16:00 (ערב חג וימי שישי עד 15:00). הכניסה לפסטיבל ללא תשלום, הסדנאות בתשלום סמלי. מחיר מיוחד של 55 ₪ לכלל פעילויות הפסטיבל. לפרטים: 04-9533405 ובאתר www.derech-hatavlinim.co.il

 

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

פסטיבל הפפריקה התשיעי בסוכות בחוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית.
צילום: נועה אבן חיים

הפנינג חגיגי וחינמי לכל המשפחה במתחם הקניות והבילוי אלון עין שמר fashion

 

איפה: מתחם אלון עין שמר fashion, צומת כרכור

מתי: 8-9 באוקטובר, בין השעות 17:30-22:00

מה: הפנינג חגיגי וחינמי לכל המשפחה במתחם הקניות והבילוי אלון עין שמר fashion. בין הפעילויות בהפנינג: "הוורודים"- דמויות שטח בהופעות אקרובטיקה, המופע של ליבלובית – מופע ייחודי ומקפיץ בהשתתפות הקהל המשלב שירים מקוריים, תוכן איכותי, בובת ענק, סדנאות יצירה לילדים, עמדת ציורי פנים, עמדת בלוני צורות, משאית הג'אזלן – הופעות ג'אז חיות במשאית, אוטו בירה – פאב נייד, אוטובוס OLD SCHOOL, אופנת וינטג' ויד שניה, רקדני רחוב, מופע של LILU C – לילך כהן, דוכני אוכל ועוד.

כמה: כניסה חינם

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

באדיבות מתחם אלון עין שמר fashion

 

"מוטורוק" – פסטיבל לכל המשפחה המשלב תחרויות מוטוריות והופעות רוק – בבקעת הירדן!

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

מוטורוק
צלם: רונן טופלברג.

איפה: מסלול פצאל, בקעת הירדן

מתי: 10 באוקטובר מהשעה 10:00

מה: "מוטורוק" – פסטיבל לכל המשפחה המשלב תחרויות מוטוריות והופעות רוק. הפסטיבל מיועד לכל המשפחה והמשתתפים יוכלו ליהנות מאקשן מוטורי במסלול (מרוץ אופנועי סופר בייק וסופר מוטו, מרוץ רכבי SIDE BY SIDE וטרקטורונים), הופעה חיה של להקת איפה הילד והופעות רוק נוספות, מתחם ילדים הכולל – מתנפחים, מכוניות באגי עם פדלים, הצגת ילדים "הטרקטור בארגז החול" – על פי ספרו המרגש של מאיר שלו. בין המקצים יוכל הקהל ליהנות מביצועי נסיעה בהחלקה של נהגי דריפט, ילדים רוכבים ומתחם תצוגה של מכוניות יוקרה וספורט ורכבי אספנות מיוחדים.

כמה: ילד (3-12): 50 ש"ח, מבוגר: 99 ש"ח. כרטיס משפחתי – (זוג+4 ילדים עד גיל 12): 290 ש"ח.

סוכות 2017, אטרקציות ופעילויות לילדים

מוטורוק
איפה הילד
צילום: אלכס פרגמנט

פסטיבל ב-רחוב השני בחול המועד סוכות בטבריה

בחול המועד סוכות, בימים: ראשון – שני, 8 – 9 באוקטובר, בשעות הערב, בין:  19:00 – 23:00 ייערך בטיילת אלון בטבריה פסטיבל ב-רחוב השני, שמארגנת עיריית טבריה, יחד עם התאחדות המלונות בטבריה ובתמיכת משרד התרבות והספורט.
הציבור מוזמן. הכניסה חופשית!

 

במסגרת הפסטיבל: מופעי תיאטרון רחוב, מחול וזמר, פינות סיפור ומשחקי רצפה, סדנאות יצירה והפעלה, להטוטנים, מיצגים חיים ועוד.

בערב הראשון, ביום א' 8 באוקטובר במתחם פסל 'ספינת האם' שבי הפעלות יופיע בשעה 19:00 בקסמים לילדים. אחר כך ירקיד אושי אביטן בריקודי זומבה, כוכבת הילדים רחלי תופיע במופע קסמים וריקודים וגם מלכת הילדים רינת גבאי תארח בשעה 20:00 את יו יו הרובוט. הפסטיבל ייחתם במופע של הקרקס האפריקאי.

במתחם 'פסל מדיד מפלס הכנרת' יופיעו אמנים מקומיים: סנדי דרעי, אבישי לוי, שובל רייס, פלג ממן, לייה אהרן ואיבי בן שאול.

במתחם המרינה תהיה הרקדה המונית ויופיעו להקות המחול הייצוגיות סינופסיס ובית גינסבורג.

 

בערב השני, 9 באוקטובר, בממתחם 'ספינת האם', יופיעו כוכב הילדים קופיקו במופע בידור מוזיקלי לכל המשפחה, יפית הליצנית, מיטליצ יפעיל את הילדים וגם שבי הפעלות.

הופעות תהיינה גם ב'מתחם המרינה' וב'מתחם פסל מדיד מפלס הכנרת', שם יופיע לקראת סוף הערב במופע נעילה הזמן רותם כהן.