המותג NUBY בתערוכת בייבילנד – המוצרים החדשים

המותג NUBY בתערוכת בייבילנד - המוצרים החדשים שמושקים לראשונה בתערוכה

כדור סיליקון נשכן מבית המותג NUBY, 25 שח במקום 50 שח בתערוכת בייבילנד, צלם יחצ חול (1)

לראשונה בתערוכה

לדברי לילך קדמי, מנהל השיווק של חברת אינטרסן, יבואנית NUBY לישראל, "השנה זוהי השנה השביעית שמותג התינוקות NUBY מתארח בתערוכת בייבילנד. בניגוד לשנים קודמות, הפעם שמנו דגש על הבאת הפריטים הכי מבוקשים שמקוטרגים כ"BEST SELLER" של המותג. כל אלו, בתוספת מוצרים חדישים המושקים בתערוכה בפעם הראשונה, מוצעים להורים הטריים במחירים חסרי תקדים ובהנחות של 30%-50% ממחירם המקורי ובשלוש רמות מחיר- 15 ש"ח, 20 ש"ח ו-25 ש"ח. סך הכל ניתן למצוא מבחר של מעל -40 מוצרים במחירי שיא. נוסף לאלו, בין הנרשמות למועדון הלקוחות יוגרל מארז מפנק בשווי 250 שקלים".
בין המוצרים החדשים שמושקים לראשונה בתערוכה:
המותג NUBY בתערוכת בייבילנד - המוצרים החדשים שמושקים לראשונה בתערוכה

ערכת טעימות ראשונות מבית המותג NUBY, 25 שח במקום 50 שח בתערוכת בייבילנד, צלם יחצ חול (1)


1. ערכת טעימות ראשונות מבית NUBY היא האביזר המושלם לאוכל מוכן לתינוק. הערכה מאפשרת לרסק פירות או ירקות מאודים לכל מרקם שרוצים לתת לתינוק. המוצר אידיאלי להכנת מנות בודדות או מקבצים גדולים יותר שניתן להקפיא אותם כיחידות אינדיבידואליות. הערכה מעוצבת במיוחד להכנה מהירה וקלה של מזון תינוקות בבית. ידית המועך מעוצבת להתאמה קלה ליד האם או האב,בעוד שהמעמד שמונע החלקה מסייע לשמור על הקערה במקום.  רסק, אחסן, והאכל – הכל בערכה אחת חדשנית.
הערכה כוללת: קערה עם ידיות ומכסה הנצמדת לשולחן ובעצם משחררת בכך את ידיו של ההורה המאכיל ונשארת יציבה גם כשהתינוק אינו רגוע, זז ומשתולל. הקערה ניתנת לחימום במיקרו ולהקפאה, מה שמאפשר לשמור את האוכל לימים שאחרי (שהרי בטעימות ניתנות מנות קטנות). בנוסף מגיעה עם מועך וכפית. נפלא גם לתת כמתנה!
המחיר בבייבילנד: 25 ש"ח במקום 50 ש"ח.
 
2. סינר טטרה עם נשכן מבית המותג NUBY, כותנה סופגת שומרת על התינוק יבש בזמן שהוא מפתח שיניים, סיבים טבעיים לעורו הרגיש של התינוק ובעל סגירה קלה ונוחה

המארז מגיע עם 2 סינרים בדוגמאות שונות. החידוש הוא למעשה הסינר שעשוי מבד טטרה נעים, סופג וקל לניקוי!

המחיר בבייבילנד: 25 ש"ח במקום 50 ש"ח.

2. כדור הנשכן Tuggy החדש של נובי הוא נשכן רק במיוחד עם מרקם ייחודי ונוח לחניכיו העדינות של התינוק. הוא מספק גירוי לשפתיים וללשון ומסייע בבקיעת השיניים בכך שהוא מעסה בעדינות את חניכי התינוק. הנשכן בעל סיליקון רך במיוחד, קל לאחיזה, ללא ביספינול A. החידוש: בעוד שקיימים בשוק נשכני כדור, מדובר בנשכן כדור הראשון שעשוי סיליקון רך ונעים הרבה יותר לשיניים ולחניכיים של התינוק.

המחיר בבייבילנד: 25 ש"ח במקום 50 ש"ח.

כל המוצרים הנ"ל המוצגים בפעם הראשונה בתערוכת בייבילנד יוצעו ב- 50% הנחה במחיר של 25 ש"ח לפריט במקום 50 ש"ח. כולם מבית מותג התינוקות האמריקאי NUBY המשווק ב-150 מדינות בעולם ומיובא לישראל ע"י חברת אינטרסן.