המסעדה הגיאורגית "סופרה על הים" שבבת ים משיקה עסקית חדשה

המסעדה הגיאורגית "סופרה על הים" שבבת ים משיקה עסקית חדשה

סופרה_קרדיט צילום אורי אלקבץ

עסקית גיאורגית חדשה

המסעדה הגיאורגית "סופרה על הים" שבטיילת בת ים משיקה עסקית חדשה עם מיטב מאכלי חבל הקווקז בתמחור אטרקטיבי במיוחד

 

המסעדה הגיאורגית "סופרה על הים" שבמתחם Sunset בטיילת חוף בת ים נערכת לקיץ ומשיקה בימים אלו עסקית חדשה, שתוצע מדי יום בין השעות 12:00-18:00.

הגרוזינית השמחה מציעה כעת 3 מסלולים ברמות תמחור שונות לארוחות עסקיות, הכוללות מנה ראשונה לבחירה ומנה עיקרית, כשמחיר העסקית יהיה מחיר המנה העיקרית.

בין המנות הראשונות ניתן לבחור בגלילות חציל במילוי אגוזי מלך ועשבי תיבול, סלק טרי עם בצל אדון, אגוזי מלך ועשבי תיבול, בסלט בורגול הכולל גזר, בטטה, פטרוזיליה וצימוקים, או בחציל קלוי בטחינת שקדים.

בתמורה ל-49 ₪ ניתן לבחור אחת מהמנות הבאות: מנת קרפצ'יו בקר, שווארמה רול סופרה סטייל, עראייס, צ'יבוריקי או בוריק ביצה. מי שיבחר במסלול של 69 ₪ יוכל לבחור פרגית על האש, המבורגר, מיקס נקניקיות, קבב גיאורגי, מיקס פטריות שמפיניון ופורטבלו, חורצ'יאני (מאפה גיאורגי עם בשר טלה וביצת עין), חינקלי או דגי רשת. האופציה השלישית היא בחירה בין נתח בשר 300 גרם, ספייריבס 400 גרם או פילה דג, בתמורה ל-125 ₪, יחד עם משקה קל.

העסקיות מוצעות לסועדים בימים א'-ו' בין השעות 12:00 ועד 18:00. המסעדה כשרה.

 

 

 

אודות מתחם Sunset:

פרויקט תיירות, ספורט ומסחר על קו חוף בת ים, הראשון מסוגו בגוש דן. במתחם משולבים בתי מלון, ספא, מועדון כושר, אולם אירועים יוקרתי ומרכז מסחרי המשתרעים על שטח של כ-13,000 מ"ר בשלושה מפלסים ומציע מעל אלף מקומות חניה. החנויות ממקומות במפלס החוף עם חזית לים, ביניהן המותגים המובילים לה גופרה מבית אניטה, מסעדת סופרה, פיצרייה ועוד.

 

המרכז מנוהל על ידי חברת פרו-מול

חברת פרו-מול הינה החברה הגדולה בישראל לניהול קניונים ומרכזי קניות, בעלת הניסיון הרב ביותר בניהול מסחרי ותפעולי של קניונים ומרכזי מסחר. חברת פרו-מול מנהלת כיום כ-35 מרכזי קניות וקניונים בארץ ובחו"ל.