"הקדמונים" סרט מהנה לכל המשפחה, אלי פיניש ואופירה אסייג מדובבים

הקדמונים  NEW GUYS

הקדמונים NEW GUYS

קומדיית אנימציה חדשה לכל המשפחה

מהיוצרים זוכי האוסקר של "וולאס וגרומיט" ו"מרד התרנגולים":

"הקדמונים"

("EARLY MAN")

החל מ-22.3.2018 בבתי הקולנוע

הקדמונים של סרטי NEW GUYS 22.3

הקדמונים NEW GUYS

"הקדמונים" מספר את קורותיהם של אנשי שבט פרימיטיבי תמימים ומשעשעים כמו שאולי חיינו בפעם בעבר בתקופת האבן. הקדמונים מגלים יום אחד להפתעתם, כי תקופת האבן, כמו שהם מכירים אותה, עומדת להסתיים. הלורד נוד הרשע והמלכה אופיפה (בדיבובם של אלי פיניש ואופירה אסייג), שליטי העיר השכנה והחדשנית, המקדמים את השימוש בברונזה, זוממים להשתלט על העמק בו הם חיים. כאן למעשה נכנס סיפור הסרט, אהבה בין גבר לאישה, אהבת ילדים טהורה ויפה. בין דאג, איש מערות לאישה מתקופת הברונזה המתקדמת.

דאג, איש מערות צעיר ואופטימי, מציע למלך הסכם – אם ינצח השבט במשחק הקדוש כדורגל מול נבחרת העיר, הם יזכו לשמור על ביתם, אחרת ייאלצו לעבוד במכרות העיר. הבעיה היא, שהשבט לא מכיר את המשחק. הם מקבלים עזרה בלתי צפויה מתושבת העיר ויוצאים להרפתקה של חייהם, כנגד כל הסיכויים.

הסרט פונה לכל אוהבי הכדורגל, לכל אוהבי אהבה היפה. אני מודה שבני הקטן, בן שנה וחצי בסך הכל, היה בסרט, זהו סרט ראשון שלו ונהנה וחייך. בני הגדול, בן שלוש היה ונהנה ואפילו גם אנחנו ההורים. הסרט בהחלט מתאים לכל הגילאים מגיל 1.5 מסתבר ועד לסבא וסבתא האוהבים את נכדם / נכדתם ורוצים זמן איכות איתם.

הסרט מלמד לדעתי, לפרוץ גבולות, להאמין בעצמכם גם כשאחרים לא מאמינים, אהבת בעלי החיים, ניצחון הטובים כמובן. בהחלט שווה צפיה, בהחלט שווה לצאת לבלות ולהנות. סרט חיובי, מתוק, מצחיק ומשעשע לכל המשפחה. מומלץ בחום!

 

במאי: ניק פארק

דיבוב הגרסה האנגלית: אדי רדמיין, טום הידלסטון, מייזי וויליאמס וטימותי ספול.

בימוי הגירסה העברית: דן שצברג, נדיה כהן

דיבוב בהשתתפות: אלי פיניש, אופירה אסייג

תרגום: עמרי כהן, עריכה לשונית: שירה שטיינמץ, הקלטה דיגיטלית: נדיה כהן, מיקס: חיים אדן

מפיקות: מיה שחר, יעל אללוף

מפיק ראשי: אמי בכר

וידאופילם אינטרנשיונל

 

טריילר: https://youtu.be/Oy5JBlllYA0

 

 

"הקדמונים" ("EARLY MAN"), 2018, אורך: 100 דקות. מופץ על ידי NEW GUYS החל מה-22.3.2018 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, באנגלית ובדיבוב לעברית.