חזית משוחררת עטיפה

זהו רומן הביכורים של הסופרת מירב אשכנזי, בת 45, קוסמטיקאית וקואצ'רית שעברה גירושים קשים מבעל מכה והייתה מעוכבת גט 4 שנים. היא גידלה לבד שתי בנות ובזכות כוח רצון ואמונה בעצמה הצליחה לשקם את חייה ולמצוא אהבה חדשה. היא ובן זוגה חובקים ילדה משותפת בת 6 אחות לבנותיה הבכורות בנות 24 ו-27.

בתה הבכורה עברה סדנת כתיבה, כשספרה לאימה וראתה את התלהבותה מיהרה לרשום אותה לסדנא שתוצאותיה זה הרומן האירוטי "משוחררת" שמהווה עבורה שחרור מהסבל שעברה.

הרומן "משוחררת" מספר על נטע, אישה נשואה ואם לשני בנים שעוברת משבר בחיי הנישואים. נטע מגלה שבעלה בוגד בה עם נועה והוא נחוש להתקדם לעבר גירושין.

תוך פרק זמן קצר אורן ונטע מתגרשים, נטע נכנסת לדיכאון ומרגישה צורך להתחיל טיפול פסיכולוגי. בילדותה הוריה התגרשו והיא הבטיחה לעצמה שתתחתן תהיה עם בן זוגה והילדים לתמיד.

זהו המשבר השני שנטע חוותה בחייה, בנערותה אהבה מאד את בן השכנים ששמו גדי, אותו הכירה החל מגיל 8.  כשנטע בגרה והפכה לנערה בת 14 וגדי לנער בן 16 הפכו לזוג אוהב. אולם  לאחר שנתיים הוריו של גדי עזבו לארה"ב והקשר התפוגג מאחר ושני זוגות ההורים לא תמכו בקשר. הוריו של גדי רצו שישקיע בלימודי רפואה והוריה של נטע רצו שתתרכז בלימודיה בתיכון . כדי להחלים מהמשבר נטע נעזרה בפסיכולוג.

הבוס של נטע במקום עבודתה שולח אותה  לסין בליווי קולגה לעבודה בשם ברק,  ברק הינו גבר שרמנטי , כריזמטי, חזק ונשוי. בין נטע לברק מתפתח רומן, אולם ברק מציב תנאים מורכבים לרומן וחושף את נטע לאלכוהול, סמים, אורגיות ומעוניין להיות השליט במערכת היחסים.

התנהגותה של נטע משתנה בעקבות הכדורים שהיא לוקחת, היא לא מודעת למעשיה בחלק מהיממה, בחור בשם חיים מנסה לעזור לה להבין שאיבדה שליטה על חייה.

 

רומן מיוחד ומורכב, בו הגיבורה עוברת כברת דרך שמובילה לעצמאות וחוזקה. ממליצה לקרוא !!

 

 

הרומן "משוחררת" מאת מירב אשכנזי  

הוצאת "ספר לכל"