חדש בישראל! בובות ריחניות של הדמויות מהסדרה המצוירת תותית, בריחות מטריפים

כשקיבלתי את תותית, ידעתי מראש למי אתן זאת. בני אמנם קטן מדי. אחיינית שלי, ילדונת צעירונת בת 3, כשראתה את תותית חייכה, כשהריחה נישקה והתלהבה, אז מה צריך יותר מזה בחיים??

חברת הנסיך הקטן, יבואנית מוצרי תינוקות וצעצועים מהמותגים המובילים בעולם, משיקה מגוון חדש בובות בדמותן של הדמויות מהסדרה המצוירת, תותית, המשודרת בערוץ הופ!

הסדרה מספרת על "ארץ תות" העשויה מפירות וממתקים בה גרות ילדות יתומות וחמודות.

SONY DSC

SONY DSC

תותית הינו מותג הפונה לבנות ומציג עולם בו חיות ילדות קטנות שמסוגלות לפתור בעיות גדולות בהומור, אופטימיות וחברות. המותג מתבסס על ערכי חברות, שיתוף פעולה ועבודת צוות. גיבורת הסדרה היא תותית, ילדה קטנה עם לב ענק ואופטימיות מדבקת.

 

סדרת הבובות של תותית כולל בובות בשני גדלים (28 ס"מ ו15 ס"מ) של תותית וחברותיה בריחות מטריפים של פירות, וסטים למשחק הכוללים בובה ואביזרים שונים.

מגוון הבובות בסדרה  כולל את תותית, אוכמנית, לימונית, פצפוצית, דובדבנית ויפית.

כל בובה מגיעה עם הלבוש שלה בסדרה  ומריחה בריח האופייני לה.

בין המוצרים ניתן למצוא:

בובות ריחניות  בגודל 15 ס"מ הלבושות בבגדיהן האופיינים מהסדרה  וכוללות מסרק אישי לעיצוב השיער שלהן. מחיר  מומלץ לצרכן: 89.90 ₪.

בובות ריחניות בגודל 28 ס"מ הכוללות תוספות שיער ומסרק לעיצוב השיער שלהן. מחיר מומלץ לצרכן: 169.90 ₪

 

בין ערכות המשחק הריחניות של "תותית":

"כוכבות רוק" –  כל ערכה כוללת דמות בלבוש רוקיסטי  נוצץ, משקפי שמש צבעוניות, מסרק אישי לעיצוב השיער וכלי נגינה (תופים, גיטרה חשמלית, קלידים). מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪.

 

"המספרה של לימונית" ו "בית הקפה של תותית" – כוללות את תותית או לימונית בבגדי הסדרה המסורתיים, חנות עם אביזרים נלווים ומשטח שנתלש מהחלק האחורי של האריזה. מחיר מומלץ לצרכן: 169.90 ₪.

 

תותית ריחנית שרה ומנגנת 28 ס"מ  – לחצו לה על הבטן כדי לשמוע אותה מנגנת ומדברת.

שימו לה מיקרופון ביד, הרימו אותה והקשיבו לה שרה ומדברת. הערכה מכילה גיטרה, מיקרופון, כרטיס VIP, סיכה לשיער ומסרק לעיצוב השיער. מחיר מומלץ לצרכן: 229.90 ₪

תותית ודובדבנית בהופעת רוק מחשמלת – לחצו על הכפתור בקדמת הבמה לשמוע אותן שרות 2 שירים ומדברות. הערכה כוללת: בובות תותית ודובדבנית בלבוש רוקיסטי נוצץ, במה שהצד האחורי שלה הוא חדר הלבשה, מיקרופון, גיטרה ופוסטרים. מחיר מומלץ לצרכן : 269.90 ₪.

להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633  או באתר: http://www.littleprince.co.il

 

כי חיוך של ילד/ה שווה הכל בעולם הזה ובינינו, הרי נעשה הכל כדי לתת להם אושר. אני ממליצה, תותית הפכה לחברה טובה שלה במיטה