למה לסבול אם אפשר שלא? התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש במרכז רפואי רמת אביב  על ידי דר' דוד וינטרוב

 למה לסבול אם אפשר שלא? התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש במרכז רפואי רמת אביב  על ידי דר' דוד וינטרוב

 

בהתאם להנחיות האיגודים האמריקאי והישראלי למיילדות וגינקולוגיה:

 

שירות חדש למניעת הריון לנשים, מוצע ע"י דר' דוד וינטרוב במרכז רפואי רמת אביב, עם דגש על בנות נוער ומתבגרות –  התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש,  למניעת תחושת אי נעימות וכאב במהלך ההתקנה.

 

דר' דוד וינטרוב, מומחה במיילדות וגינקולוגיה ומנהל רפואי של מרכז רפואי רמת-אביב: "התקן תוך רחמי (IUD) הינו הפתרון היעיל והבריא ביותר למניעת הריון לנשים בגיל הפריון, כולל לנערות ונשים צעירות שעדיין לא ילדו. השירות החדש, של התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש, נותן מענה לחשש ולפחד מאי הנוחות שבהתקנה.

 

 

התקן תוך רחמי מסתמן מזה זמן ניכר כאמצעי המניעה היעיל והבטוח ביותר, כולל גם לצעירות בגיל העשרה וזאת ע"פ ההנחיות של האיגוד האמריקאי ACOG ולאחרונה של האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה.

התקנת ההתקן, הכנסה, החדירה יכולה בקלות להיות לא נעימה.

החיים קצרים ולדעתי אם לא חייבים לחוש כאב יש מקרים שאפשר לוותר, בדיוק כמו במקרה פה, אפשר להתקין ולמנוע הריון למי שמעוניינת, בקצרה, תוך זמן קצר מאוד, בלי כאבים, תחת טשטוש ובעיקר לא לסבול. היש טוב מזה?

ממליצה לכל אישה המעוניינת לקחת תקופה לעצמה וללא הריונות.

דר וינטרוב חונך שירות חדש של התקנת התקן תוך רחמי (IUD) תחת טשטוש למניעת אי הנעימות שמתלווה להתקנה.  משך הפעולה מספר דקות עם התאוששות של כחצי שעה, שלאחריה האשה הולכת לדרכה.

 למה לסבול אם אפשר שלא? התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש במרכז רפואי רמת אביב  על ידי דר' דוד וינטרוב

זכויות תמונה: שאטרסטוק

 

 

יתרונות ההתקן התוך רחמי, בעיקר לצעירות הוא בכך, שההתקן חוסך את תופעות הלוואי הרבות של הגלולות ואת הצורך לזכור לקחת גלולה מידי יום. יעילות ההתקן במניעת הריון לא רצוי עומדת על פחות מהריון אחד לכל 100 נשים המשתמשות בהתקן, בעוד יעילות הגלולות עומדת על 6-12 הריונות לכל 100 נשים שנוטלות גלולות. ההתקן עונה להגדרה של Plug & Play.

 

מיד לאחר ההתקנה מבוצעת בדיקת אולטרסאונד לוידוא מיקומו התקין של ההתקן ברחם. קיימים שני סוגי התקנים ; התקן נחושת והתקן הורמונלי. טרם התקנת ההתקן, יתקיים הסבר ודיון על מנת להקל על ההחלטה באיזה סוג התקן לבחור.

 

 

למי מתאים התקן תוך רחמי (IUD) ?

לכל אישה בכל גיל בתקופת הפריון שמקיימת יחסי מין ואינה מעוניינת להרות לפחות במהלך השנה הקרובה, כולל נשים שעדיין לא ילדו.

 

למי לא מתאים התקן תוך רחמי (IUD) ?

לנשים שיש להן מיומות (שרירנים) בכפוף לגודלן ובמיקומן ברחם וכן לנשים הסובלות מדמם מהנרתיק מסיבה לא ידועה ובטרם בצעו בירור מתאים.

 

 

עלות הפעולה לא כולל ההתקן – 1500 ש"ח

 

פגישת יעוץ לקבלת הסבר, בחירת ההתקן המתאים וקבלת מרשם לרכישת ההתקן בעלות של – 250 ש"ח.

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאלה  בטלפון 0523359943 .

 

 

 

 

 

 

 

 

Summary
למה לסבול אם אפשר שלא? התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש
Service Type
למה לסבול אם אפשר שלא? התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש
Provider Name
ד"ר וינטראוב,
Area
תל אביב
Description
דר' דוד וינטרוב, מומחה במיילדות וגינקולוגיה ומנהל רפואי של מרכז רפואי רמת-אביב: "התקן תוך רחמי (IUD) הינו הפתרון היעיל והבריא ביותר למניעת הריון לנשים בגיל הפריון, כולל לנערות ונשים צעירות שעדיין לא ילדו. השירות החדש, של התקנת התקן תוך רחמי תחת טשטוש, נותן מענה לחשש ולפחד מאי הנוחות שבהתקנה”.