"והעיר ראשון לציון צהלה ושמחה" שבוע חגיגות פורים בראשון לציון

"והעיר ראשון לציון צהלה ושמחה" שבוע חגיגות פורים בראשון לציון

פורים בגן העיר בראשון לציון. רפאל בן דור

"והעיר ראשון לציון צהלה ושמחה" שבוע חגיגות פורים בראשון לציון

פורים גן המושבה- אביב בן אור

 

מיכל הקטנה, מיקי, אנה זק, דור הגיבור וגם מתנפחי ענק, קרקסים, הופעות, סדנאות יצירה, קריאת המגילה ותחרות תחפושות נושאת פרסים, ב- 4 במות ברחבי העיר

יריית הפתיחה ביום חמישי (21.3.19) 

 

כוכבי ילדים, מתנפחים, הופעות, ריקודים ושירים. חגיגות פורים בראשון לציון יתקיימו השנה בארבע במות מרכזיות: פארק נאות שיקמה, גן המושבה, גן בעברית ולראשונה, ביוזמת ראש העירייה, רז קינסטליך, גם בשיכון- המזרח.

"והעיר ראשון לציון צהלה ושמחה" שבוע חגיגות פורים בראשון לציון

פורים בגן העיר בראשון לציון -רפאל בן דור

יריית הפתיחה לקרנבל פורים תהיה ביום חמישי (21.3.19)  ב-10:00 בבוקר.  בבימת גן השקמה תופיע כוכבת הנוער אנה זק בליווי רקדנים, כמו כן גם זיו ילד הקריוקי – תושב העיר במופע צבעוני, קצבי ומצחיק לכל המשפחה. בגן המושבה שבמרכז העיר תופיע מיכל הקטנה עם שיריה האהובים, יעלו גם תלתלית וזוקו, תושבי העיר והחברים הכי מגניבים במופע פורימי מקפיץ מצחיק וסוחף לכל המשפחה. בבימת גן בעברית תופיע כוכבת הילדים מיקי במופע בידור מוסיקלי לכל המשפחה. אליה יצטרפו מימי ויויו,  הדמויות האהובות מהסדרות וההופעות של רינת גבאי במופע מוסיקלי עם שירי הילדים האהובים מכל הזמנים. בשיכון המזרח יופיעו שי ורועי עם מופע צחוק המשלב קסמים וטריקים בסגנון הייחודי של ה'שטותריקים', וכמובן, עם כל השירים האהובים והמוכרים מ- 10 העונות של שי ורועי. במהלך ההופעה, הם יארחו את במבליק- החבר הירוק שלהם שכל הילדים אוהבים.  בנוסף יופיע  תושב העיר, דור הגיבור, במופע שכל אחד יכול להיות גיבור בו.. כמו בכל שנה, גם השנה יופיעו על הבמות להקות מחול וזמר מקומיות והילדים יוכלו ליהנות גם ממתנפחי ענק, קרקסים,  סדנאות יצירה ברוח פורים ותחרות תחפושות נושאת פרסים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מזמין את תושבי העיר לקחת חלק בחגיגות ומוסיף: "השנה הוספנו במה בשיכון המזרח והגדלנו את ההיצע והתכנים, תושבי העיר מוזמנים לבחור לאן להגיע וליהנות מאירועים חינמיים המותאמים לכל גיל". על האירועים מופקדת, כמדי שנה, החברה העירונית בראשות אלי פולק שאמר: "כמדי שנה, הבאנו את מיטב כוכבי הילדים ואנו ממשיכים גם השנה בחגיגות שיכללו גם מתנפחי ענק, סדנאות יצירה, הופעות של להקות מחול וכמובן תחרות תחפושות נושאת פרסים".

גם במרכזי הנוער יחגגו את אירועי פורים. ביום שלישי (19.3.19) החל מהשעה 17:00 יתקיימו במרכזי הקהילה: מישור הנוף, נווה דקלים, 360 נחלת, רוזן, פרס נובל, רביבים, שלמון, הפנינג פורים עם להקות בית הספר למחול, מתנפחים, דוכני מזון, צלם מגנטים, סדנאות יצירה, ביתני יריד, דמויות מחופשות, תחרות תחפושות נושאת פרסים.  בנוסף תתקיים באותו יום עדלאידע בשכונת נווה חוף בשיתוף מרכז קהילה נווה חוף, מועדון הנוער וועד ההורים.

ביום רביעי (20.3.19) תתקיים קריאת מגילה במרכז קהילה גני ראשון וגם תחרות תחפושות והפעלה במרכז קהילה רוזן, 360 נחלת ומרכז קהילה מעגלים תורני. את אירועי הפורים יסגור פסטיבל היער הקסום ביום שבת (23.3.19) בגן המושבה שיערך בין השעות 10:00-13:00. הפסטיבל יכלול מגוון של מתנפחים, הצגות תיאטרון, סדנאות יצירה- שפע בטבע,  מומלץ להגיע מחופשים.