זה בידיים שלנו:

כיצד נוכל להערים על הזמן ע"י הצערת כפות הידיים

  ד"ר להבית אקרמן מייעצת כיצד ניתן לעשות זאת, בעזרת חומרים אותם מייבאת לארץ חברת פרומדיקס.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית בינלאומית לרפואת עור אסתטית

מייעצת כיצד ניתן להצעיר את גב כף היד

 

 

סממני הגיל ניכרים היטב על העור ורובנו משקיעים אנרגיה ומשאבים בתחזוקה ושמירה על עור פנים והצוואר שיראה  צעיר ורענן, בין אם באמצעות קרמים, טיפולים קוסמטיים ובין אם ע"י הזרקות של חומצה היאלורונית.

 

מלבד עור הפנים, גם הצוואר כבר זוכה לטיפול, כי היום יותר מבעבר קיימת מודעות והבנה שיש צורך לשמור על מראה טבעי והרמוני, כדי שלא יהיו הבדלים בין חלקי הגוף השונים.

 

איבר אחד טרם זכה לתשומת הלב והטיפול הראוי ועדיין ממשיך להסגיר את הגיל ואף להראות מבוגר מהגיל האמיתי – גב כף היד. מבט חטוף בכפות הידיים יכול להעיד בני כמה אנחנו ואיך אנו מטפחים את עצמנו.

 

רבים סובלים מתסמונת "גב כף היד המבוגרת" ולא במקרה הזמרת מדונה מחבבת כפפות. הסיבה הלא רשמית: צילומי פפראצי שחשפו בעבר את כפות ידיה המבוגרות באופן לא מחמיא והעידו על גילה המבוגר, על אף שפניה וגופה נראים צעירים בהרבה.

 

הסימנים על הידיים, אינם מסתכמים בכתמי פיגמנטציה כהים שמופיעים לרוב בגילאי חמישים פלוס, אלא כוללים וורידים בולטים ועור מקומט ולא גמיש. הסיבה לתופעות אלו היא הידלדלות המאגרים החיוניים להחייאת העור, כמו קולגן ואלסטין.

 

בניגוד לעור הפנים, בכפות הידיים לא ניתן לבצע ניתוחי מתיחה. אז איך בכל זאת ניתן להחזיר את הנפח והזוהר אל עור כפות הידיים?

 

 

 

ד"ר להבית אקרמן, מומחית בינלאומית לרפואת עור אסתטית,  מביאה עמה את הבשורה המשמחת: "היום יש מגוון פתרונות פשוטים לטיפול בטקסטורה הרפויה של עור הידיים וניתן בהחלט לשפר את המצב באמצעות מספר טיפולים".

 

ד"ר להבית אקרמן מייעצת כיצד ניתן לעשות זאת, בעזרת חומרים אותם מייבאת לארץ חברת פרומדיקס:

 

  1. בלוטרו סופט: בשיטת הסופט בוסטינג מוזרקת חומצה היאלורונית המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית שתוצרה הוא הוא מוצר רך ,הומוגני ומתמזג בעור בצורה מושלמת. בהליך ייצור החומר, עוברת החומצה תהליך מעבדתי עדין של צילוב שמאפשר לקבל חומר מאד יציב שלא מתפרק מהר מצד אחד ומצד שני כזה שמתפזר ומתמזג באזור בצורה מאד טבעית מטרת ההליך היא הזרקה שטחית מאוד של הסופט בכדי להשיג שיפור משמעותי באיכות ומרקם העור. ההליך פשוט מאוד, בטוח, והתוצאות נשמרות מעל לשנה. תהליך ההזרקה מתבצע עם קנולה שהינה מחט דקיקה וארוכה ולכן לא כרוך בשטפי דם או בכאבים. מיד לאחר ההזרקה ייראה שיפור משמעותי בקמטוטים באזור ובהמשך העור יקבל ברק זוהר יותר בידיים.

 

  1. בלוטרו ווליום: אחד הסימנים הברורים ביותר להזדקנות גב גף היד הוא הדלדלות השומן והריקמה באיזור הגורמים להופעת הגידים והעצמות בידיים.
    בלוטרו מסוג ווליום מיועד לשחזור הנפח שאבד ומדמה את מבנה הריקמה הטבעי
    הוא מטשטש את אותם גידים ובליטות גרמיות שנוצרו ומוסיף לאפקט הלחות של בלוטרו סופט שהוזרק יחד איתו. תהליך ההזרקה מתבצע עם קנולה שהינה מחט דקיקה וארוכה ולכן לא כרוך בשטפי דם או בכאבים.

 

  1. פילינג TCA : כתמי גיל ושמש המופיעים בגב כף היד מסגירים את השנים ולכן
    בכדי להצעיר את האיזור חשוב לטשטש אותם.
    חברת SKINTECH מייצרת פילינג ייחודי ועוצמתי המיועד בדיוק להתוויה הזו ומכיל חומר מאלחש. כך נמנעים מהפציינט הרגשת הכאב והשריפה המאפיינים
    טיפולי פילינג. לאחר 2-3 טיפולים גב כך היד זוכה להיראות כפי שהיה בגילאים מוקדמים.

 

 

 

 

 

 ד"ר להבית אקרמן מייעצת כיצד ניתן לעשות זאת, בעזרת חומרים אותם מייבאת לארץ חברת פרומדיקס.

להלן 4 טיפים ועצות כיצד לשמור על עור כפות הידיים:

 

  1. כפות הידיים בארץ חשופות למזג אוויר קיצוני: בחורף לקור העז וליובש ובקיץ  לקרינה החזקה של  השמש  לכן חשוב למרוח בכל עונות השנה  לחות לכפות הידיים.

 

  1. מומלץ מאוד להתחיל לטפח את כפות הידיים כבר מגיל צעיר.

 

  1. לאחר שטיפת כלים, נקיון הבית או כל מגע עם חומר ניקוי מומלץ מאוד למרוח קרם לחות לידיים.

 

  1. מומלץ לבחור בקרם ידיים טיפולי שמעניק לחות רבה ומשקם את העור.