זמן מוקסין – נעלי ליידי קומפורט בקולקציית אביב קיץ חדשה של נעלי מוקסין

זמן מוקסין - נעלי ליידי קומפורט בקולקציית אביב קיץ חדשה של נעלי מוקסין

בעידן המודרני שבו אנו חיים, הדרישה לשיוויון בין נשים לגברים הופכת ליותר ויותר מובנת בכל התחומים , ומקבלת ביטוי בצורות שונות גם  באופנה.

אם פעם חליפות שני חלקים או נעלי מוקסין שוייכו בעיקר לאופנת גברים (ולתיירים הצרפתים), הרי שכיום אנו רואים את אופנת היונסיקס שלטת ונשים מאמצות חליפות גבריות ומוקסינים הקיץ הופכים לסוג של אמירה אופנתית.  המוקסין משתלב עם ניחוחות קיציית והופך לורסטילי בארון הבגדים: ניתן להתאים אותם לבילוי קייצי בערב ולעבודה משרדית ביום. רשת ליידי קומפורט מציגה קולקציה נרחבת של נעלי מוקסין של מיטב מותגי הנוחות הבינלאומיים. בסדרת הדגמים ניתן למצוא דגם בגזרה קלאסי, שילוב דיטלייז עם שרוכים לבנים , מוקסינים משולבים עם בד קרוקו עם גומי בצדדים לנוחות ורפידה נוחה ואיכותית, דגמי אולטרה עתידניות וכסופות כסופים לנועזות עוד ועוד.

ניתן למצוא דגמים תוצרת ליידי קומפורט המיוצרים במפעל בישראל, לצד דגמים  בייבוא בלעדי של מותגי cellini, Naturlizer,  Vlizzano, Bezees, Bimodex, Arcopedico ועוד .

לצד האופנה תוכלו ליהנות גם מנוחות שתלווה אתכן לאורך כל היום ותשתלב עם סגנון החיים שלכן. דגמים של נעלי נוחות עם מיטב הטכנולוגיה והחדשנות בתחום ההנעלה ועיצוב אגרונומי המותאם לכף הרגל.

מידות: 37-41

מחיר : החל מ- 220 שקלים

שירות לקוחות : 073-2200000 | באתר: www.ladycomfort.co.il

פייסבוקhttps://www.facebook.com/LadyComfort.il?fref=ts