דיסק חדש וייחודי: שירי ילדים קסומים של מיטב המשוררים אז והיום

מוסיקה, מוסיקה חשובה לתינוקות עוד מהרחם, מחקרים רבים מראים זאת, אך, כמעט ולא מצאתי מוסיקה איכותית לתינוקות. אני לא מתכוונת למוסיקה קלאסית, את זה יש הרבה, בייבי מוצרט, בייבי באך ועוד.

אני מדברת על מוסיקה איכותית בשפה שלנו.

 

קרן דוידוף יצרה דיסק כזה. דוידוף היא מוזיקאית, יוצרת, זמרת ופסנתרנית, ומתמחה בחינוך מוזיקלי לגיל הרך. כותבת קונצרטים, הצגות ותוכניות מוזיקליות לילדים, לטלויזיה ולתיאטרון, ביניהם: המחזה ׳נרקיס מלך הביצה׳, ׳הארנב ממושי׳ (מילים ולחנים), הקונצרט ׳קשת הצלילים׳, ההצגה המוזיקלית – ׳החבר הכי טוב שלי׳ המופע המוזיקלי – ׳בין המילים לצלילים׳, דיסק שירי הילדים ׳פרפר צהוב פרפר לבן׳ ועוד. בעלת B.A במוסיקה, ובוגרת המכון GIML – Gordon institute For Music Learning, פילדלפיה, ארה״ב.

 

דוידוף אספה שירים  שכתבו מיטב משוררי הילדים, בלחנים מקוריים ובביצועים מוזיקליים איכותיים

הדיסק, ׳חברים שבלב׳נבחר וזכה לתמיכה של קרן אקו"ם לעידוד וקידום היוצר והיצירה הישראלית, והוא  כולל 19 שירים שכתבו המשוררים:  מ.י.שטקליס, מיריק שניר, שלומית כהן אסיף, נורית זרחי, רינת הופרלאה גולדברג, ד"ר אוריאל אופק, אהוד מנור ועדולה.

 

"שירים על חברות ועל ביחד

שירים על געגוע ועל פחד

שירים על משאלות וחלומות

שירים על העונות המשתנות

שירים על הקסם שבמחשבה

ובעיקר שירים על כוחה של אהבה…"

 

בין השירים: ״מרים והים״ של מיריק שניר ו – ״דב הקרח ודב האש״׳ של שלומית כהן אסיף ועוד.

 

כל השירים בדיסק הולחנו ע"י קרן דוידוף, הופקו ע"י חגי דוידוף ומבוצעים ע"י שניהם. העיבודים עשירים ומגוונים, חלקם עושים שימוש בתזמורת קלאסית מלאה וחלקם אינטימיים.

קרן דוידוף מחברת הדיסק "חברים שבלב

אני חושבת שמוסיקה היא טעם נרכש, וחשוב שמגיל צעיר בני יחשף למוסיקה איכותית ומיוחדת. לכן, כבר ביום שקיבלתי את הדיסק שמעתי והשמעתי אותו מספר פעמים. כיום אנחנו שומעים אותו מדי יום והוא נהנה ומחייך והוא רק בן תשעה חודשים. אני ממליצה בחום וחושבת שאיכות היא לא מילה גסה.

 

 

מחיר לצרכן – 50 ₪

ניתן להשיג ברשת צומת ספרים ובחנויות המוזיקה המובחרות.

ובאתר האינטרנט – www.haverim-shebalev.com

חברים שבלב- שער הדיסק