חדש! מסטיק Orbit מעתה גם בפורמט Bags!

Orbit משיקה אריזת בעלת סגירה חוזרת לטעמים האהובים

 

חדש! מסטיק Orbit מעתה גם בפורמט Bags!

 

 

 

 

 

מרס ישראל מרחיבה את מותג המסטיקים המוביל בישראל, Orbit, ומשיקה לראשונה בישראל Orbit Bags. מדובר באריזה קומפקטית של 42 יחידות המותאמת למגוון שימושים ברכב, בתיק בבית ובמשרד. אורביט בשקית מהווה הרחבה לסדרת אורביט המוצעת בבקבוקונים, אריזות סטיקס ומעטפות. ומעתה גם באריזה האייקונית. אריזת הbags הינה המוצר הנמכר ביותר של אורביט באירופה.

Orbit Bags, מציעה חדשנות בקטגוריית המסטיקים בישראל, מציגה חווית שימוש נוחה עם פס סגירה לשמירת הטריות, אפשרות למילוי הבקבוקונים וחווית צריכה במגוון שימושים. אורביט שקיות החדש יושק בשלב ראשון בשלושה מהטעמים המוכרים והאהובים ביותר על הקהל הישראלי: טעמי מנטה חריפה ומעודנת ובטעם פירות ומנטה.

שקיות אורביט מותאמים לאורח החיים הישראלי ששם למטרה ערכים של קלילות, נגישות נוחות שימוש במוצר נגיש ומופחת נפח, שאפשר לקחת לכל מקום. לאור הצלחת בקבוקוני אורביט, שנמצאים כמעט בכל רכב, תיק ומשרד בישראל, Orbit Bags הן החידוש המתבקש הבא לכל חובבי הפרקטיות ואיכות הסביבה

מחלקת השיווק של מרס בישראל, מציינת כי אורביט כמותג מוביל בישראל ממשיך להתחדש ולהציע לצרכן הישראלי ליהנות מהחדשנות הגלובלית של המותג. עוד מציינים, כי Orbit Bags הינו הפורמט הנמכר ביותר באירופה של המותג ובכוונת החברה להמשיך ולחדש.

מחיר מומלץ לצרכן  7.90 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה בארץ.

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ – 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.

חדש! מסטיק Orbit מעתה גם בפורמט Bags!