חוזרים לבתי הספר והגנים עם nimrod&more  רשת הנעליים  לילדים ולפעוטות

 

רשת הנעליים המובילה בישראל לילדים ולפעוטות, nimrod&more, מציגה מגוון נעליים בסגנונות שונים לקראת החזרה לבתי הספר והגנים: סנדלים, סניקרס, נעלי ספורט, נעלי בובה ועוד.

קולקציית חזרה לביה"ס 2017 של נימרוד משלבת דגמים עכשווים בהשראת טרנדים בינלאומיים מובילים מאופנות הרחוב וכן דגמים קלאסיים עם טוויסט עכשווי.

 

סנדלים – קבוצת סנדלים עשירה ומגוונת, אופנתית במיוחד. הקולקציה מציעה מגוון רחב שלסנדלי ילדים לשלל פעילויות לגן, לבית הספר או לחוג הספורט, עם הקפדה יתירה על נוחות והתאמה מקסימלית לכף הרגל. הסנדלים מוצעים בסגירות שונות, בשילוב אבזמים וסקוצ'ים ושעם. הדגמים מוצעים העונה בצבעוניות פסטלית עדינה וקייצית, לצד שילוב של הדפסים אתניים שונים וגוונים מטאליים.

חוזרים לבתי הספר והגנים עם nimrod&more

מחיר 239.9שח צילום שחר אושרת

סניקרס – נעלי הסניקרס לעונה הנוכחית משלבות לתוכן את תחום המומחיות ושנות הניסיון של רשת הנעליים. סניקרס בשילוב קנבס, קטיפה, לבד והדפסים שונים, בגזרות גבוהות וחצאיות בשילוב שרוכים ורוכסנים, צמדנים וגומיות לנעילה קלה. למראה יום יומי ולמראה מתוחכם. הקולקציה העשירה מגוונת מוקפדת– הדגמים צבעוניים ואופנתיים, הסוליות איכותיות, קלות וגמישות והנוחות בלתי מתפשרת.

 

חוזרים לבתי הספר והגנים עם nimrod&more

מחיר 139.9שח צילום שחר אושרת

נעלי הספורט -. נעלי הספורט כבר מזמן חצו את גבולות שיעור ההתעמלות המסורתי והיום ניתן לשלב אותן כמעט עם כל פריט מארון הבגדים. הקולקציה, עשירה איכותית מגוונת ומוקפדת – הדגמים צבעוניים ואופנתיים. ישנו מגוון רחב לבנים ולבנות, וכן נעלי ספורט עם הדפסי הדמויות האהובות על הילדים: פרוזן, אלנה, ספיידרמן, מכוניות, מפרץ ההרפתקאות ומיני מאוס.

 

 

נעלי ספורט וסניקרס "מיכל הקטנה" – דגמים מובילים של עונת החזרה לביה"ס ולגנים והקמפיין "בא לי לזוז" בכיכובה של מיכל הקטנה. נעליים בגוונים צבעוניים ומלאי חיים במראה אופנתי ונוח. נעליים מבד נושם עם סגירת גומי אלסטי. נעלי ספורט בעלות תאורת לד, נעלי סניקרס קנבס מבד נושם.

נעלי בובה – דגמי הבובה והבלרינה מוצעים העונה לילדות במגוון אופציות טרנדיות וקלאסיות. הדגמים מעוצבים בשילובי טקסטורות, חיתוכי לייזר, עיטורי פפיון וסיומות מטאליות מיוחדות בצבעוניות קיצית נועזת לצד גוונים פסטליים רכים ובטקסטורות מנוחשות ומבריקות בלקה.

חוזרים לבתי הספר והגנים עם nimrod&more

מחיר 129.9שח צילום שחר אושרת

נעלי בובה של המותג 21east – נעלי בובה בלרינה קלאסיות לילדות, המתאים לכל שעות היום. מוצעות במס' גוונים- שחור, לבן, תכלת, צהוב ואדום.

טווח מידות : 21-36

טווח מחירים : 79.9-179.9

להשיג בסניפיNimrod&more  ברחבי הארץ ובחנות האונליין  www.nimrod.co.il

 

אודות רשת nimrod&more:

המותג נעלי נימרוד החל את דרכו בשנות העשרים של המאה הקודמת והפך במרוצת השנים לאחד מסמליה המובהקים של אפנת הילדים הישראלית. הכל החל כשסבא צבי הסנדלר הקים יחד עם בניו בית מלאכה קטן לנעליים. בית המלאכה היה במרוצת השנים לסדנת סנדלרות ובהמשך לבית מסחר תל אביבי שהיום מוכר כרשת נעלי הילדים נימרוד המונה כ- 65 סניפים ברחבי הארץ. נעלי נמרוד מספרות סיפור. סיפור על משפחה שחצתה יבשות והשתקעה בארץ ישראל הפורחת. סיפור על אומנות שעברה מדור לדור. ואולי יותר מהכל, סיפורם של אלפי ילדים שעושים אתנו את צעדיהם הראשונים כבר למעלה מ- 70 שנה. במשך השנים הפך המותג נימרוד לאייקון של איכות בלתי מתפשרת, נוחות, אפנתיות וכמובן ילדות ישראלית. העסק המשפחתי הקטן הפך לחברה עדכנית שעומדת בחזית הפיתוח הטכנולוגי, מבצעת בקרת איכות קפדנית ומובילה אינספור טרנדים עיצוביים.