חנות מוזיאון נחום גוטמן לאמנות משיקה: מתנות מיוחדות לכבוד חג הפסח לכל המשפחה

 

חנות מוזיאון נחום גוטמן לאמנות משיקה: מתנות מיוחדות לכבוד חג הפסח לכל המשפחה

תחתית לכוס עם איור של גוטמן. 22 ליחיד. 80 לסט של 4. צילום יוני גפן

חנות מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, בתל-אביב, משיקה לקראת חג הפסח  מגוון רחב של מתנות מקוריות ומיוחדות,  המיועדות לאנשים אשר אוהבים ומבינים באמנות. מצ"ב מספר מתנות מפתיעות המתאימות לכל בני המשפחה:

 

סט תחתיות לכוסות מאיורי נחום גוטמן – תחתיות לכוסות עם איורים של האמן נחום גוטמן במגוון דגמים. הסט מכיל ארבע תחתיות מאיורים שונים אותם ניתן לבחור. ניתן לקנות גם כבודדים. מחיר הסט 80 ₪. מחיר לבודד 22 ₪.

 

"בצאת ישראל ממצרים" –סיפור יציאת מצריים באמצעות ציוריו המיוחדים של נחום גוטמן, המאיירים את כל סיפור ההגדה. כתב יהושע אורנשטיין, אייר נחום גוטמן. מחיר לצרכן:  59 ₪.

 

Flow – מגזין לאוהבי נייר – ספר יצירה של "פשוט" נייר, במהדורה מיוחדת.  מתאים כמתנה לאוהבי האמנות. הספר מכיל למעלה מ-300 עמודים של יופי – תגיות, מדבקות, כרטיסי ברכה, מעטפות, פופ אפ, ניירות מכתבים, פוסטרים ועוד. כל עמוד בספר ניתן לתלישה ולשימוש ליצירה, עיטוף, הדבקה. ספר זה הינו חוויה עוצרת נשימה לכל אוהבי הנייר והאמנות. מחיר לצרכן: 199 ₪.

 

 מניפסטו – משחק רביעיות בנושא אומנות – משחק רביעיות מהנה ומלמד לכל המשפחה בנושא אומנות. 52 קלפים צבעוניים ומאוירים של אומנים אייקונים אותם צריך לקבץ לתוך תנועת האומנות שלהם כדי לנצח. כל קלף מכיל מידע על האומן שמופיע בו. מחיר לצרכן: 79 ₪.

 

חנות מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, נמצאת בצמוד למוזיאון, הממוקם בלב שכונת נווה צדק הציורית, (רחוב שמעון רוקח 21). החנות מחדשת את פניה ועם כניסתו של מנהל חדש לחנות – יוני גפן, מציעה מגוון גדול מאוד של מוצרי אמנות, משחקים, ספרים, ערכות יצירה ועוד, ביניהם פוסטרים וכרזות של עבודות אשר הוצגו בתערוכות במוזיאון, קטלוגים, ספרי אמנות וספרי קריאה, ביניהם כל ספריו של הסופר והצייר נחום גוטמן, משחקי קלפים, פאזלים, מוצרי חן ונוי ועוד.

 

חנות מוזיאון נחום גוטמן לאמנות משיקה: מתנות מיוחדות לכבוד חג הפסח לכל המשפחה

תחתית לכוס עם איור של גוטמן. 22 ליחיד. 80 לסט של 4. צילום יוני גפן