חוזרים ללימודים / לעבודה? אין הרבה זמן בבוקר. התינוק בוכה ואני מורעבת חייבת סנדוויץ – טונה סטארקיסט משיק שתי סדרות טונה חדשניות וראשונות מסוגן: סדרת  סטארקיסט לה-סלט וסדרת  סטארקיסט לה-סנדביץ' המיועדות להכנה מהירה של שתיים מהמנות הנפוצות ביותר בתפריט התזונה הישראלי – סלטים וכריכים המבוססים על טונה.

20150812_191727

סדרת "סטארקיסט לה-סלט" מיועדת להכנה מהירה ונוחה של סלט ירקות עם טונה וכוללת שלושה טעמים: טונה עם רוטב שמן-זית שום ולימון, טונה ברוטב קיסר, וטונה ברוטב ויניגרט. המוצרים בסדרה מכילים נתחי טונה סטארקיסט איכותית עם כמות נדיבה של רוטב מתובל ועשיר, פשוט לפתוח את הקופסה ולהוסיף לקערת ירקות חתוכים, לערבב, וליהנות מסלט עשיר ברגע.

בסדרת "סטארקיסט לה-סנדביץ' " שלושה מוצרים מוכנים למריחה, המיועדים להכנה מהירה של סנדביצ'ים. המוצרים מכילים טונה ומיונז מופחת שומן, עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צ'ילי או בצל מטוגן. פשוט פותחים את הקופסה ומורחים ישירות על פרוסת לחם טרייה.  

המוצרים אינם דורשים קירור עד הפתיחה, ומגיעים בשילוב עם מכסה לשימוש חוזר ושמירת הטריות במקרר לאחר הפתיחה.סדרות המוצרים החדשות מושקות באריזות חדשניות – בקופסאות עם תחתית קעורה, ובעיצוב מרהיב ומעורר תיאבון של המעצב ברוך נאה. הם אינם מכילים חומר משמר ויחד עם זאת אינם דורשים קירור עד רגע הפתיחה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות בכל רחבי הארץ.

http://www.starkist.co.il/