כולם יפים – רשת פרופורציה השיקה טיפולי קוסמטיקה חדשים –  טיפול בהזעת יתר באמצעות Hydrolife,  שאיבת שומן מהסנטר בלייזר – הקץ לסנטר הכפול, טיפולי מילוי קמטים ופיסול פנים ועוד – NO PHOTOSHOP AS WE ARE

רשת פרופורציה טיפולים חדשים

קמפיין כולם יפים, קרדיט- משרד פרסום טוויסטד

הקיץ מגיע עוד רגע וכולנו רוצות להיות הכי יפות ומושלמות. חשוב לנו בבית של האמהות לזכור שאתן הכי יפות כשטוב לכן. לקראת הקיץ רשת פרופורציה משיקה קמפיין חדש ומספר טיפולים חדשים, כדאי לדעת.

 

 

רשת פרופורציה רשת רפואה אסתטית מובילה בישראל השיקה קמפיין חדש הקונספט "כולם יפים", NO PHOTOSHOP  ברוח הקמפיין ותחת הכותרת ״כולם יפים״, הוחלט לא להשתמש בכלי הפוטושופ כלל ובכך לצלם אנשים אמיתיים בצורה המחמיאה ביותר.

רשת פרופורציה טיפולים חדשים

קמפיין כולם יפים, קרדיט- משרד פרסום טוויסטד

אבי שלום, מנכ"ל רשת פרופורציה מדגיש כי: "יופי, בעיני, זה קודם כל ביטחון עצמי, עוצמה, חופש, יופי זה פשוט לאהוב את עצמך כמו שאתה. אבל, אם יש משהו שמפריע לך במיוחד או גורם לך לחוסר בטחון, אנחנו כאן בשבילך. בקמפיין החדש, מעבר ל"ביזנס", יש גם אמירה חשובה מבחינתנו. אנחנו רוצים להעביר מסר של פתיחות וסובלנות. לגרום לאנשים להאמין שיופי באמת מתחיל מבפנים, שהכל עניין של אישיות, כריזמה, חוכמה והכי חשוב – החיבור שלך לעצמך."

 

 

 

רשת פרופורציה, מומחים לרפואה אסתטית, המציעה מגוון ניתוחים פלסטיים לצד טיפולים אסתטיים, נוסדה בשנת 1988. הרשת מובילה את תחום שירותי הרפואה האסתטית בישראל, באמצעות איכות השירות וחדשנות טכנולוגית. הרשת כוללת 13 מרפאות.

 

 

רשת מרפאות פרופורציה כוללת 6  מחלקות:

 

 

 

פתרון חדשני לטיפול בהזעת יתר באמצעות Hydrolife

 

מעל 200 מיליון בני אדם ברחבי העולם סובלים מתופעת הזעת יתר, או היפרהידרוזיס בשמה המקצועי.

הזעת יתר היא תופעה הנגרמת על ידי פעילות יתר של מערכת העצבים הסימפתטית, שמטרתה להבטיח הישרדות במצבים שונים ולפיכך גורמת לתגובות גופניות מידיות במצבי לחץ ומתח, מתוך כוונה להכין את הגוף לתקיפה (מאבק) או הגנה על עצמו. מערכת העצבים הסימפתטית  פועלת על ידי שליחת סיבי עצב ממערכת העצבים המרכזית לכלי דם, הלב, הריאות וגם בלוטות הזיעה.  הגורם לתופעת הזעת יתר יכול להיות גופני או פסיכולוגי.

 

בימים אלו משיקה רשת פרופורציה, מומחים לרפואה אסתטית, פתרון מהפכני לטיפול בבעיה: טיפול בהזעת יתר על ידי לייזר. מדובר בהליך פשוט המתבצע בהרדמה מקומית בלבד במרפאה עם תוצאות מוכחות המפחיתות את הסימפטומים עד כדי 90%.  הטיפול מתבצע על ידי מכשיר ה-Hydrolife החדשני שנחשב למתקדם וטוב ביותר כיום בתחום.

 

כיצד עובד הטיפול ב-Hydrolife?

בלוטות הזיעה בגוף האדם מורכבות ממים, נתרן, אוריאה ואמוניה. ייחודו של מכשיר ה-Hydrolife טמון ביכולתו לזהות מים ברקמות רכות, ובכך לאתר את בלוטות הזיעה ולפגוע בהן במדויק מבלי להסב נזק משני. במכשיר סיבים מתוחכמים אשר מאפשרים במהלך הפעולה אידוי מדויק של רקמה על ידי פליטת אנרגיית לייזר בזווית. במהלך הטיפול, הסיבים שולחים אנרגיית לייזר לאזור המטופל באופן הדרגתי ומבוקר, תוך השארת הרקמות הסובבות ללא פגע וכל זאת בטיפול בודד אחד. הטיפול ב-Hydrolife הוא בלעדי למרפאות רשת פרופורציה והוא מבוצע על ידי כירורג מומחה.

 

 

טיפול חדשני: שאיבת שומן מהסנטר בלייזר – הקץ לסנטר הכפול

סנטר כפול הוא בעיה אסתטית מטרידה במיוחד שפוגעת באיכות החיים ובביטחון העצמי. מדובר בתופעה שמעניקה לפנים מראה שמנמן ועגול ופוגעת במראה כללי. על אף שמדובר בעודף שומן, חשוב לדעת כי תופעת הסנטר הכפול איננה תמיד תולדה של השמנת יתר ומכאן הקושי להיפטר מהסנטר הכפול  על ידי הורדה במשקל.

 

 

מהו סנטר כפול וממה הוא נובע?

סנטר כפול הוא כינוי להצטברות תאי שומן תת-עוריים בחלק העליון של הצוואר, ממש מתחת לסנטר היוצר מראה של סנטר נוסף.

 

 

טיפול שאיבת השומן החדשני מתבצע על ידי Lipolife  – מכשיר לייזר מתקדם  המעניק טיפול יעיל וממוקד לבעיית בסנטר כפול.

  • מכשיר ה- ה Lipolifeעובד על ידי קרן לייזר אשר נספגת על ידי השומן וכך הופכת אותו לנוזל. קרן הלייזר המוחדרת מתחת לעור על ידי מחט דקיקה וארוכה (קנולה) מסוגלת לפרק גם תאי שומן לכודים.
  • בנוסף, פעולת החימום בלייזר גורמת  לעידוד הגוף לייצור קולגן  אשר גורם לחיטוב ומיצוק העור. כלומר: העור העודף של הסנטר מתמצק ונמתח כתוצאה מעבודת הלייזר על תאי השומן.
  • בתום הטיפול הקצר מוצא השומן מחוץ לגוף והעור מתמתח ומתמצק. התוצאה מושגת בטיפול

בודד, במינימום פולשנות, ללא צלקות וכאמור כרוכה בזמן החלמה קצר במיוחד.

 

הפנים החדשות שלך טיפולי מילוי קמטים ופיסול פנים

הגישה ברפואה האסתטית הכיום היא  שיש לעצב אלמנטים מסוימים בתווי הפנים: להבליט את עצמות הלחיים, להרחיב מעט את קו הלסת, לתקן פגמים באף, להרים את הגבות ועוד.

 

הטיפולים מתקיימים במרפאה, הם אורכים מספר דקות, ללא צורך בתקופת החלמה או תופעת לוואי והתוצאות טבעיות ונראות לעין לאורך זמן.  חומרי המילוי השונים מוחדרים מתחת לעור באזורי הקמטים בפנים וכאמור משמשים גם לעיצוב תווי הפנים להדגשה ולעיבוי השפתיים.

 

בוטוקס:

לדברי ד"ר גנדי נמירובסקי מומחה לאסתטיקה ודרמטולוגיה קוסמטית ברשת מרפאות פרופורציה: "ישנם 3 אזורים קלאסיים להזרקת בוטוקס: המצח, הרקות והעיניים וכיום ניתן להזריק גם באזורים נוספים מתחת לעיניים ובצדי האף, שגם בהם נוצרים קמטים וקמטוטים רבים“.

רשת פרופורציה משיקה טיפולים חדשים

דוקטור יורי מנוסקין ודוקטור גנאדי נמירובסקי,
קרדיט צילום- דניאל לוי

חומצה היאלורונית

רקמות העור שלנו משופעות בחומצה היאלורונית באופן טבעי והיא זו שאחראית על ייצור הנפחים בעורנו. החומצה ההיאלורונית המשמשת להזרקת עיבוי שפתיים מיוצרת בתהליך מלאכותי והסינתטיות שלה מקטינה את הסיכון להתעוררות אלרגנית בקרב המוזרקים.

 

מילוי השקעים הללו יכול לעשות שינוי משמעותי במראה הפנים. לדברי ד"ר נמירובסקי: "טכניקת ההזרקה מתחת לעיניים היא שונה מעט כי יש צורך להזריק את החומר לעומק, כך שימלא את החלל שנוצר מעל עצמות הגולגולת. מילוי השקעים האלה בחומר סמיך ובטכניקת ההזרקה העמוקה יכול לשמר את התוצאות מספר שנים".

 

עיצוב חיוך:

טיפול חדשני וייחודי ברשת פרופורציה הוא שיפור מראה החיוך. 3-4 הזרקות של בוטוקס לשפה העליונה תעדנה את החיוך ותמנע את חשיפת החניכיים.

 

פיסול אף

פיסול האף הינו הליך פשוט וקצר שמאפשר לטפל בפגמים שונים ובעיקר בשקעים וחוסר סימטריה באזור ובתוך כך, גם לאזן סימטרית את הפנים.  המטופל/ת זוכה לשיפור וחיזוק תווי המתאר של האף מבלי שבוצע בו ניתוח, כשבתום התהליך, האף ישודרג ויקבל את הסימטריה המבוקשת, ימולאו בו נפחים נדרשים והוא ישולב בצורה הרמונית עם שאר איברי הפנים.

עיצוב עצמות לחיים וקו הלסת

עיצוב עצמות הלחיים הוא אולי ההליך המבוקש ביותר בין מכלול הטיפולים הקוריים "פיסול פנים".

עיצוב קו הלסת הינו טיפול חדשני המעניק ללסת התחתונה מראה רחב יותר ועל ידי כך מעניק אפקט של הרמת פנים. על ידי עיצוב קו הלסת, ניתן להעניק לפנים מראה כללי צעיר וחיוני יותר.

 

הרופא יכול  לבצע גם הליך שנקרא "הרמת לחיים", ובכך למלא שקעים באזור צידי האף, שקעים הנוצרים כתוצאה מאיבוד רקמות תומכות באזור, תוצאה טבעית של הזדקנות.
אז הנה, ממש עוד רגע הקיץ כאן, ובטיפול אחד ניתן לשנות חלק מהדברים שמפריעים לנו בעצמנו. תזכרו הכי כדאי להיות מאושרים, ואם שינוי יגרום לאושר או אפילו לשמחה אז אני ממליצה להנות וללכת על זה. האהבה הגדולה ביותר צריכה להיות קודם האהבה לעצמנו ולגופנו.