לפעמים בורח לי… ולכם? דיפנד, תלוי בכם!

כמה פעמים ביום אתם חייבים לשירותים?

באמת חייבים! אחרת בורח פיפי, מכירים את המצב?

דיפנד, בריחת שתן חוגלה קימבל

שנת 2016 לפני דקה הסתיימה וזה בדיוק אחד מהרגעים שבו אנחנו מסכמים את העבר וחושבים לעבר העתיד, מתכננים תוכניות.

אחד מזיכרונות הילדות שלי, הבולטים אפילו יש לציין הוא שדוד שלי, ניסה להתקרב אלי. לא במובן רע אלא מכיוון שלא חי בארץ והיה רואה אותי היה כל פעם מנסה לדגדג אותי שאצחק. האמת כיום שאני חושבת על זה דומה ברגעים מסוימים, שאבא שלי מנסה להתקרב לבן שלי ואולי בגלל שהוא קטן הוא לא כל כך מצליח להתחבר לאדם מבוגר עם שיער שיבה, אולי אפילו פוחד או חושש ממנו, כך אני חששתי מדוד שלי, קביים או כסא גלגלים נתפסו בעיני כנראה כמפחידים וכך לא פעם מצאתי את עצמי, נמצאת מתחת לשולחן כך שלא יצליח לגעת בי. בכל פעם כזו ברח לי פיפי, בזמנו לא ייחסתי לזה חשיבות גדולה, מה אני מבינה, הייתי כאמור ילדה קטנה.

 

לאחרונה, נכחתי באירוע שבו סיפרו לי על תחבושות דיפנד, מוצר ספיגה מיועד לבריחת שתן. הידעתם שעשרות מיליוני בני אדם בארץ ובעולם מתמודדים עם תופעה של בריחת שתן, המתבטאת באיבוד השליטה בשלפוחית השתן בדרגות הרטבה משתנות – מטיפות בודדות ועד אי שליטה מוחלט על הסוגרים. לפי הנתונים העדכניים, גברים ונשים כאחד סובלים מאיי שליטה במתן שתן.

במחקר שנערך לאחרונה על ידי דיפנד בקרב יותר מ-1,500 אנשים ברחבי אוסטרליה, נמצא כי 71% הצהירו שבריחת השתן שלהם מקשה עליהם להרגיש בטוחים מבחינה חברתית. גורמים המשפיעים על הביטחון כוללים מבוכה מהריח (70%), הרגשת בדידות בגלל התפיסה שהם חווים 'בעיה של אנשים זקנים' (68%) ותחושה של פגיעה באטרקטיביות כלפי המין השני (24%).

דיפנד, בריחת שתן חוגלה קימבל

אם ילדותי לא הספיקה, עם חוויות שלא תמיד היו לי נעימות ומשמחות בלב, בראש, בתת המודע ובזיכרון. גם הלידות השאירו בי את חותמן. אני משוחחת ומכירה לא מעט אמהות שילדו לאחרונה, (את בני הקטן ילדתי לפני חודשיים וחצי) ואני זוכרת ויודעת שלקראת מחצית ההריון, אמצע שליש שני שליש שלישי היו לילות שלא הצלחתי להירדם וקמתי אף לא פעם אחת כי אופס, רגע אני חייבת לרוץ לשירותים.

מסתבר שלא רק אני…

 

לא מזמן שוחחתי עם חברה. חושבות, מדברות על ההריון שסיימנו לאחרונה.

תשעה חודשים סחבנו, נשמנו ועשינו כל אשר יכולנו כדי לתת לעובר ולילד שלנו את כל מה שיכלנו.

אבל…  היו לא מעטים רגעים כאלו שבהם גם הקרבנו. הקרבנו את עצמנו.  ורצפת האגן שלנו נחלשה, ואין אישה שאני מכירה שלא התלוננה על "ריצה לשירותים", "אוף, כמה פעמים אני צריכה לעשות פיפי" ועוד. ושוב הכרתי מצבים של בריחת שתן.

יש לא מעט נשים שחוששות מזה. חוששות מה הבעל יגיד, חוששות מחברות, ובנות, אין מה!

 

דיפנד, בריחת שתן חוגלה קימבל

אז מה ניתן לעשות?

שימוש במוצר ספיגה נכון יכול לעשות הבדל עצום באיכות החיים של מי שחווה בריחת שתן ולהשיב את איכות החיים והביטחון העצמי. 15% מהאנשים החווים בריחת שתן משתמשים במגני תחתון או בתחבושות לבריחת שתן, המתאימים להרטבה קלה, ולא בתחתונים שעוצבו במיוחד לבריחת שתן ברמה בינונית עד כבדה. כמחצית לא משתמשים כלל במוצרי ספיגה. לאור נתונים אלו, כדאי לזכור ששימוש במוצרי ספיגה ייעודיים לבריחת שתן בינונית או כבדה מבטיחים כי תקבלו את ההגנה הנכונה והמתאימה ביותר עבור רמת בריחת השתן שאתם חווים. שימוש במוצר הספיגה הנכון, גם יעזור למנוע ריחות לא נעימים, תוך שמירה על נוחות ודיסקרטית

כמו כן, מומלץ לשוחח על הנושא עם רופא או אחות, ולהיעזר באפשרויות הרבות האחרות הזמינות עבורכם במרפאות, בקופות החולים ובבתי החולים. מומלץ להתנסות בדרכי טיפול  נוספים להקלה על התסמינים כגון אימון מחדש של שלפוחית השתן, תזמון מדויק של הביקור בשירותים, הקפדה על צריכת נוזלים מתאימה, ירידה במשקל באיזורי הבטן וביצוע תרגילים לחיזוק רצפת האגן. כל אלו יכולים להחזיר ולחזק את הביטחון העצמי.

דיפנד, בריחת שתן חוגלה קימבל

מה בסדרה?

מגוון מוצרי ספיגה חדשניים ומתקדמים לבריחת שתן המבטיחים דיסקרטיות והגנה מלאה שבאמצעותם תוכלו להמשיך בשגרה האקטיבית שלכם, לעשות את הדברים שאתם הכי אוהבים ולחיות את החיים במלואם. כל המוצרים בסדרה בעלי התאמה ייעודית לנשים או לגברים:

  1. מגן תחתון – מספק מענה לבריחת שתן קלה במיוחד. מגן תחתון נושם אשר סופג פי 3 ממגן תחתון רגיל.
  2. תחבושות – מספקות הגנה לבריחת שתן קלה. מנגנון הספיגה המהיר מאפשר תחושת יובש פי 3 מתחבושת רגילה, מנטרל ריחות והתחבושת בעלת גזרה ייחודית המעניקה הגנה מושלמת. התחבושות מגיעות במגוון מידות ואף מספקות פתרון מיטבי לשנת הלילה.
  3. תחתוני לייקרה – תחתוני לייקרה חדשניים וצבעוניים, המתאימים למבנה גופך.
    נלבשים כמו תחתונים, בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה, יכולת ספיגה מקסימאלית והגנה בזמן פעילות.
  4. תחתוני Depend Real Fit – תחתונים חדשניים במגע דמויי בד שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים ומקנים תחושה דיסקרטית במיוחד תחת הבגד. נלבשים בדיוק כמו תחתונים רגילים, בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה, יכולת ספיגה מקסימאלית והגנה בזמן פעילות. ההגנה שתיתן לך את הביטחון להמשיך ולעשות את הדברים שאת אוהבת.

לפרטים נוספים ולרכישה היכנסו ל www.dependstore.co.il

או חייגו 2460* חשוב לדעת שניתן להתקשר ולקנות והמשלוח יגיע הביתה ללא כל זיהוי במה מדובר, הקופסה לא תגיע עם שום זיהוי / מדבקה או דבר מה שיעיד על הבעיה. המלצתי היא תפעלי למען האחרים אך קודם כל למען עצמך.

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
חוגלה קימברלי
Product Name
דיפנד