אלפיט טויס מציגה את הצעצועים החדשים המתאימים לכל המשפחה

חנוכה עוד רגע כבר כאן, וכמו בכל החג אנחנו אוהבים לקנות לילדים שלנו, לחברים, למכרים, אז בואו תקראו על הדברים החדשים. יבואנית הצעצועים ומשחקי הקופסא "אלפיט טויס" משיקה בישראל משחקים חדשים וכיפיים אשר יהפכו את החג לחווייתי במיוחד. המשחקים מתאימים לילדים מגילאי 3-11 ומשלבים יצירה, דמיון ומשחק קבוצתי עם המשפחה או החברים.

משחקי עץ של ADDO PLAY: צעצועי העץ שיעזרו לדמיון להשתולל: מגוון של צעצועי עץ מסורתיים המעוצבים בקפידה עבור ידיים קטנות. מסייע לקטנטנים ללמוד מיומנות, קואורדינציה ומפתח דמיון.

החל מ 59.9 עד 129.9 ₪

YVOLUTIONמותג גלגלים מאירלנד המוביל בעולם YVOLUTION  עם מגוון ייחודי ואיכותי של קורקינטים, סקייטים ורולר בליידס קומבו סקייט 2 ב-1 עם גלגלי LED בטכנולוגיה ייחודית ברמה ובאיכות שלא הכרנו, בעיצוב ובאיכות ארופאית. משווק ע"י אלפיט טויס.

רולר בליידס- 249 ₪

דינוזאורים של FUNVILLE: הדינוזאור T-REX הולך ושואג בדיוק כמו הדבר האמיתי. הוא הבלתי מעורער, מלך הטורפים הפרהיסטוריים,יש לו אפילו עיניים סופר ריאליסטיות שנראות אמיתיות.

החל מ 19.9 עד 129.9 ₪

 Little Bow Pets חיות מחמד מפתיעות, סרטים קטנים והפתעות גדולות. חיות מחמד עם עיניים יפות, שיער צבעוני וסרטים אופנתיים שניתן לענוד או לחלוק עם חברה אפשר לקלוע צמה בשיער, לאהוב ולטפל, זה הקסם שרק אתם תגלו יש שתי הפתעות קטנות בתוך הסרט משווק ע"י אלפיט טויס.

רגיל 69.90 ₪

גדול 99.90 ₪

העט השובב – משחק ציורים וניחושים סופר מצחיק הכירו את העט השובב שיפיל אתכם מצחוק נסו לצייר את הנושא והתיאור המופיעים בכרטיסים. נראה אתכם משתלטים על העט השובב
העט השובב רוטט ומשתלט עבודת צוות, דמיון ויצירתיות הם המפתח תצטרכו להיות מהירים כי המשחק על זמן משווק ע"י אלפיט טויס.

99.90 ₪

העט השובב צילום – Never Wrong Toys & Games

MAGIC REVEAL– הקסם נחשף – קולקציה שמציגה את הווינקס במראה הטוב ביותר שלהם וחושפת את הכנפיים הנוצצות שלהם כשאתם מסירים אותן מהאריזה.הכנפיים יכולות להופיע שוב ושוב בקסם.כל פיה מגיעה עם שני זוגות כנפיים הניתנות להחלפה כדי לערבב ולהתאים בין פיות.

החל מ 59.9 עד 119.9 ₪

MAGIC TRACKS הלהיט המקורי שהטריף את הרשת קבלו את MAGIC TRACKS  מסלול מכוניות גמיש, מתקפל, מתכופף, עם רכבי LED גדולים, מסלול רחב יותר ואיכותי!
המוצר נמכר בעבר רק לשוק האמריקאי וכעת הוא משווק ע"י אלפיט טויס

119 ₪

שיגור לחלל – המירוץ להחזרת החייזרים לחלל. משחק קופסה שלא נראה כמותו מעולם!
שגרו את החייזר לתוך הרחפן ותראו איך הוא עף. משחק קופסה עם רחפן אמיתי שיגור לחלל זוכה בפרס TOTY 21  כמוצר הטוב ביותר, משחק שסחף המוני ילדים והורים ברחבי העולם וגם בישראל. מבית אלפיט טויס.

99 ₪