לקראת עליית הסרט "צעצוע של סיפור 4" דיסני יוצאת במבצע ארצי לאיסוף צעצועים

לקראת עליית הסרט "צעצוע של סיפור 4" דיסני יוצאת במבצע ארצי לאיסוף צעצועים

צעצוע של סיפור 4

  לקראת עליית הסרט "צעצוע של סיפור 4"

דיסני יוצאת במבצע ארצי לאיסוף ומסירה הלאה של צעצועי ומשחקי ילדים

הפעילות בשיתוף רשת בתי הנוער "קדימה" ועמותת "רוח טובה" המחברת בין מתנדבים לעמותות וארגונים

לקראת צאת הסרט "צעצוע של סיפור 4" של אולפני דיסני- פיקסאר, דיסני ישראל יוצאים במהלך ארצי של איסוף צעצועים ומסירתם הלאה, בשתוף עם עמותת "רוח טובה" הפועלת תחת הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון ורשת בתי הנוער "קדימה". המבצע יתקיים בין התאריכים 16-24 ליוני 2019.

במסגרת הפעילות, יוזמנו הורים וילדים, לתרום את הצעצועים שהם כבר לא משחקים בהם ולמסור אותם בארבעה מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ של רשת "יס פלאנט". הודות לחיבור של עמותת רוח טובה בין דיסני לבין רשת בתי הנוער "קדימה" בתום מבצע האיסוף, הצעצועים יעברו מיון ע"י מתנדבים שיגיעו לבתי הנוער ובסוף התהליך, יתרמו לילדים שישמחו לקבלם.

הפרויקט נרקם ברוח סדרת סרטי "צעצוע של סיפור", הקוראת למשפחות לעזור לצעצועים שלהם לצאת למסע חדש, ולאפשר לילדים אחרים ליהנות מזמן משחק איתם.  דיסני, מצפה לאסוף במהלך שבוע הפעילות כ-2 טון צעצועים ולחלקם לילדים שישמחו לקבלם.

עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה: " החיבור שיצרנו בין דיסני לבין בית נוער קדימה, שכולו מבוסס התנדבות, מהווה דוגמה נפלאה לפעילות חברתית מעוררת השראה, המייצרת שרשרת של מעשים טובים ומעבירה הלאה את עשיית הטוב גם לדור הבא"

היכן ניתן לתרום הצעצועים ומתי

מכולות ממותגות בגודל של  3 מ"ר יחכו לילדים וצעצועיהם בנקודות האיסוף ביס פלאנט רשל"צ, ביס פלאנט ירושלים, יס פלאנט חיפה, ויס פלאנט באר שבע. מה- 16 – 24 ליוני 2019.

לקראת עליית הסרט "צעצוע של סיפור 4" דיסני יוצאת במבצע ארצי לאיסוף צעצועים

 

כמה טיפים להורים לפני מסירת הצעצועים :

  • ערכו מיון ראשוני בבית יחד עם הילד. חלקו המשחקים והצעצועים לשתי ערימות: האחת למסירה והשנייה לזריקה. בערימת המסירה תניחו את הצעצועים והמשחקים דוגמת משחקי קופסא, משחקי יצירה, פאזלים, בובות פרווה, בובות, מכוניות וצעצועים חינוכיים. בערימת הזריקה תשימו את הצעצועים השבורים, את המשחקי קופסא שבהם חסרים חלקים.
  • ודאו שהצעצועים נקיים ובמקרה של בובות פרווה מכובסים.
  • אטמו את משחקי הקופסא עם סלוטייפ או גומיות, כך שבזמן המסירה הקופסא לא תפתח והחלקים יתפזרו.
  • אופציה – הניחו בקופסאות המשחק פתק קטן עם מסר נחמד לילד הבא שיקבל הצעצוע או המשחק.
  • שוחחו עם הילד על משמעות שיתוף אחרים, על נדיבות וחשיבות המסירה הלאה במטרה שהתהליך יהיה חינוכי ובעל ערך לילדכם.

על הסרט

הסרט צעצוע של סיפור 4 מתרחש כמה שנים לאחר סיום הסרט הקודם בו אנדי מסר את כל הצעצועים שלו לבוני. וודי תמיד היה בטוח במקומו בעולם והאמין שתפקידו המרכזי בחיים הללו הוא לשמור על הילד שהוא בבעלותו בין אם זה אנדי או בוני. אך כאשר בוני מצרפת צעצוע בר מזל חדש לחבורה בשם  "פורקי", וודי יוצא למסע הרפתקני יחד עם חברים חדשים וישנים, דרך מסע זה יבין וודי עד כמה גדול עולמנו בעבור צעצוע.

בימוי: ג'וש קוליי /קולות: טום הנקס, טים אלן, ג'ואן קיוזאק, קיגן מייקל קי, ג'ורדן פיל, קיאנו ריבס. הסרט עולה בבתי הקולנוע בדיבוב לעברית ובאנגלית עם כתוביות ומגיע לבתי הקולנוע ב-20.6 ומופץ ע"י פורום פילם.

לקראת עליית הסרט "צעצוע של סיפור 4" דיסני יוצאת במבצע ארצי לאיסוף צעצועים