מוסטלה משיקה קרם פנים לתינוקות וילדים לעור יבש במיוחד

מוסטלה משיקה קרם פנים לתינוקות וילדים לעור יבש במיוחד

 

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל בבתי המרקחת באירופה לטיפוח עור התינוק מציג לקראת החורף:

 Nourishing Cream With Cold Cream– קרם פנים לתינוקות וילדים לעור יבש במיוחד

 

מעניק הזנה אינטנסיבית וארוכת טווח להרגעת עור התינוק

 מבוסס על פורמולה עדכנית עם קומפלקס רכיבים ייחודי

 

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל בבתי המרקחת באירופה לטיפוח עור התינוק, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג את Nourishing Cream With Cold Cream, קרם פנים לעור יבש במיוחד, שמזין, מגן ומרכך את עור פניו של התינוק.

 

ידוע כי עורו של התינוק רגיש בהרבה מזה של מבוגר. על אחת כמה וכמה בעונות הסתיו והחורף, דבר המתבטא ביובש ותחושת אי נעימות בעור. שימוש בקרם לחות עשיר עשוי לסייע ולהקל על התינוק.

 

לקרם שפיתחה מוסטלה, פורמולה עדכנית המבוססת על קומפלקס רכיבים ייחודי (COLD CREAM + סרמידים) אשר משלב הגנה על העור עם הזנה עמוקה והעשרה בלחות.

 

בנוסף לקומפלקס הייחודי, מכיל הקרם פטנט חדש של מוסטלה- רכיב ממקור צמחי

AVOCADO PERSEOSE, סוכר אבוקדו, המחזק את מחסום העור מפני פגעים חיצוניים

ומסייע בשמירה על עור התינוק.

 

הקרם מעניק לעור התינוק הגנה מבחוץ-  אודות לאפקט ההגנה של רכיב ה- COLD CREAM, המסייע בשמירה על השכבה ההידרוליפידית של העור ומגן עליה מפני גורמים מזיקים.

הגנה מבפנים-  הקרם מזין ומעשיר את העור ובכך מסייע בהגנה על העור.

 

הקרם נבדק דרמטולוגית, מתאים לשימוש יומיומי לתינוקות מיום היוולדם (מלבד פגים), נספג במהירות, בעל מרקם קליל ונעים. אינו מכיל פראבנים, פנוקסיאתנול, פתלטים וללא שמנים אתריים.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 55.90 ₪ ל 40 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

 

 

אודות מוסטלה

מאז שנת 1950 MUSTELA , הוא מותג הדגל שלLaboratoires Expanscience , חברה שמתמחה בתחום הדרמו-קוסמטיקה. מוצרי MUSTELA מפותחים במעבדות החברה בצרפת בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים. החברה אשר חרטה על דגלה את ערך החדשנות, משקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור ורשמה עד כה כ-843 פטנטים ברחבי העולם. בתהליך הפיתוח ישנה העדפה לשימוש ברכיבים ייחודים ממקור צמחי אשר נבחרו בקפידה. מגוון ממוצרי מוסטלה אינם מכילים פראבנים, פנוקסיאתנול (חומרים משמרים) ופתלטים.