מותג בגדי החוף RICH BEACH משיק את קולקציית אביב קיץ 2018

RICH BEACH BY – מיטל אולנטוך

 

מותג בגדי החוף RICH BEACH משיק את קולקציית אביב -קיץ 2018 

RICH BEACH  מציע קולקציית בגדי חוף מחמיאה וטרנדית, במגוון עשיר של משחקי טקסטורות וצבעים קייציים של קימונו, גלביות, אוברולים ושמלות חוף בשילוב מוצרים משלימים להרכבת טוטאל לוק מושלם לחוף אשר יעניקו מראה אופנתי גם בבילוי בחוף הים

 

ההשראה לפריטים בקולקציה החדשה מגיעה מהטרנדים הבולטים לקיץ 2018 החל מהסגנון טרופי של חופשה במלדיביים, שנות ה- 70, פרחוני ומראה הבוהו שיק מתוך פסטיבל הקואצ'לה בלוס אנג'לס .

 

הקיץ הצבעים הנועזים יהיו הצבעים השולטיםכתוםצהובכחולירוקורוד ושחורלבן

מותג בגדי החוף RICH BEACH משיק את קולקציית אביב -קיץ 2018

בקולקציה ניתן למצוא :

גלביות בהדפסים פרחוניים מבדי ויסקוזה נעימים

קימונו מבדי שיפון התואמים לצבעוניות בגדי הים ולמראה משלים

אוברולים בצבעוניות עזה ובסגנון טרופי

תכשיטי חוף אוברסייז וצבעוניים ליצירת אווירה קייצית

תיקי קלאצ' קטנים למפתח פלאפון וארנק,

שמיכות חוף עגולות ומטריפות לסגירת המראה הכולל

 

 

 

Rich beach לוקחת אותך הקיץ לחופשה טרופית חלומית, הרחק הרחק לאיים אקזוטיים, לארצות רחוקות להשתחרר מהעומסים היומיומיים, מהעיסוקים האינסופיים ומזמינה אותך ללבוש את בגדי החוף שלה, להתחבר אל עצמך ולהרגיש בחופשה פראית ומרתקת בספארי ובג'ונגלים, באוקיינוסים ובקאריביים, בהפלגות ובטיסות וליהנות מחופש אמיתי.

 מותג בגדי החוף RICH BEACH משיק את קולקציית אביב -קיץ 2018

 

 

את בגדי החוף  של Rich beach  אורזים  לחופשה בסטייל .

הקולקציה מציעה מבחר עצום של דגמים וצבעים המתאימים ומעניקים מראה נשי ואופנתי לכל חופשה.

 

בחופשה טרופית בתיאלנד בה החול לבן, ים טורקיז, שיזוף בולט וקוקטייל אננס כדאי ללכת על גוונים זרחניים, צבעוניים המדגישים את השיזוף.

 

בחופשה מרגיעה בסנטוריני בה השמש חזקה והשקט שולט בין שקיעות מרהיבות, מבנים בהירים וגבוהים, יש חשק לצבעים רגועים כמו לבן, כחול ותכלת המשתלבים נהדר עם הנוף השקט.

 

בחופשה חלומית בהוואי עם שקיעות מהמרהיבות בעולם, אחד המקומות המגוונים והאקזוטיים בשילוב של חופים קסומים עם חול לבן, זהוב ואפילו ירוק הרי געש, בין יערות הגשם והמפלים כדאי לבחור בגד ים בצבע צהוב או כתום המעוררים תחושה של שמש, חופש וריקודים.

 

 

 

 

את המותג RICHBEACH  הקימה מיטל אולנטוך, יזמית ומעצבת, בעלת ניסיון וידע של כ-20 שנה בתחום האופנה והסטיילינג . ההשראה לעיצובים ולדגמים בקולקציה הם חלומות על יופי וחופשה אינסופית, תרגום של מסעותיה בעולם לאורך השנים בהן חוותה חוויות, הקשיבה לבקשות מיוחדות ויצרה עבור מאות נשים עולמות מלאי צבע, סטייל, אופנה, יופי והפכה את עולמן לטוב יותר .

 

מטרת המותג, כך מספרת מיטל, נועד לספק לאישה את מלוא הביטחון לו היא זקוקה באמצעות מראה אופנתי בחוף הים, מתוך ההבנה כי נשים משקיעות זמן יקר במציאת בגד הים המושלם אך עם זאת חלקן מרגישות חשופות מכדי להסתובב בים ובבריכה בבגד ים בלבד ומחפשות בגד משלים, נוח, מחמיא ואופנתי, כזה שישלים להם את ההופעה.

 

 

טווח מידות: 36-48

 

טווח מחירים: מ220 ₪ עד 470- בגדים

אביזרים  מ110-130 ש"ח

ניתן להשיג: באתר הסחר והאון ליין

www.richbeach.co.il

צילומי קטלוג: תום חוליגנוב

היתר שימוש ללא תמורה

 

Summary