מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה מציג סדרת מוצרים בעלי לחות מיידית שנשארת לאורך זמן

החורף כבר כאן, כלומר אמור להיות כאן אבל מה את הידיים שלי זה לא באמת מעניין והן כבר יבשות. אתן לא מבינות כמה קרמים קניתי לעצמי, של מיטב החברות ומיטב הרוקחים אבל דבר לא עזר חוץ מניוטרוגינה, האמת שעוד בתור ילדה היה זה קרם הידיים של סבתי ז"ל וכנראה שכבר אז היא ידעה שחברה טובה לא מחליפים.

הגוף שלי מתקלף, האף עושה את שלו מדי פעם נוזל, מדי פעם מפסיק, הידיים מתקלפות ואני כבר לא ממש יודעת מה לעשות עם עצמי. אבל… הפעם בחורף הזה אני מנסה ואצליח, כי אם החברה קיימת עם מוצרים מובילים כל כך הרבה שנים, כנראה שיש סיבה לכך.

 

תקופת יובש!

מכירה את תחושת היובש בעור בתקופות הקרות?

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה מציג סדרת מוצרים בעלי לחות מיידית שנשארת לאורך זמן

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה מציג סדרת מוצרים בעלי לחות מיידית שנשארת לאורך זמן

החורף הגיע והעור שלנו מתחיל להגיב בהתאם.. הלחות יורדת, מזג האוויר נעשה יבש וקר וזה משפיע על עור הגוף והפנים שמתייבש ומאבד מגמישותו. המפתח לפתרון הוא לחות! הענקת לחות גבוהה לעור תגן עליו מפני היובש ונזקי מזג האוויר..

 מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה מציע יופי של חורף עם מגוון מוצרים ייעודיים המכילים לחות גבוהה ואידיאליים לשימוש בעונת החורף.

 

תחליב גוף מועשר לעור יבש רגיש ומגורה, ללא בישום מסדרת ®Deep Moisture – הנוסחה הנורבגית®

תחליב גוף לשימוש יומיומי, מתאים לעור עדין מאוד. תחליב הגוף נספג מיידית בעור ומעניק פי 3 לחות למשך 48 שעות. מכיל את הנוסחה הנורבגית שהוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות דרושה ביותר לעור. לעור מוגן, רך למגע, נעים ומלא לחות. מחיר מומלץ לצרכן: 44.60 שקלים ל 400 מ"ל.

 

תחליב גוף מועשר לעור יבש מסדרת מסדרת ®Deep Moisture– הנוסחה הנורבגית®

תחליב גוף לשימוש יומיומי הפועל בעומק העור* ומעניק לו את הלחות המיטבית כבר מהשימוש הראשון למשך 48 שעות. הכוח המיוחד שלו: הנוסחה הנורבגית, בעלת רכיב פעיל החודר לעומק של עד 10 שכבות לתוך העור ומעניק לחות במקומות בהם היא הכי נדרשת. כבר מהשימוש הראשון ולמשך 48 שעות העור מועשר בלחות, יפה ובעל מראה בריא. מחיר מומלץ לצרכן: 44.60 שקלים ל 400 מ"ל.

קרם ידיים מרוכז, מבושם – הנוסחה הנורבגית®

מעניק לחות מיידית לעור שנשארת גם לאחר שטיפה. הקלה מיידית לידיים יבשות או סדוקות מותיר את הידיים רכות יותר וחלקות יותר למגע. הכמות המרוכזת של הקרם מספיקה ליותר מ-200 שימושים. מחיר מומלץ לצרכן: 35.30 שקלים ל 50 מ"ל.

 

שפתון לחות עם מקדם הגנה SPF20 – הנוסחה הנורבגית®

מוסיף לחות ומגן על שפתיים יבשות וסדוקות, עם נוסחא עתירת לחות השומרת על שפתיים בריאות ורכות. מכיל SPF 20 ללא תחושת שמנוניות. מחיר מומלץ לצרכן: 25.20 שקלים.

***

*השכבה העליונה של האפידרמיס.רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה® אישור דרמטולוגי בשנת 1967. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון את המותג ומאז נהנה ניוטרוג'ינה®  מהמעבדות הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח. כיום, ניוטרוג'ינה®  הוא מותג טיפוח הפנים המוביל בארה"ב, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.