מותג חטיפי הדגניםNature Valley  קרוב יותר לטבע וקשוב לצרכנים!

מותג חטיפי הדגניםNature Valley :  קרוב יותר לטבע וקשוב לצרכנים!

אני אמא טריה, אני אמא שאין לה הרבה כוח והרבה זמן פנוי. עם תינוק חדש שבא לעולם הולכות לרוב שעות השינה המועטות שיש לאמא.

כאמא טריה שמניקה, אני רעבה לפעמים אפילו יותר מבדרך כלל ואני מעדיפה לאכול אוכל בריא ומזין. ההשכמות באמצע הלילה לא מאפשרות לי לאכול הרבה ומשהו "כבד" נייצ'ר וואלי, הוא סוג של פתרון עבורי. פתרון לא רע בכלל.

מותג חטיפי הדגניםNature Valley :  קרוב יותר לטבע וקשוב לצרכנים!

נייצר וואלי פיתחו סדרה חדשה, סדרת הקראנצ'י אשר מייחסת חשיבות לערכי התזונה והבריאות. המוצרים הם: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.  צבעי אריזות חדשות לסדרות השונות תחת המותג: קראנצ'י, צ'ואי,  פרוטאין  ופופקורן מתוך רצון להדגיש את הייחוד של כל סדרה וסדרה.

 

חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים . לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

 

ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו  בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:

  • קארנצ'י– האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.
  • צ'ואי– האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש
  • פרוטאין-האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.
  • פופקורן-האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות

 

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק הריטייל של ג'נרל מילס: "עיצוב אריזות מחדש נולד מהצורך להתאים את עצמנו לדרישות הצרכנים ולהיות קשובים. הצרכנים רוצים מוצרים יותר קרובים לטבע עם ערכים תזונתיים, התפקיד שלנו הוא  להשתנות בהתאם. צרכנים זקוקים למגוון. השקנו בשנים האחרונות סדרות חדשות המותאמות לטרנדים הבריאותיים: סדרת פרוטאין מועשרת בחלבון, סדרת פופקורן דלת קלוריות וסדרת צ'ואי מפנקת. כל סדרה מקבלת צבע מתאים לה שמאפיין את הרכיבים וגם יקל על הבחירה של הצרכן בנקודת המכירה.הכיוון הוא לעבור למוצרים פחות מתועשים ויותר קרובים לטבע, ללא חומרים מלאכותיים ומשמרים.

 

 

 

אודות

Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

 

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 17 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.