מיכל נגרין משיקה: ט"ו באב רומנטי, מתוחכם ואלגנטי - גם לך מגיע לאהובמיכל נגרין משיקה: ט"ו באב רומנטי, מתוחכם ואלגנטי

קולקציית שרשראות שעוצבה במיוחד לחגיגות ט"ו באב  בשילוב תליוני לבבות ואבני סברובסקי – המתנה המושלמת לחגיגה של אהבה

מיכל נגרין משיקה: ט"ו באב רומנטי, מתוחכם ואלגנטי - גם לך מגיע לאהוב

לאמי זכרונה לברכה היה טעם טוב. אני זוכרת עד היום שרשרת שענדה על צווארה. שרשרת יפה מיוחדת, עדינה. אינני זוכרת אם אני קניתי לה מתנה או ממי קיבלה, אך אני זוכרת שהיא אמרה שמיכל נגרין היא סמל של יוקרה, יופי. אמי לא איתנו כבר 15 שנים, אך את מיכל נגרין אני זוכרת לטובה.

ט"ו באב מגיע ומתקרב, ואני חושבת שהאהבה חייבת להתחיל בתוכנו, לאהוב את עצמנו כדי שנוכל לאהוב את הבעל / את החברה, את הילדים ואת כל השאר.

כי כשיש לך מקום בתוכך, לעצמך, יהיה לך מקום לליבך.

 

מיכל נגרין משיקה לקראת ט"ו באב, קולקציית שרשראות מעוצבת בעבודה יד.

הקולקציה כוללת 13 שרשראות, המשלבות תליון לוקט בצורת לב, בו ניתן לשלב תמונה של אדם אהוב.

השרשראות עשויות פליז ומעוצבות בשילוב אבני סברובסקי צבעוניות להתאמה אישית, בגווני לבן, פודרה, זהב, שחור וצבעוני ותליונים בגווני ורוד, סגול, כחול וירוק.

השרשראות מוצעות במחיר מיוחד של 199 ₪.

ניתן להשיג בחנויות מיכל נגרין ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט:

www.michalnegrin.com

אודות מיכל נגרין:
מזה כמעט 30 שנה פועלת מיכל נגרין מתוך נאמנות מוחלטת לדרכה ולתפיסת עולמה ומקיפה עצמה בסביבה עוטפת של יופי, קסם ואור, שמחת חיים, הומור, אופטימיות ואהבה. מיכל נגרין, בת קיבוץ נען, שהחלה את דרכה בשוק האמנים בנחלת בנימין, הפכה עם בן זוגה מאיר  את מה שהיא הכי אוהבת לעשות למותג  מוכר ומבוקש המצליח ברחבי העולם. המותג הפך לאייקון אופנתי מזוהה שהפך לסגנון הנושא את שם המותג.

מיכל נגרין רושמת הצלחה ישראלית מואצת בעולם, עם למעלה מ-65 חנויות קונספט במדינות: ארה"ב, צרפת, רוסיה, קרואטיה, איטליה, קנדה, הונגריה, אוסטרליה, הוואי, יפן,  מקסיקו, וטיוואן, הן רק חלק  מרשימת חנויות ארוכה. מפעל החברה הממוקם בבת ים, בו מעוסקים כ-200 עובדים, מייצר בעבודת יד את כל מוצרי הרשת כחול-לבן הכוללים תכשיטים, ביגוד, אביזרי אופנה ומוצרי עיצוב לבית ומשווק אותם לכל העולם