מן כמה חם

"מן" מבקשת לשנות את אופן צריכת הופלים בימים חמים ואפילו את טעמם, על ידי קירור או הקפאת המוצר. משיקה פעילות במדיה החברתית הכוללת מקרר עמוס ופלים במתנה

חברת "מן", החברה הוותיקה לייצור ופלים ועוגיות, משיקה פעילות ייחודית במדיה החברתית, באמצעותה מבקשת החברה לשנות את הרגלי הצריכה של הופלים בימי הקיץ החמים, בקרב הצרכן הישראלי. כדי לחזק את המסר, מיתגה החברה מקרר בלוגו המותג, מילאה אותו בופלים בכל הטעמים והיא מציעה אותו כפרס עבור הגולש שיראה כמה חם לו בדרך הכי יצירתית.

מסביר מעין יחבס, מנכ"ל My Social, מנהל המדיה החברתית של חברת "מן": "הפעם – בשונה מבפעילויות אחרות שנעשות בזירה החברתית, על הגולשים לשתף את החברים שלהם ולהעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק שלהם, תוך שהם מתייגים את עמוד הפייסבוק של המותג ופלים ועוגיות מן וכותבים את הסלוגן שנבחר לקמפיין: 'מן, כמה חם'".

 

עמוד חברת מן בפייסבוק: https://www.facebook.com/man.wafers.cookies