מעתה מוצרי דיסני ב-eBay במתחם מיוחד לצרכן הישראלי:

משלוח חינם בישראל, זמני אספקה של 3-5 ימים

ותיאורי מוצר בעברית

מוצרים מקוריים של נסיכות דיסני, מלחמת הכוכבים, גיבורי העל של מארוול, ספיידרמן, מיקי מאוס ומיני מאוס במתחם ייחודי

 מעתה מוצרי דיסני ב-eBay במתחם מיוחד לצרכן הישראלי: מוצרים מקוריים במתחם ייחודי

https://www.ebay.co.il/buy/miss-disney/?category=school_stuff

 

 

החל מה- 8 ביולי 2018,  תשיק ענקית המסחר האלקטרוני eBay, באופן מיוחד עבור הצרכן הישראלי, מתחם מכירה ייעודי למוצרי דיסני תחת השם My-Miss-Disney הכוללים מוצרים וצעצועים עם דמויות אהובות כמו מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדב, נסיכת דיסני, גיבורי העל של מארוול, דמויות ממלחמת הכוכבים, צעצוע של סיפור ועוד. במגוון רחב בדגש על מוצרים חדשים  בקטגורית  "החזרה לבית הספר" לילדים, מתבגרים וקהל הסטודנטים בנוסף לבובות, מכוניות, צעצועים, מוצרי תינוקות, אביזרי עיצוב מכריות, בובות פרווה, ואביזרי אופנה כמו כפכפים, סניקרס ועוד.

המתחם הייחודי יכלול :

  • מגוון של מעל ל – 400 מוצרים מקוריים של החברות
  • הסברים כללים על המוצר בשפה העברית
  • משלוח חינם בישראל
  • זמן אספקה מהיר של בין 3-5 ימים
  • התחרטתם? לא נורא! יש לכם 30 ימי החזרה בחינם

 

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל, "מניסיוננו, ילדים מגלים מעורבות גבוהה והנאה גדולה בבחירת ציוד בית הספר ביחד עם ההורים. היתרון של לשבת בבית, בנוחות ובכל שעה של היום ולבחור את המוצרים יחדיו יקסום להרבה מהצרכנים שלנו, מה גם שחלק מהמוצרים יוצעו במארזים, "באנדלים", מעניינים והמגוון יהיה עשיר ומלא שלא כמו בחנויות, המוגבלות בשטחי מדף.

"הצרכן ייהנה מחוויית קניה ב-eBay  הבינלאומית עם תיאורי מוצר בשפה העברית, ותוך הבטחה שמדובר במוצרים מקוריים. כמו כן הצרכנים ייהנו ממגוון רחב של מוצרי דיסני, מארוול,  סטאר וורס  ופיקסר, מקטגוריות שונות, והכל תחת קורת גג אחת. אנו יודעים שמידי שנה, לקראת עונת החזרה לבית הספר,  זמני השילוח של מוצרים, הופכים להיות קריטיים. כך שבעוד שבהזמנות מאתרים בחו"ל, זמני השילוח ארוכים במיוחד, זמני השילוח שהמתחם מציע, עומדים על בין 3-5 ימים, מה שמאפשר להורים להזמין  מוצרים גם במהלך חודש אוגוסט, ללא חשש, וכן.. השילוח חינם".

קרן סער, מנהלת חטיבת מוצרי צריכה בדיסני ישראל אומרת: 30% מהילדים נאמנים לדמות אותה הם אוהדים, ומתעקשים לרכוש או לקבל צעצועים או ציוד לבית הספר הממותג באותן הדמוית. בסקר שערכנו עלה כי למעלה מ-50%  מהרכישות הציוד לבית הספר, הם מוצרים ממותגים אליהם הילדים והנוער מתחברים באופן רגשי דרך התוכן בו הם צופים בטלויזיה ובקולנוע. באתר יש מנעד גדול של מוצרים וצעצועים שאהודים על ילדי ישראל בדגש על דמויות אהובות כמו גיבורי העל של מארוול, ספיידרמן, נסיכות דיסני, עיצובים מיוחדים של מלחמת הכוכבים וכמובן מיני מאוס ומיקי מאוס הנצחיים".

לעמוד הנחיתה המיוחד של מתחם דיסני ב-eBay: http://stores.ebay.com/mymissdisney

 

מחירים לדוגמא:

תיק גן עם דמויות מיני/ מיקי מאוס (47 ₪)

סט כלי כתיבה + קלמר אנה ואלזה  /ספיידרמן (83 ₪)

כפכפי הווויאנס עם דמויות מיקי (62 ₪)

לגו סטאר וורס לגילאי 6-12 (104 ש"ח )

*המחירים מתעדכנים בהתאם לשער הדולר

מעתה מוצרי דיסני ב-eBay במתחם מיוחד לצרכן הישראלי: מוצרים מקוריים במתחם ייחודי