מקום שצריך להכיר – מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחהמקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

כשאומרים "החופש הגדול", הרבה אנשים חושבים על אילת.

אבל אם אתם רוצים חופשה אמיתית, מנוחה ורגיעה אני ממליצה בכלל על הצפון.

אטרקציות מרובות, מזג אוויר הרבה יותר נעים ובמילים אחרות, תקשיבו לי הצפון עדיף.

 

כך, היה, תכננו לנסוע לחמישי ולחזור בשישי לסוף שבוע רגוע בבית ולהגיע לאירוע משפחתי בשישי בצהריים.

בפועל, המציאות הייתה שונה.

 

יום רביעי בבוקר, אני מתקשרת לבעלי: "רפי, נכון אתה אוהב אותי?", "נכון" הוא עונה, "אז אני רוצה שנצא כבר לחופש, אני חייבת קצת לנוח". "טוב, יאללה, תתארגני ונצא". בפועל, אירגון וסידור תיק לשני תינוקות לוקח קצת זמן אך ברגע שהתארגנו יצאנו.

השעה 14 בצהריים, נכנסנו לרכב והתחלתי לנהוג לצפון.

 

מזלנו, שהארץ שלנו קצת. פחות משעתיים נסיעה, כולל פקקים (בכל זאת אנשים מסיימים עבודה בצהריים), והגענו למלון מטיילים בקיבוץ מלכיה.

 

מקום שצריך להכיר – מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

רשת "מלונות מטיילים" הפרוסה בנקודות חן אסטרטגיות בצפון הירוק, מעניקה מענה אירוח נינוח ונעים, במחיר משתלם ושווה לכל כיס.  "מלונות מטיילים" היא חברה משפחתית  בצמיחה אשר מפעילה אתרי אירוח כפרי בצפון ומלונות לאוהבי טיולים וחופש. הרשת מספקת חווית אירוח מושלמת ומונה עד כה חמישה בתי מלון: מלון מטיילים מלכיה, גשר הזיו– בסגנון כפר יווני בין מים לשמיים סמוך לחוף אכזיב, מטולה שזכה לאחרונה בפעם שלישית בחמישה פרחי יופי-ההערכה הגבוהה ביותר למלונות שניתנת על ידי המועצה לישראל יפה, הויליג-' מלון מטיילים על הירדן שהצטרף לאחרונה לרשת, ואילון. ב-2018  צפוי להיפתח בשדה בוקר המלון ה"דרומי" הראשון של הרשת- "קדמא"- בסגנון חאן נבטי מדברי. "מלונות מטיילים" ממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופי ארץ ישראל הקסומים. חווית השהות כוללת אירוח אישי, בייתי ומוקפד בחדרים נוחים, משופצים ונעימים וארוחת בוקר ישראלית עשירה. החדרים מארחים זוגות, משפחות וקבוצות בחדרי אירוח מגוונים ומותאמים לתמהיל המבקרים.

מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

הנוף, השקט, הפסטורליות, ח ל ו ם !!!

הנפש שלי הייתה זקוקה לשבת חמש דקות עם עצמי ולהגיד תודה לעולם.

 

מודה שעד לאחרונה לא הכרתי את רשת המלונות הזו, אך האמת היא הפתיעה לטובה.

בעלי אומר: "WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET", והאמת שזה חשוב.

לאחרונה נסענו, לסוף שבוע  משפחתי, גיסתי הזמינה צימרים לכל המשפחה, ארבעה חדרים, התמונות באתר של הצימר נראו טובות ויפות אך המציאות הייתה שונה לחלוטין.

כאן בכתבה זו, את התמונות אני צילמתי או בעלי שצילם אותי. את השקט שחוויתי, אי אפשר לקחת ממני רק הגעגוע לחופשה החלומית הזו.

 

במלון, למעשה דירת שני חדרים, בני הגדול, בן שנתיים וחצי ישן בחדר שלו. בחדר יש טלוויזיה, מזגן מעולה!!! )שלא עובד רק לפי כרטיס) ושולחן.

בחדר שינה השני יש שולחן, מיטה מתקפלת, שתי שידות, ארון בגדים.

בין החדרים שולחן אוכל גדול, ויין משובח שחיכה בחדר.מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

בנוסף יש מטבחון, עם מקרר שעובד, עם מקפיא, קומקום, ומיקרוגל.

מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

מכיוון שהגענו והייתה שעת אחר הצהריים טיילנו קצת בקיבוץ, והזמנו אוכל.

למחרת בבוקר, הצלחנו להנות מיום שלם מכיוון שכבר קמנו בצפון. חיכתה לנו ארוחת בוקר מכובדת, מפנקת ומרשימה.

אני חושבת שמספיק ואפילו די ויותר שני שולחנות אוכל עמוסים בכל טוב, כאשר ניתן לראות את המטבח, אפילו את המקרר (בניגוד לכל מיני מלונות אחרים שהוזכרו לאחרונה בכלי התקשורת שהציגו חדרי אוכל לא נקיים), כאן ניתן לראות כי הכל פתוח. הביצים הינן ביצים אמיתיות ולא מכל מיני עיסות או חומרים משונים.

מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

ברשת מלונות מטיילים השיקו לאחרונה  תפריט ארוחות הבוקר הרשתי, משיקה הרשת בימים אלו  ממש תפריט ארוחת בוקר גלילי חדש. על התפריט מעורר התיאבון  אמונים אינס ינאי, סטייליסטית אוכל ומתכונאית, ואודי ברקן, שף ודיאטן קליני, אשר שמו להם למטרה להפוך את המטבח הרשתי לבריא, טרי ורענן, תוך הקפדה על הגשת אוכל טעים, עשיר, צבעוני ומתובל בצורה האטרקטיבית ביותר, עם תשומת לב מרבית לשימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. בין המנות החדשות, הכשרות והרעננות שהגו השניים : שקשוקה גלילית ירוקה של מנגולד ועדשים, סלט בטטות אפויות עם עדשים ירוקות, בצלקלוי וויניגרט בלסמי וסילאן סלט בורגול קראנצ'י עם אוכמניות, גזר, פטרוזיליה ושומשום.  חדרי האוכל המזמינים עברו גם הם מתיחת פנים, ומגוון המאפים והסלטים הייחודיים מוגשים בצורה מזמינה ונעימה.

מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

בבוקר טיילנו ונסענו לכפר הבלום הקרובה, כרבע שעה נסיעה. לאחרונה יש אפשרות שגם הקטנטנים יהנו מהקיאקים, החל מגיל שנתיים וחצי.

ואחר הצהריים נהנו בבריכה. בבריכת הקטנים היינו לבד. איפהבמקום אחר בארץ זה קיים??

ליד הבריכה נמצא הכל בו, זוהי המכולת של הקיבוץ, המחירים לא נורא זולים אך לא מאוד יקרים כמו קיוסק לדעתי, אך ארטיקים שימחו את לבנו.

מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה

ולארוחת ערב ליד כל חדר יש אפשרות לעשות מנגל פרטי.

בנוסף, אינני מכירה עוד הרבה מלונות אליהם אפשר להגיע גם עם בעלי חיים.

חיי כלב ? "מלונות מטיילים" מחבקים את ידידו הטוב של האדם

כחלק מתפיסת העולם הרשתית, המקבלת את אורחיה המגוונים בזרועות פתוחות, מאפשרת הרשת אירוח מפנק גם להולכים על ארבע- חלק אינטגראלי מהמשפחה. הרשת חרתה על דגלה את עקרון הידידותיות לבעלי חיים,  והיא מזמינה את כל המשפחה, לרבות ההולכים על ארבע הידועים בחיבתם העזה לטיולים בטבע, להתארח במלונות (*מלבד מטולה). "מלונות מטיילים" מציעה מרחבי טבע ירוקים, אפשרות להיכנס לחדרים, ואף שירותי דוגיסיטר בעלות נוחה של 50 ₪ לשעה, בשת"פ עם כלביות סמוכות, כך שניתן להשאיר את הכלב בידיים טובות ומסורות אם יוצאים לפעילות ספורט אתגרי כמו רפטינג, רכיבת אופניים או יוצאים לארוחת ערב במסעדה וכדומה.

 

המלצתי רבות בקבוצות שונות ולאנשים רבים על רשת המלונות הזו, פי וליבי שווים, אנחנו עוד נחזור, חבל שלא הכרתי קודם אך תמיד טוב לדעת.

מקום אירוח מעולה למשפחות ועם ילדים קטנים (יש גם גן שעשועים, יש חוות סוסים) ועוד.

הארץ שלנו מציעה שפע של טוב, שפע של נופים, ובינינו גם כשנמצאים באילת לא באמת נמצאים רק בחדר. אז אם כבר מטיילים, אין על רשת מלונות מטיילים.

מקום שצריך להכיר ולדעתי כל ימות השנה, הן בחגי תשרי והן בחורף הקר במרחק נגיעה מהר החרמון, מהנחלים ומשמורות טבע רבות ויפות.

 

אתר מלונות מטיילים:

http://www.travelhotels.co.il/

 

מקום שצריך להכיר - מלון מטיילים מלכיה, כיף ומנוחה לכל המשפחה