מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של מותגי השוקולד המצליחים

מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של מותגי השוקולד המצליחים

יוצאים לדרך מתוקה לקראת השנה החדשה….

 

מותגי השוקולד המצליחים : M&M’s, סניקרס, טוויקס ובאונטי ישווקו על ידי מרס ישראל לצד מותגי המסטיקים המצליחים של אורביט, FIVE  וסוכריות סקיטלס

 

מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של תחום המסטיקים, הסוכריות והשוקולדים

 מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של מותגי השוקולד המצליחים

 

חברת מרס הבינלאומית, מדווחת על איחוד  מערך ההפצה שלה בישראל תחת "מרס  מולטיסיילס ישראל". במסגרת זו מוצרי השוקולד המובילים ובהם , M&M’s® SNICKERS®, TWIX® ועוד ישווקו על ידי מרס  מולטיסיילס ישראל, זאת  לצד מותגי המסטיקים והסוכריות המצליחים: אורביט, FIVE, איירוויז, הובה בובה וסוכריות סקיטלס.

 

נדב לוינטון, מנהל השיווק של מרס ישראל, מציין כי כחברה המובילה בעולם בתחום השוקולד, מרס שמה לעצמה כמטרה להרחיב את תמהיל המוצרים שאנו משווקים בישראל, כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממוצרינו האיכותיים, בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם. עוד מציין לוינטון כי מרס ישראל מביאה עמה לקטגוריית השוקולד ידע, וותק והיכרות מצוינת עם תחום  מוצרי הצריכה בישראל עקב הצלחת מותגי המסטיקים אורביט ו – FIVE  אשר הגדירו מחדש את הרגלי הצריכה בקטגוריה.

 

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ – 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.

מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של תחום המסטיקים, הסוכריות והשוקולדים זהו צעד מתבקש, חכם ויעיל ארגונית וכלכלית כי במרס ישראל חושבים נכון ואנחנו מאחלים להם המון הצלחה!