משחקייה חדשה ביס פלאנט ירושלים  – "אבויויו"

  משחקייה חדשה ביס פלאנט ירושלים  - "אבויויו"

מתחם יס פלאנט ירושלים משיק משחקייה חדשה גדולה וססגונית בשם אבויויו ("שק קמח" בירושלמית), שתפעל גם בשבת.

משחקיית אבויויו תציע לילדים מבחר מתקנים ביניהם מתקן רב מרחב הכולל מגוון פעילויות והפתעות לילדים עד גיל 9, מתחם בימבות מדליקות, מגלשה עם בריכת כדורים ומתחם כישורי חיים ייחודי שכולל כיאה למיקום המשחקייה, מזנון קולנוע עם צעצועי פופקורן ושתייה. כמו כן, לקטנטנים ביותר יהיה מתחם משלהם – לגילאי 3 חודשים ומעלה, מתחם ססגוני ומסקרן עם צעצועים רכים המתאימים לצורכי הגיל.

 

יש לציין כי במסגרת המאמץ למצוא שם מקורי למשחקייה, הועלו 4 שמות לבחירתן של אימהות ירושלמיות במסגרת קבוצת פייסבוק מובילה לאימהות והשם המקורי הירושלמי "אבויויו" נבחר ברוב קולות מכריע.

 

המשחקייה מתפרסת על שטח של 300 מ"ר וממוקמת בקומה הגלריה

 

מחיר כניסה: 30 ₪ (מגיל חצי שנה ועד 9) מלווה אחד מעל גיל 16 בחינם. ניתן לרכוש כרטיסיה של 8 כניסות – 216 ₪. בנוסף, המשחקייה תציע כרטיס במחיר מוזל של 25 ₪ בחודשים הראשונים לקונים כרטיס קולנוע או לרוכשים ב מסעדות המתחם-

 

ליעד קרימברג מנהלת השיווק של יס פלאנט: "מתחם יס פלאנט ירושלים הוא היום הבחירה המועדפת על משפחות בעיר בזכות מגוון הפעילויות המוצעות לילדים בכל ימות השבוע. המשחקייה מרחיבה את פעילותנו זו ומאפשרת למשפחות הזדמנות לבלות זמן איכות קרוב לבית, וזאת לצד תכנית האופרה הייחודית לילדים, הופעות מוסיקה, הצגות תיאטרון, סדנאות רבות המוצעות על ידי המתחם וכמובן מגוון סרטי הילדים בקולנוע. התרגשנו מאוד לראות את שיתוף הפעולה של האימהות הירושלמיות בקבוצת הפייסבוק בתהליך בחירת השם, ניכר כי יש ציפייה גדולה בעיר לאפשרות בילוי משפחתית חדשה ואיכותית הפועלת בכל ימות השבוע."

 

http://www.yesplanet.co.il/summer2016jerusalem

משחקייה חדשה ביס פלאנט ירושלים  - "אבויויו"

מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט ירושלים, רחוב נעמי 4 פינת דרך חברון – מול מתחם התחנה. במתחם 16 אולמות קולנוע, מתוכם 2 אולמות רב תכליתיים למופעים מגוונים, אשר הותאמו גם לקיום הופעות תיאטרון. בנוסף, במתחם אולם IMAX ייחודי, המציג את שוברי הקופות הגדולים בטכנולוגית הקרנה וסאונד עוצרי נשימה ואולם DX4, קולנוע ב-4 ממדים המציג סרטים עם ממד נוסף של חישה לחוויית צפייה עוצמתית, שטחי תצוגות, אמנות ותערוכות מתחלפות, בתי קפה ומסעדות ושטחי מסחר. המתחם כולל גם כ – 350 מקומות חנייה ב- 3 קומות, זאת בנוסף לחניון קרוב במתחם התחנה.

 

Summary
משחקיה לילדים
Service Type
משחקיה לילדים
Area
ירושלים