"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"  משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

 

לקראת חג הפסח הקרוב ועונת הקיץ חברת אקספלור toys– מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לראש השנה וחגי תשרי. משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, חוויה מהנה לכל המשפחה, מחוץ למסכים. החגים הקרובים זו הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות עם הילדים, שבמשך רוב ימי השנה אנחנו עסוקים בשגרה.

 

בקטגורית משחקי ספורט וחצר, אפשר למצוא:

קורקינט HIGHWAY KICK 5 מבית SCOOT & RIDE

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

SCOOT & RIDE, מחיר מומלץ לצרכן 799₪. צילום – יחצ, ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

הקורקינט המשודרג דגם Highwaykick 5 מוצר הדגל של החברה לבני 5 ומעלה. לקורקינט ידית גומי רך לאחיזה נוחה, בעלת מספר מצבי גובה. גלגלי הקורקינט עשויים URETHANE אלסטי ועמיד בצורה ייחודית איכותיים בולמי זעזועים ומשטח רחב ומרווח עם ציפוי מונע החלקה. המוצר זכה במספר פרסים על העיצוב והביצועים, נחשב כיום לקורקינט 3 גלגלים מהטובים ביותר והמהיר ביותר  הקורקינט מאופיין בבטיחות ובחוזק שלו. גוף הקורקינט בעל ציפוי TPR המונע החלקה.

מתאים לגילאי : 5+.  מחיר מומלץ לצרכן : 799 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

בקטגורית משחקי החשיבה, אפשר למצוא:

מה העונה – מבית kidiz

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

מה העונה

מי הראשון שיזהה את עונת השנה. אתם מוזמנים ללמוד על עונות השנה ועליכם למצוא במהירות האפשרית את התמונה המתאימה לעונה שלה. המשחק מלמד את הילדים על עונות השנה , מפתח חשיבה יצירתית, מהירות תגובה, קשר בין עין ליד.

מתאים לגילאי : 3 +.  מתאים ל 2-4 שחקנים. מחיר מומלץ לצרכן:89.90  ₪ .

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

 

בקטגורית משחקי בניה והתפתחות, אפשר למצוא:

לוז – LOZ

משחק בנייה והרכבה עם אין ספור דמויות ומודלים. החברה מייצרת דמויות ומבנים להרכבה מקוביות הרכבה קטנות. המודלים נבנים בתלת מימד ,ההרכבה היא לפי תוכנית בנייה כאשר הבנייה היא לפי שלבים. הבנייה מלמדת את הילדים לעבוד לפי שלבים,לקרוא תוכניות, מוטוריקה וסבלנות. והעיקר מוציאה את הילדים מהמסך!!!, בשלל הדמויות והמבנים ניתן למצוא : דמויות שלו גיבורי על ועד חיות, כולל מגוון גדול של מבנים מוכרים מהעולם, כמו הבית הלבן ועד ספינת המלחמה סנטה מריה.. החיבורים מאד איכותיים ובגב כל אריזה ניתן למצוא הסבר על המבנה, כך שלא רק בונים גם מקבלים מידע .

המשחק מתאים לילדים מגיל 10 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 39.90 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

 

Balibazoo – הבובות החדשות לתינוקות

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

Balibazoo ,אקספלור טויס, מחיר מומלץ לצרכן 39.00 ₪ – 99.00 ₪, צילום – יחצ,

 

גלו את העולם המופלא של בובות הקטיפה Balibazoo. בובות בעלי חיים, מלאות בצבע ומכילות נשכנים, תרמילים, רעשנים, פעמונים ועוד. צעצועים המתאימים לרכב, עגלה ותלייה,  הקליפס המחובר מאפשר לתלות אותה על גגון עגלה, סל-קל, עריסה וכל מקום אחר. מתיחה של הבובות משמיעה נגינה, הבובות ניתנות לכיווץ וחוזרות חזרה לגודלן. הצעצוע מפתח את החושים של הפעוט ועוזר לו לפתח את יכולות התיאום של הראייה לידיים. מגוון של בובות מתוקות, בעלי פנים גדולות וחייכניות, ומלאי שמחה.

הבובות מתאימות לגילאי 0-2   מחיר מומלץ לצרכן: 39.00 ₪  – 99.00 ₪

ניתן לרכוש בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

 

 

צופן דה וינצ'י – משחק קופסה

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

צופן דה וינצי ,אקספלור טויס, מחיר מומלץ לצרכן – 89.00₪, צילום – יחצ,

משחק חשיבה שתהפכו בו להיות בלשים חוקרים, ותנסו לפצח מה הקוד.

כל אחד לוקח לעצמו 4 אבנים ומניחם בשורה, זהו הצופן הסודי האישי.

כל שחקן בתורו מרים אבן מן הקופה ומנסה לנחש מספר אחד מהצופן של אחד השחקנים (לפי בחירתו).

אם הניחוש שלו שגוי, עליו לגלות לכולם את האבן שכרגע לקח מהקופה, ולהניחה גלויה במקום המתאים בצופן שלו. אם ניחש נכון הוא רשאי לנחש אבן נוספת מאבני היריבים או להניח את האבן מוסתרת בין אבני הצופן שלו. שחקנים שהצופן שלהם פוצח יוצאים מן המשחק. המנצח הוא השחקן האחרון שהצופן שלו לא פוצח.

מגיל 8 עד נוער ומבוגרים. מחיר מומלץ לצרכן: 89.00 ₪

ניתן לרכוש בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

 

שי אליצור – מנכ"ל אקספלור toys, מקבוצת חגים נחלים, יבואנית Mega Bloks: "כחלק מהמסורת של חג הפסח, הילדים כבר עושים את ההכנות לקראת חיפוש האפיקומן ומה הם יקבלו שימצאו אותו. פסח זו תקופה שההורים, הסבים והסבתות, כולנו הולכים לקנות לילדים משחק או צעצוע חדש במתנה לחג. ארוחת החג והמפגשים המשפחתיים, הם הזדמנות מעולה לבלות עם הילדים ולשלב בבילוי במשחק חברה שגם מהנה וגם תורם לחשיבה ולפיתוח היכולות של הילד".