"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"  משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

 

 

לקראת החגים ועונת הסתיו הקרוב חברת אקספלור toys– מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לראש השנה וחגי תשרי. משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, חוויה מהנה לכל המשפחה, מחוץ למסכים. החגים הקרובים זו הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות עם הילדים, שבמשך רוב ימי השנה אנחנו עסוקים בשגרה.

 

בקטגורית משחקי החשיבה, אפשר למצוא:

מי מוצא מה בקצהמבית kidiz

הצטרפו אל ממלכת החיות הנפלאה, אתם מוזמנים למסיבה ביער, יש רשימת כיבוד להשלים ועליכם למצוא במהירות האפשרית את המזון שהחיות הטמינו בקצה המחילות. משחק התמצאות במבוך של מחילות עם 64 אפשרויות שונות.

סובבו את הסביביון וכבר מתחיל הבלבול הגדול, עקבו בעיניכם בלבד אחר הנתיב התת קרקעי של בעל חיים מהסביבון אל המזון שהטמין. קראו במלון הגרון "מצאתי" לפני שהמשתתף האחר יספיק לעשות זאת. מצאו ואספו את 5 פרטי המזון תוך שאתם מתקדמים אל עבר המסיבה. תנסו לכוון שהסביבון יפול על "חילוף" כדי שתוכלו להחליף פרטי מזון שישלימו לכם את רשימת הכיבוד. היזהרו, הסביבון יכול גם לפול על "בלבול הכיבוד" ואז תאלצו להמשיך לחפש עוד קצת שכן יהיה עליכם להחליף הין המשתתפים את כרטיסי רשימת הכיבוד.

 

מתאים לגילאי : 6 +.  מתאים ל 2-1 שחקנים. מחיר מומלץ לצרכן : 69.90 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

 

מה הקשר  – מבית kidiz

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

משחק חשיבה והגיון ממכר ביותר שאינו מוגבל על ידי לוח משחק ואפשר לשחק בו על גבי כל משטח. צוברים נקודות מתוך כך שמקשרים בין אריחים מאויירים שיש ביניהם התאמה או קשר. ניתן, בדרכים רבות ושונות, לקשר צמדים של 2 פריטים כאלה ואחרים. יש להסביר ולנמק את הקישור, בקול רם. בואו וראו כיצד מתגברת ההנאה ככל שהמשחק מתקדם והמשתתפים האחרים מקבלים את ההסברים והנימוקים המוצעים, או מביעים התנגדות. המשחק בוחן ומפתח את היכולות הבאות: חשיבה הגיונית, סיווג וחלוקה לקטגוריות, זיהוי קשרי גומלין בין פריטים.

המשחק מיועד ל-2 עד 4 שחקנים בגילאי 6 עד 12. מחיר מומלץ לצרכן : 69.90 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

 

מסיבת פיג'מות  – מבית kidiz

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

מסיבת-פיגמות-–-מבית-kidiz-מחיר-מומלץ-לצרכן-69.90-₪.-צילום-יחצ.-1.jpg

מרווין הפר מארגן את מסיבת הפיג’מות הטובה ביותר!
הוא הזמין את חבריו והם הגיעו לבושי פיג’מות בהמון צבעים. יש עוגה, משקאות, בלונים, מתנות, סיפורים לשתף ועוד… מטרת המשחק להיות הראשון שימצא מבין 21 תמונות החברים את הפר שכובעו, נעלי בית, הפיג’מה,  או החולצה יתאימו בדיוק לשני הצבעים שעל הקוביות. הזוכה הוא זה שזיהה ואסף הכי הרבה תמונות חברים בפיג’מות.

המשחק מיועד ל-2 שחקנים או יותר.  בגילאי 3 עד 6. מחיר מומלץ לצרכן : 69.90 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

בלשי חישובים חשאיים – מבית kidiz

משחק מבוך מדליק, עזרו למעבורת להיכנס מחדש לספינת האם !  משחק המבוך אבודים בחלל,

פיצוח משימות חשבון וחישובים בכתב סתרים בעזרת משקפי 3D.

משחק מתמטי מהנה המעודד ילדים וילדות ליצור ולפתור תרגילים ומשוואות.

משקפי 3D עוזרים לפענח את הצופן ולהפוך את “החזרה והשינון” לכייף גדול בזריזות ומחשבה!

  1. זריזות מחשבה ופעולה 2. פתרון בעיות 3. פעולות החשבון הבסיסיות

המשחק מיועד ל-2 עד – 4.  בגילאי 7+. מחיר מומלץ לצרכן : 69.90 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

 

בקטגורית משחקי בניה והתפתחות, אפשר למצוא:

משחק הרכבה PlusPlus – מבית  PlusPlus

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

סטיקס – אין סוף אפשרויות מבית .מחיר מומלץ לצרכן החל מ- 129.00 ₪ – 139.00 ₪ . צילום יחצ.

הדור ה- 4 של משחקי הבנייה, פלוס פלוס הוא צורה אחת עם אין ספור אפשרויות. המשחק עוצב ומיוצר בדנמרק וזכה במספר פרסים. ניתן לבנייה במימד אחד, שני ממדים ותלת מימד כל שצריך זה שימוש בדמיון והאפשרויות הן אינסופיות. הילדים יכולים למשש את החלקים ולהשתמש בחלקים כחלק מפיתוח יכולות המוטוריקה שלהם (במובן בהשגחה של ההורים). החלקים מגיעים במגוון רחב מאד של צבעים שמאפשרים להרכיב המון מבנים יצירתיים, מכלב ועד לאצטדיון.

החלקים מתחברים בקלות אחד עם השני ומאפשרים גם לילדים קטנים לחבר בין החלקים.

פלוס פלוס עשוי מ PVC – חומר פלסטי נטול BPA . החלקים של פלוס פלוס מאפשרים לעצב צורות מעגליות וחיבורים שלא ניתן לחבר במשחקי הרכבה דומים. זה פותח בפני הילדים עולם שלם של הרכבה, לדוגמא: מסכה, תכשיט, כדור , כלים ועוד.

המשחק מתאים לילדים מגיל 3 ועד 99.  מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 39.90 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

סטיקס אין סוף אפשרויות מבית  

הסטיקס מפעיל את הדמיון, מפתח את המוטוריקה העדינה של הילדים. עובד על תיאום בין הידיים ויכולת לארגן יסודות בתלת מימד. כמו כן בניה באמצעות כפיסי ה-STIX מפתחת התפיסה המרחבית והמוטורית. חווית בניה בתלת מימד לקטנים וגם לגדולים! בסטיקס אפשרויות הבנייה הם אינסופיות, החל מהרכבה של מבנים בסיסים ועד לתכנון והרכבה של מבנים מפורטים.

המשחק מתאים לילדים מגיל 4 ועד 99.  מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 129.00 ₪ – 139.00 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

 

 

 

 

קולקציית וינטג' של פישר פרייס

קולקציה ייחודית של צעצועי ילדות רטרו הפופולאריים משנות ה- 50, המחזירה אותנו לקסם הילדות.

כדי לשמר את ניחוח העבר של המוצרים,  שמרה פישר פרייס את אריזת המוצרים ועיצובה בדיוק כפי שהייתה בשנות ה- 50. חברת פישר פרייס, יצרנית הצעצועים הידועה באיכות ובטיחות מוצריה, מעשירה את חיי הילדים מזה דורות רבים. החל מצעצועים מגרי-חושים לתינוקות, דרך צעצועים לפעוטות המפתחים את דמיונם, ציוד לתינוקות המשלב בטיחות, נוחות ויעילות, מוצרי פישר פרייס עוזרים להורים להביא את משפחתם לנקודת ההתחלה הטובה ביותר עבורם. פישר פרייס הנה יצרנית של צעצועים קלאסיים מוכרים ואהובים, שבהם כייף לשחק גם היום.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 89.90 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

"קוביות גדולות לידיים קטנות" מגה בלוקס מציגה: משחקי הרכבה לשנה החדשה

תחילת השנה והחגים היא תקופה בה כל בני המשפחה חוגגים מבלים ביחד, זו הזדמנות מעולה לחזק את הקשר המשפחתי עם הילדים בעזרתם של משחקי חשיבה והתפתחות. חברת משחקי ההרכבה מגה בלוקס, מותג מוביל המציע קוביות להרכבה המגיע בגדלים שונים, במגוון רחב, ובאיכות גבוהה, מציעה מגוון של משחקי בנייה והרכבה לילדים בכל הגילאים ובמגוון רחב של מחירים.

יצירת הרפתקאות חדשות לילדים בעזרת בנייה של מרכז עיר גדולה, לבנות תחנות דלק, שווקים ורמזורים. לשחק עם המכוניות והמסלולים בעיר. מלמדים את הילדים על צבעים ומספרים תוך כדי משחק, לומדים על פירות וירקות בשוק. משחקי בנייה במגוון של סגנונות מושלמים לעיסוק משפחתי משותף.

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת"   משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

מגה בלוקס טרולי מבית Mega Bloks מחיר מומלץ לצרכן החל מ- 49.00 ₪ . צילום יחצ.

מגה בלוקס טרולי מבית Mega Bloks:

מגה בלוקס, חברת משחקי ההרכבה המובילה מציגה את מזוודת הטרולי עם הקוביות להרכבה.

קחו את זמן המשחקים איתכם לכל מקום, הפעוט יכול להסתובב ולקחת איתו את המזוודה לפתוח ולשחק בהרכבה של קוביות מתי שהוא רוצה. תיק נשיאה צבעוני על גלגלים עם ידית קלה לאחיזה.

שהפעוט יפתח את המזוודה הוא יגלה קבוצה של אבני הבניים והבסיס המתגלגל לבנייה והרכבה.

שומר מקום לכול הקוביות לאחר המשחק וחוסך את הבלגן, שיגיע הזמן ללכת מחזירים הכל פנימה ומתגלגלים ליעד הבא.

אידיאלי לגילאי 1 עד 5. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 49.00 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

שי אליצור – מנכ"ל אקספלור toys, מקבוצת חגים נחלים, יבואנית Mega Bloks: "כחלק מההכנות לקראת חגי תשרי, הילדים מצפים למשחקים חדשים שיקבלו במתנה מההורים או מהסבא וסבתא, שישחקו איתו במהלך הזמן הפנוי מהלימודים. ההורים, הסבים והסבתות, כולנו הולכים לקנות לילדים משחק או צעצוע חדש במתנה. המפגשים המשפחתיים המרובים בימי החגים, הם הזדמנות מעולה לבלות עם הילדים ולשלב בבילוי במשחק חברה שגם מהנה וגם תורם לחשיבה ולפיתוח היכולות של הילד.  אנחנו באקספלור toys מציגים משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים. משחקים של הפעלת חושים, הדמיון וחיזוק הקשר האישי. בחרנו את המשחקים בקפידה, כך שיהיו מתאימים גם לרצון של ההורים וגם יהיו אהובים על הילדים. חג שמח!."