ניחוחות חדשים לכדוריות הבושם  העוצמתיות לכביסה של לינור Lenor 

 

בין הניחוחות החדשים: ניחוח יוקרתי (בצבע זהב) וניחוח רומנטי (בצבע ורוד) עד סוף השנה תשיק החברה 3 ניחוחות נוספים.

 

לפני כחצי שנה הושק בישראל המוצר Unstoppables כדוריות בושם עוצמתיות לכביסה של המותג Lenor, וכעת, לאור הביקוש הרב והמהפכה שיצרו בשוק מרככי הכביסה, הוחלט על הרחבת מכירת המוצר לכל רשתות השיווק ותוספת של ריחות, על מנת לענות על דרישת הקהל הישראלי.

אמהות רבות שואלות אותי מהי הנוסחה הנכונה לריח טוב של הכביסה. אני עונה לינור. מאז שקיבלתי לנסות את לינור לפני כחצי שנה, מודה שכבר קניתי אותו מספר פעמים לא מבוטלות ותמיד קצרתי שבחים. 

אני מודה כאמא לשני בנים, צמודים בהפרשים בחייהם, אין לי זמן לקפל כביסה כל יום אך הריח גם אם הכביסה זרוקה בפינת הקיפול בסלון נשמר. 

כעת החל מחודש יולי 2018 יימכרו כדוריות הבישום של Lenor בכל רשתות השיווק בארץ, ויציעו 3 ניחוחות ייחודיים אשר נרקחו על ידי מומחים לריח במעבדות החברה: ניחוח רענן (בצבע כחול), ניחוח יוקרתי (בצבע זהב) וניחוח רומנטי(בצבע ורוד), אני אוהבת את הניחוח הרענן, הקופסה הכחולה, ועליה ואני ממליצה, אך לכם, תנסו ותדעו מהי הקופסה הנכונה לכם ועד סוף השנה יוצעו בישראל לפחות 3 ניחוחות נוספים.

 

מדובר באחד החידושים הגדולים ב- 50 השנים האחרונות בתחום הכביסה, עם טכנולוגיה ייחודית שפותחה במשך כ- 5 שנים. הכדוריות נמסות ורכיבי הבושם שוקעים בסיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. בעת חיכוך (כגון שפשוף, חיבוק, לבישה, וכו') רכיבי בישום אלה משחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות.

המוצר קל ונוח לשימוש: פשוט שמים את הבגדים המלוכלכים במכונה, מוסיפים את הכדוריות לתוך התוף ומעל הבגדים מכבסים כרגיל והבגדים יוצאים עם ניחוח בעוצמה שלא הכרתם. שמים כמה כדוריות שרוצים לפי מידת הניחוח הרצויה. הכדוריות מתאימות לכל סוגי הכביסה ובגדים.

מחיר ממוצע לצרכן: 29.90 ₪ לאריזת 275 גרם, 19.90 ₪ לאריזת 180 גרם