סדרת משחקי קופסה וערכות יצירה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם "משחקי יצירה"

סדרת משחקי קופסה וערכות יצירה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם "משחקי יצירה"

בואו רגע נדבר על זה

החורף עלאק מאיים עלינו.

יום יורד גשם ויום לא

אך מה…

נהיה קריר יותר

לא תמיד כיף לשחק איתם בחוץ

ומה הילדים אוהבים לעשות?

 

יצירה.

כל מיני סוגים של יצירה.

הדבקה

גזירה

מדבקות

ומה דעתכם לשלב יחד, לצייר את המדבקות שלהם?

 

 

קופיקו, המותג האהוב והעל-זמני, גאה להציג:

סדרת משחקי קופסה וערכות יצירה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם "משחקי יצירה"

 קופיקו, המותג האהוב והעל-זמני, גאה להציג: סדרת משחקי קופסה וערכות יצירה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם "משחקי יצירה", מותג משחקי הילדים המוביל בישראל! "משחקי יצירה" היא אחת מן החברות המובילות בישראל בפיתוח, בייצור, בשיווק וביצוא של משחקים וערכות לילדים. היא משמשת זכיינית של "מותגי על" ומייצרת משחקים ופעילויות לילדים עפ"י סרטים המופקים ע"י חברות ענק כדוגמת וולט דיסני, ניקולודיאון, מרוול, מטוסי על, כוח הפי.ג'יי, דרדסים ועכשיו גם המותג שכולנו גדלנו עליו, קופיקו! קופיקו ו"משחקי יצירה" משיקים סדרת ערכות יצירה ומשחקי קופסא מגוונים ומרתקים לילדים החל מגיל 3. הסדרה החדשה כוללת 7 מוצרים ממותגים "קופיקו" ביניהם ניתן למצוא: לוח ציור, אוסף מדבקות, לוטו זיכרון, דומינו, רביעיות, פאזל ריצפה "החיות הן חיות" (72 חלקים) ,פאזל ריצפה "התהלוכה" (48 חלקים), פאזל ריצפה "החלל החיצון" (48 חלקים) ופאזל ריצפה "מופע הדולפינים" (72 חלקים). בסדרת המשחקים החדשה מוזמנים הילדים ליצור, לצייר לחשוב ובעיקר להנות עם קופיקו וחבריו! קופיקו הוא האחד והיחיד אשר רק לגביו יכולים אנשים לא מעטים לומר: גם אנחנו, גם הורינו וגם ילדינו נהנינו וצחקנו לכל אורכה של ילדות מחויכת ונפלאה בזכותו. הסדרה החדשה מקנה להורה ולילד זמן איכות יצירתי. אחד מיסודות הצלחתו של קופיקו לאורך השנים, הספרים, ההצגות והסרטים הוא מוטיב החידוש וההפתעה - לעשות או לומר ברגע ובזמן המתאים את הבִלתי צפוי אך הנכון, הפשוט, המועיל והמצחיק. גם עתה, כאמור למעלה מ- 65 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, לחדש ולהתאים עצמו לזמן המשתנה ולצרכי הילדים בו וממשיך להיות מותג מוביל בתחומו. מחיר לצרכן: 40-131 ₪ ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

"משחקי יצירה" היא אחת מן החברות המובילות בישראל בפיתוח, בייצור, בשיווק וביצוא של משחקים וערכות לילדים. היא משמשת זכיינית של "מותגי על" ומייצרת משחקים ופעילויות לילדים עפ"י סרטים המופקים ע"י חברות ענק כדוגמת וולט דיסני, ניקולודיאון, מרוול, מטוסי על, כוח הפי.ג'יי, דרדסים ועכשיו גם המותג שכולנו גדלנו עליו, קופיקו!

קופיקו ו"משחקי יצירה" משיקים סדרת ערכות יצירה ומשחקי קופסא מגוונים ומרתקים לילדים החל מגיל 3. הסדרה החדשה כוללת 7 מוצרים ממותגים "קופיקו" ביניהם ניתן למצוא: לוח ציור, אוסף מדבקות, לוטו זיכרון, דומינו, רביעיות, פאזל ריצפה "החיות הן חיות" (72 חלקים) ,פאזל ריצפה "התהלוכה" (48 חלקים), פאזל ריצפה "החלל החיצון" (48 חלקים) ופאזל ריצפה "מופע הדולפינים" (72 חלקים).

בסדרת המשחקים החדשה מוזמנים הילדים ליצור, לצייר לחשוב ובעיקר להנות עם קופיקו וחבריו!

קופיקו הוא האחד והיחיד אשר רק לגביו יכולים אנשים לא מעטים לומר: גם אנחנו, גם הורינו וגם ילדינו נהנינו וצחקנו לכל אורכה של ילדות מחויכת ונפלאה בזכותו. הסדרה החדשה מקנה להורה ולילד זמן איכות יצירתי.

אחד מיסודות הצלחתו של קופיקו לאורך השנים, הספרים, ההצגות והסרטים הוא מוטיב החידוש וההפתעה –  לעשות או לומר ברגע ובזמן המתאים את הבִלתי צפוי אך הנכון, הפשוט, המועיל והמצחיק. גם עתה, כאמור למעלה מ- 65 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, לחדש ולהתאים עצמו לזמן המשתנה ולצרכי הילדים בו וממשיך להיות מותג מוביל בתחומו.

מחיר לצרכן: 40-131 ₪

ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

 

רגע לפני שהחורף דופק בדלת, הוירוסים כבר משתוללים תצרו לכן ולילדים משחקים שכיף לשחק בבית, סטוק של פעילויות, מומלץ לקנות ולשחק עם המותג האהוב על כולנו, מותג שאפילו אנחנו, ההורים / האמהות גדלנו עליו, קופיקו.

העיקר תתחממו ותשחקו גם בבית וגם יצירה משותפת.