עגליס, מציגה עולם שלם לתינוקך,  חבילות לידה ועגלות תינוק במיוחד בשבילך

עגליס, מציגה עולם שלם לתינוקך,  חבילות לידה ועגלות תינוק במיוחד בשבילך

 

פתרונות ייחודיים לקראת הלידה, או לאחריה…

עגליס, מציגה עולם שלם לתינוקך,  חבילות לידה ועגלות תינוק ממגוון מותגי העל הבינלאומיים המשווקות בפלטפורמות ייחודיות- ליסינג, השכרה, יד שנייה וטרייד אין

 

את רגע לפני לידה או אחריה. את רוצה לקנות את כל עגלות התינוק הקיימות בעולם אך לא יודעת מהי העגלה המתאימה ביותר עבורך. זהו בדיוק המקום להכיר את עגליס. עגליס, עגליס היא המקום לראות עגלות, לבחור עגלה, להשכיר עגלה ועוד.

 

חנות הדגל מהרצליה, המשתרעת על פני שתי קומות, מציגה קשת רחבה של אביזרים משלימים בעסקה המשתלמת ביותר:        מושבי בטיחות, ריהוט לחדר תינוקות, מנשאים, משטחי פעילות, טקסטיל, צעצועים ומתנות ליולדת

עגליס, מציגה עולם שלם לתינוקך, פתרונות ייחודיים למשפחות לקראת הלידה, או לאחריה: חבילות לידה ועגלות תינוק ממגוון מותגי העל הבינלאומיים המשווקות בפלטפורמות ייחודיות- ליסינג, השכרה וטרייד אין. חנות הדגל מהרצליה, המשתרעת על פני שתי קומות, מציגה קשת רחבה של אביזרים משלימים בעסקה המשתלמת ביותר: מושבי בטיחות, ריהוט לחדר תינוקות, מנשאים, משטחי פעילות, טקסטיל, תיקים, צעצועים ומתנות ליולדת.

עגליס החנות המובילה בהרצליה מציגה פתרונות ללידה ולאחריה- עולם שלם לתינוקך- (1)

החנות מציגה חבילות משתלמות ומאפשרת באופן ייחודי ובלעדי שירותי ליסינג, לרכישת עגלה חדשה הכוללת אמבטיה וטיולון ממגוון מותגים בינלאומיים מובילים המשווקים בחנות. דמי השימוש החודשיים נגבים מדי חודש בכרטיס אשראי ולתקופת מינימום של שנה. בתום התקופה ניתן לשלם את היתרה, או להחזיר את העגלה וליהנות מחיסכון של עד 40% בעלות הכוללת. שירותי השכרה, השכרת עגלות  מחודשות (עברו ניקיון יסודי ובדיקות קפדניות) לשימושים לטווח קצר, או ארוך במחיר נגיש לכל כיס. שירותי יד שניה, היצע גדול של עגלות מחודשות בטווח מחירים רחב. מבחר המותגים משתנה מדי יום בהתאם לקצב ההחזרות לחנות. בין המותגים: בוגבו, מאמאס& פאפאס, בייבי ג'וגר, פג פרגו ועוד. שירותי טרייד אין, בעבור עגלה שמורה מדגמים מסוימים, ניתן לקבל זיכוי לרכישה ממגוון מוצרי החנות. האישור לזיכוי מתקבל לאחר בדיקת תקינות העגלה בחנות.

דליה שני ברייר, מבעלי עגליס מסרה: "מצאנו צורך גובר להעניק פתרונות לסוגיות שונות ומגוונות המלוות את תהליך ההורות, החל מבחירת העגלה המתאימה וכלה בבחירת חבילת הלידה ואביזרים משלימים. לא פעם, ההחלטה על העגלה האידיאלית מלווה בשאלות ומחלוקות רבות, לצד ההוצאה הכספית הגבוהה יותר מסך כל החבילה. השירות שלנו מספק מענה מדויק במטרה להסיר מההורה את הלבטים המיותרים ולהתאים לו פתרונות בהתאם לצרכיו ויכולתו הכלכלית וללא צורך להתפשר על הטוב ביותר. לקוחותינו השכילו להבין שמדובר במענה הטוב והמדויק ביותר נכון לנקודת הזמן בה הם נמצאים. אם בעבר הורים היו קונים לפחות 2 עגלות לתינוק בהתאם לצרכים המשתנים ומוציאים אלפי שקלים, כיום עסקת קומבינציה בעגליס עשויה לחסוך למעלה מ-1,000 ש"ח באמצעות השכרת אמבטיה ורכישת טיולון של בייבי ג'וגר, שכן האמבטיה שימושית למספר חודשים בלבד".

אני יכולה לומר שאני קניתי עגלה לקראת לידת בני הבכור, אך כאשר נולד אחיו קניתי עגלה נוספת. המטרה היא למנוע שהבית יהיה מחסן. ובנוסף המחירים משתלמים מאוד. NO MORE בזבוז ללא הכרה אלא חשיבה לקראת העתיד ולתת את המירב לילד הזה.

תסעו, מבטיחה שתגידו תודה. עגליס הופכת להיות היעד הבא שחובה להגיע לפני לידה.

אני הגעתי פעמיים לפני הלידה הנוכחית ומברכת על כך.

עגליס, מציגה עולם שלם לתינוקך,  חבילות לידה ועגלות תינוק במיוחד בשבילך

עוד הוסיפה שני ברייר "לא פעם הורים מוצאים את עצמם רוכשים מספר עגלות יקרות בפרק זמן קצר מחוסר ברירה, דווקא בתקופה בה ההוצאה הכספית הכרוכה סביב התינוק גבוהה וזאת לאחר שהתנסו בפועל בעגלה שפחות נוחה ושימושית עבורם. הודות לשיטות הליסינג וההשכרה שלנו, אנו מעניקים להורה את החופש בקבלת ההחלטה המתאימה ביותר לקנייה חכמה- התאמה מדויקת לדרישות ההורה והתינוק, חיסכון משמעותי בעלויות, לצד האופציה להחליף לעגלה המתאימה הבאה בעלות מינימלית".

עידן זילברמן דותן, בעלים משותף הוסיף: "נוסף להיצע הרחב אותו אנו מציעים בחנות, אנו רואים בשירות מקצועי ואיכותי ערך עליון המהווה נר לרגלינו לאורך כל שנות פעילותינו. עובדי החנות מיומנים להתאים לכל לקוח את החבילה המתאימה ביותר עבורו ובהתאם לתקציב שנקבע מראש. אנו מקפידים להציג בכל קטגוריות החנות מוצרי איכות בטווח מחירים רחב ומשתנה, כך שכל אחד יוכל למצוא מענה כשהדגש הוא על המוצר האיכותי והמשתלם ביותר".

עלות השכרת עגלת אמבטיה לתקופה של 3 חודשים-ב- 590 ₪. מומלץ לשריין עגלה בין 3-4 שבועות. עלות השכרת עגלות מכל הסוגים לצורך נסיעה לטיול בחו"ל, משתנה בהתאם לפרק הזמן הדרוש, יש לשריין כחודש וחצי לפני מועד הנסיעה בשל ביקושים גבוהים.

שעות פתיחה: ימי א'-ה'- 9:30-20:00, יום ו'- 9:00-14:00.

טלפון לפרטים נוספים: 09-9510100

אתר האינטרנט: https://www.agalease-baby.co.il/