כל אמא מכירה את זה: את רוצה לעשות משהו, מארגנת את הכל, מחייכת לעצמך שהנה- הגוזל נירדם או סתם משחק בלול, וזה קורה: הפעוט מתעורר וניזכר בקיומך ומחליט שהוא רוצה זמן אמא…  ומה לעשות שלאמא מתחשק כוס קפה עם עוגה עסיסית לצידה?
העוגה הבאה נולדה מתוך רצון לעוגה מדהימה שהחברות שלכן יגידו- די! איפה קנית??  אז קבלו עוגה מנצחת לרגעים שבהם הקטנים בשקט או שיש לכן כמה דקות של בין לבין ( בין העבודה, לסידורים, לאסיפות הורים, לקניות, לבעל, ובכלל- מירוץ החיים…)  עוגה בקערה אחת ב 4 דקות של עבודה.
ואם אתן ממש נחמדות, תוכלו לשים את אחת העוגות ( יוצאות 2) באריזת צלופן ולפנק את אחת מחברותייך.
והרי לכן המתכון.

עוגת וניל ואוכמניות מוקפאות- לא תאמינו עד כמה קלה להכנה (:

עוגת וניל ואוכמניות 1 של ליטל  מאירי עוגת וניל ואוכמניות 2 של ליטל  מאירי

עוגה ונילית נהדרת עם אוכמניות- לא תאמינו עד כמה קלה להכנה, אה- וגם מאוד טעימה. מתאימה מאוד לאימהות עסוקות שאין להן הרבה זמן אך רוצות משהו מפנק ליד הקפה.!


מה צריך?

** כוס וחצי של אוכמניות מוקפאות- לאחר הפשרה ( אני השתמשתי באוכמניות של שופרסל) ** 100 גרם אבקת סוכר ( שקית של אבקת סוכר) ** 80 גרם פודינג וניל ( שקיק)  ** 2 כוסות קמח תופח ( באם משתמשים בקמח רגיל, אז 2 כוסות קמח רגיל + 2 כפיות של אבקת אפייה) ** שליש כוס שמן ** 2 כוסות חלב ** 2 ביצים בטמפ' החדר

מה עושים?

פשוט מאוד: חומרים יבשים, לערבב בקערה, אליהם מוסיפים את החומרים הרטובים ואת האוכמניות. לערבב עד להטמעת כל החומרים, אך לא לערבב יתר על המידה- אחרת העוגה תצא דחוסה.

תנור

מופעל מראש ל 180 מעלות. כ 40 דקות. הזמן תלוי בתנור של כל אחד ובעוצמתו. קיסם יוצא יבש.

מתאים ל 2 תבניות אינגלשי קייק.

 

המתכון של מאירי ליטל, בעלת הבלוג:   ליטל א-ב של עוגה בחושה

http://litalmer.blogspot.co.il/2014/12/blog-post.html