עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער פנטן יוצאים בקמפיין משותף להשיג פאה לכל אישה מתמודדת עם הסרטן

עמותת זכרון מנחם ופנטן יוצאים בקמפיין משותף להשיג פאה לכל אישה מתמודדת עם הסרטן

שלט בעזריאלי צילום מנחם רייס. אדלר וחומסקי

עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיערPANTENE   יוצאים בקמפיין משותף זו השנה ה-5 במטרה להשיג פאה משיער טבעי לכל אישה ונערה, המתמודדת עם מחלת הסרטן בישראל:

 Beautiful Lengths

בין התאריכים 25-27.12  – יתקיים פרויקט התרמה ארצי במאות מספרות שיתנדבו לספר נשים, נערות וילדות ללא עלות

מאז החיבור של זכרון מנחם ומותג השיער פנטן סך התרומות עלו

בכ-78%, וייצור מספר הפאות עלה פי 4!
מספר האירועים במוסדות חינוך עלה מ-14 ל-56.  גיל התורמים ירד, מספר התורמות הצעירות עלה במאות תרומות. בתחילת הקמפיין השתתפו כ-200 מספרות, וכיום למעלה מ-400 מספרות לוקחות חלק בכך

 

 אני מודה שלי אישית הנושא הזה רגיש וכואב, אמי נפטרה מהמחלה הנוראית הזו.

אמי חלתה בה פעמיים ובפעם השניה היא נהגה להעביר יד בשיער, וכשלא נשרה שיערה אחת אמרה את רואה? אני אנצח, בשבילך.

אמי אמנם לא ניצחה אך אני יודעת מסיפוריה, שבפעם הראשונה כשחלתה וזה היה בהיריון איתי, היא חבשה פיאה.

אין זכות גדולה יותר מלתרום את שיערך למען אישה חולה.

נכון, יש לא מעט מהמצוות אך אפילו בתורה כתוב, "סור מרע, עשה טוב", לדעתי זוהי תורתנו האנושית, לנסות לעזור לאנשים אחרים ולהיות פשוט אנשים טובים יותר.

תתרמו ותתנו, לא רק בימי ההתרמה אלא כל השנה.

 

נועה אזולאי, בת שמונה עשרה וחצי, אשר מחלימה מסרטן העצמות, תוביל השנה את הקמפייןBeautiful Lengths  של מותג השיער פנטן ועמותת שזכרון מנחם. שיתוף פעולה בין השניים החל לפני חמש שנים, במטרה להעלות מודעות לתרומות שיער עבור חולות סרטן. מתחילת הקמפיין לפני 5 שנים, עלתה כמות התרומות באופן משמעותי מאוד, כ-78%.

עמותת זכרון מנחם ופנטן יוצאים בקמפיין משותף להשיג פאה לכל אישה מתמודדת עם הסרטן

נועה אזולאי. צילום אבי עמר

 

ביום שישי הקרוב, יוצב שלט במגדלי עזריאלי ובו תיראה אזולאי, בת שמונה עשרה וחצי, מירושלים שמחלימה ממחלת סרטן העצמות. בשילוט היא נראית כשהיא קירחת ולצידה הכיתוב העוצמתי: "בלי פאה אני מרגישה כמו שלט חוצות לסרטן". המטרה הינה להעלות את המודעות לחשיבות שיש לכל תרומת שיער שבסופו של דבר מגיעות לנשים, נערות ואף ילדות חולות סרטן בישראל.

 

נועה אזולאי, בת 18.5 מירושלים, פרזנטורית קמפיין המודעות של PANTENE ועמותת זכרון מנחם לרגל 5 שנים לתחילת השת"פ: לפני כשנה גילו אצלי את מחלת סרטן העצמות בברך. עברתי ניתוחים, ביניהם ניתוח משמר גפה, שבו הוציאו לי חלק מהעצם והחליפו בתותב ברזל. כמה ימים לאחר שהתחלתי בטיפול הכימותרפי הראשון, שיערי החל לנשור , כמעט בין לילה. זו הייתה חוויה קשה מאוד עבורי, נערה בכיתה י"ב, המראה הקירח והחשוף היה לי קשה והרגשתי תחושת דיכאון עמוקה. פניתי לעמותת "זכרון מנחם", הגשתי את הטפסים שצריך, ובתוך חודש קיבלתי כבר את הפאה שלי. הדבר הציל אותי לגמרי. עזר לי לקבל את המראה החדש שלי בהדרגה, בזמן שלי, ולזהות את עצמי שוב במראה. הפסקתי לבכות וחזרתי יותר לחייך. המקום הזה של לקחת כמובן מאליו ולראות את הדמות שלך במראה, מראה שמשתנה ביום אחד כמעט, הוא קשה מנשוא. זה החזיר לי מאוד את הביטחון העצמי, עד כדי כך שכיום אני לא משתמשת בפאה כלל וגאה מאוד בקרחת שלי. הפאה נתנה לי את הזמן לעכל, את השליטה והבחירה מה לחשוף ומתי. אני מודה לעמותת זכרון ממנחם שאפשרו לי זאת ובמהירות, וקוראת לכל מי שיכולה להגיע ולתרום. בשבילנו זה המון".

 

את הקמפיין של פנטן וזכרון מנחם תוביל גם אמילי דוברובינסקי, בת 10, מבאר שבע, חולה בלוקימיה. בנוסף, דוברובינסקי אלופת הדרום בהתעמלות אמנותית.

 

 

בזכות קמפיין המודעות של מותג השיער פנטן וזכרון מנחם, עלו תרומות השיער באופן משמעותי, וכיום כל אישה חולת סרטן בישראל יכולה לקבל פאה משיער טבעי. . בנוסף, עוזר המותג פנטן במימון תהליך הכנת הפאות, על ידי תרומה ממכירותיו.  כל בקבוק = תרומה.

 

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר & גמבל ישראל, יצרנית מותג טיפוח השיער PANTENE: אנו גאים ונרגשים לשתף פעולה עם עמותת זכרון מנחם זו השנה החמישית. מבחינתנו למותגים יש משימה גדולה יותר ומשמעותית הרבה יותר מאשר רק לתת מוצר טוב לצרכנים. מאז שהתחלנו בקמפיין המשותף לפני 5 שנים, עלו כמויות תרומות השיער בקרוב ל-80% כל זאת בשאיפה שלכל אישה, נערה או ילדה חולת סרטן בישראל, תהיה האפשרות לקבל ללא עלות פאה.

 

חיים ארנטל, מייסד ומנכ"ל עמותת זכרון מנחם, אומר כי מבצע תרומת השיער הוא אחד מאבני הדרך החשובים בפעילות של "זכרון מנחם": זו שנה מרגשת במיוחד כי היא השנה ה-5 שאנו ממשיכים את השת"פ עם מותג השיער פנטן. מהשנים בה אנו משתפים פעולה עם מותג השיער פנטן, ניתן לראות בבירור כי מכסת התרומות עלתה מאוד, כתוצאה מכך, המודעות גברה משנה לשנה. אנו שמחים כי ניתנת לנו האפשרות להעניק חינם, לצעירות ולנשים המתמודדות עם מחלת הסרטן, פאה איכותית משיער טבעי ובריא, שהינה בעלת ערך בל יתואר עבור החולות, מבחינה נפשית וחיצונית. אנחנו נפעמים מחדש בכל שנה להיענות של תורמות להגיע ולהירתם למטרה כה חשובה, גם כשמדובר על שיער שהאריכו זמן רב, לעיתים כל חייהן".

 

הפאות, המוענקות על ידי עמותת זכרון מנחם ופנטן, הן משיער טבעי ואיכותי, ומותאמות אישית לכל אישה לפי האורך, הצבע וסוג השיער הנדרשים. תהליך ההכנה של כל פאה משיער טבעי הוא יקר וארוך ונדרשות לו כ-8 תרומות שיער, מהן ממיינים את השיער הבריא לפי צבע, סוג שיער ואורך. לכן קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער הנתרם. את השיער הממוין שוזרת פאנית מקצועית שאמונה על הכנת פאה, הדומה במראה ככל הניתן לשיער המקורי של האישה או הילדה.

 

אנו קוראים לנערות ונשים לטפח את שיערן שיהיה בריא ואיכותי ומתאים לתרומה ולעזור לכל אישה שזקוקה לכך בישראל. בין התאריכים 25-27.12 – יתקיים פרויקט התרמה ארצי במאות מספרות שיתנדבו לספר נשים, נערות וילדות ללא עלות.

 

התנאים הנדרשים לתרומת שיער: שיער בריא ומטופל, באורך 30 ס"מ לפחות, שלא עבר טיפולים כימיים ורובו ללא שיער שיבה.

 

(לרשימת המספרות שמשתתפות בימי ההתרמה ויספרו ללא עלות בימי ההתרמה 25-27.12):

http://www.zichron.org/barbershop_h.php

 לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם 02-6400800 http://www.zichron.org

 

Summary
Event
עמותת זכרון מנחם ופנטן יוצאים בקמפיין משותף להשיג פאה לכל אישה מתמודדת עם הסרטן
Starting on
25/12/2017
Ending on
27/12/2017