יצאתי לשמירת הריון מתחילת ההריון, עוד בחודש הראשון. ברגע הראשון שנודע לי על ההריון המליצו הרופאים שאנוח, אשכב ואקח כדורים.

זאת הסיבה שבעטיה סגרתי את משרדי. אילו ידעתי על שירותי ריג'ס – שירותי משרד וישיבות לפי שעה ולפי גודל הפגישה, הייתי אולי לא ממהרת לסגור. הייתי עובדת לפי פגישה פה, פגישה שם, מתי שנוח איך שהגוף יכל לתפקד.

ריג'ס

רגע לפני השקיעה נוף מהחלון

 

גם אחרי הלידה היו לא פעם רגעים שהתגעגעתי לעבודה. לפעמים החזרה לעבודה היא מעין חזרה לשגרה. היא מאפשרת לנו לנוח מהבקבוקים, טיטולים, פיפי / קקי.

משרדי ריג'ס מתאימים ליועצים, מאמנים, עורכי דין, פסיכולוגים, מנהלי משאבי אנוש וכדומה לבעלי עסקים שצריכים מקום נגיש וייצוגי לפגישות.

ניתן לעבוד לפי שעה, לפי חודש, לתקופה, ליום – איך שנוח לנו. אפילו גודל המשרדים מותאמים לרצונות שלנו, מחדר ישיבות שמיועד לפגישות גדולות עם 12 אנשים ועד משרדים לכל מטרה, נוחים, מאבוזרים ולא פחות חשוב עם נוף משגע, אני ביקרתי בסניף רוטשילד בתל אביב (אך יש סניפים בכל הארץ), שם יש תצפית לעבר הים מקומה 12 או 11

 

מי שמעוניינת בשירות ותגיד שהגיעה "דרך האתרWWW.LADYINRED.CO.IL " תקבל 10% הנחה על כל שירותי ריג'ס (יש שירותי משרד, מענה לטלפונים ומזכירות) אפילו קפה ועוגיות – רק תבואו להפגש במקום המכבד אתכם ואת לקוחותיכם במקום הפגישות המשעממות בבתי קפה עם מבטים ועיניים המסתכלות סביבכם ומפריעות לפרטיותכם.

 

ההטבה בתוקף עד סוף שנת 2015 לכל הסניפים.

טלפון להזמנות ותיאומים: 09-9715777