בשורה לנשים:

"פוסטי" – פורמולה טבעית לנשים שסובלות מדימום וסתי מוגבר או מדימום בין-וסתי, ולחיזוק רירית הרחם לאחר הפלות ולאחר לידה

 

 

תרימוורה, מבית תרימה, משיקה פורמולה חדשה בשם "פוסטי", המסייעת בחיזוק רירית הרחם ובטיפול בדימומים וגינאליים. כ-17% מהנשים בגיל הפריון מדווחות על דימומים בין-וסתיים שגורמים לתופעות לוואי שונות, ביניהן חולשה, עייפות, ירידה בזיכרון ובריכוז, אנמיה וחוסר ברזל כרוני. "פוסטי" משלבת צמחי מרפא שמסייעים בטיפול בדימום וסתי מוגבר או בדימום בין-וסתי ובחיזוק רירית הרחם.

 

הדימום הווסתי נוצר עם תחילת המחזור החודשי, כאשר רירית הרחם נפרדת מדופן הרחם וכך מאפשרת לרירית חדשה להיווצר על מנת לקלוט את הביצית המופרית. דימום בין-וסתי נגרם כאשר דופן הרחם אינו מגליד מהיפרדות הרירית וממשיך לדמם לאורך החודש או חלק ממנו. סיבה נוספת לדימום בין-וסתי היא חוסר איזון הורמונלי בין האסטרוגן לפרוגסטרון, שהם ההורמונים המווסתים את המחזור החודשי.

 

פורמולת "פוסטי" מכילה:

אלכמיליה  –  צמח הידוע כמחזק איברי רבייה נשיים, עוצר דימומים, מסייע בשיפור זרימת הדם, נוגד דלקת,  אנטי-בקטריאלי ומשמש בעיקר לעצירת דימומים וסתיים חזקים.

אנג'ליקה סינית  – "הג'ינסנג הנשי".  צמח המאזן ומזין את המערכת ההורמונלית הנשית, הוא משמש ברפואה הסינית המסורתית מזה אלפי שנים להקלה בכאבי מחזור ובתופעות הידועות היום כ- PMS.

עלי פטל –  עלי פטל אדום ידועים ביכולתם בחיזוק טונוס הרחם ושרירי רצפת האגן ובפעילות מכווצת כלי דם המסייעת בתהליך קרישת הדם.

בוטשר'ס ברום (Ruscus) – צמח בעל פעילות מנקזת ומורידה נפיחות ובצקות ומחזקת כלי דם.

אכיליאה אלף העלה – צמח בעל פעילות עוצרת דימום, נוגדת עוויתות ברחם, מחזקת כלי דם ומגבירה הצמתת טסיות דם.

שבטבט – צמח בעל פעילות מכווצת ועוצרת דימום, משככת כאבים ומרגיעה. מתאים לטיפול בדימום יתר בזמן מחזור.

מסטיק תימני (אלת המסטיק) – צמח בעל פעילות מחזקת ומאזנת איברי רבייה נשיים. מחדשת רירית רחם, עוצרת דימומים ומסדירה את המחזור החודשי.

פוסטי (1)
פורמולת "פוסטי" מתאימה למקרים של דימום וגינאלי לא מאוזן, עוזרת בחיזוק רירית הרחם לאחר הפלות ולאחר לידה, מחזקת את כלי הדם ומשפרת את הסירקולציה של הדם. ניתן לשלב עם טיפול הורמונלי (גלולות, טיפול הורמונלי חילופי HRT).

 

"פוסטי" משווקת באמצעות תרימוורה, מבית תרימה, וניתנת לרכישה (ללא מרשם) בבתי מרקחת פרטיים, בבתי טבע, בחלק מקופות החולים וברשתות הפארם. מחיר מומלץ לצרכן 54.40 ₪.

 

הנקתי במשך חצי שנה עד אשר רופאים המליצו לי להפסיק בעקבות גן שאני נושאת ואני חולמת ורוצה להביא עוד ילדים לעולם. במשך זמן הזה לא קיבלתי מחזור. המחזור הראשון אחרי הלידה הופיע רק שמונה חודשים אחרי. חודש לאחר מכן קיבלתי שלושה ימים לפני התאריך הראשון. כך היה גם במחזור השלישי מאז. בהתחלה לא ממש הבנתי מה קורה ולמה התאריך משתנה. האם זו הפלה טבעית כי אני רוצה להיכנס להריון נוסף או שמה זה הדימום הזה?

הגעתי למרפאה, ל"ביקור רופא" הרופא בכלל לא ידע לבדוק אותי בשבת בבוקר ושם אין לו ציוד מתאים. הוא לא רופא נשים. בקופת החולים למחרת הגדירו את זה כהפרעת ביוץ ואני לא יודעת איך בכלל לספור ולחשב ומה כדאי לעשות.

שבוע לאחר מכן קיבלתי את הפורמולה הזו. האמת בהתחלה שמתי אותה בצד. אמרתי אביט אחר כך, לאחר מכן בערב אבא שלי בא לבקר. אבא שלי רופא נשים כבר למעלה מארבעה עשורים.  הוא בהתחלה הגיב בזלזול. הוא לא מאמין ברפואה הטבעית.

כמה ימים אחרי, חברתו הגיעה לבקר, גם היא רופאה, גם למעלה מארבעה עשורים והיא אמרה: "את מוזמנת לקחת, להזיק זה בטוח לא, תנסי". ומאז אני לוקחת ומנסה והלוואי שזה יעזור, אבל האמת במחיר כזה לדעתי ממליצה לכולם לנסות.