פסטיבל האוכל של תל אביב והפעם במשאיות! חובת ביקור!

TLV Food Truck Festival

 

פסטיבל ה-Food Trucks הראשון בישראל

קרדיט צילום- שרית גופן

שוק האיכרים בנמל תל אביב שמח להודיע על פסטיבל ה-Food Trucks הראשון בישראל. הפסטיבל, ששואב השראה מאירועים דומים שמתרחשים ברחבי העולם, יכלול למעלה משנים- עשר משאיות שונות שהוסבו לבתי אוכל על גלגלים ויציעו מנות של אוכל רחוב במגוון סגנונות, לקהל הרחב. הפסטיבל יתרחש בין הימים שלישי- חמישי, בין ה- 9-11/5 והחל מהשעה 16:00 ועד 23:00, ברחבה המרכזית של "שוק הנמל" בנמל תל אביב – שתעוצב כמתחם פיקניק  באווירת ברביקיו אמריקאית ותכלול גם פעילויות לכל המשפחה.

 

את הפרויקט יזמה שיר הלפרן, מהבעלים של שוק הנמל ושוק האיכרים, שחוותה פסטיבלים דומים בערים גדולות ברחבי העולם. לדברי הלפרן, הפסטיבל ממשיך את תפיסת שוק האיכרים בקידום ושיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים. "במדינה בה עלות של פתיחת מסעדה עלולה להגיע לסדר גודל של מליונים, קשה ליזמים צעירים ועירוניים להשתלב בענף הגסטרונומיה. כמעט בכל עיר גדולה בעולם, אחד הפתרונות הנפוצים, שמקבלים גם לרוב תמיכה מהעיריות השונות, הן משאיות האוכל – Food Trucks צבעוניות שמציעות אוכל רחוב מגוון ושמח. בארץ, הקמת משאית אוכל והצבתה ברחבי הערים דורשת קבלת אישורים רבים והענף, שכה פורח בחו"ל, נמצא כאן בקפאון. החלטנו לעורר את התחום מהתרדמת, להרים פסטיבל שמח, צבעוני ומלא טעמים, שיגיעו הישר ממשאיות האוכל לבטן וללב של כל אחד. אולי אף נצליח להביא לשינוי וקידום מודעות הנושא בארץ"

 

החל מהשעה 16:00, תוכלו למצוא מתחם מיוחד, ברחבה הקדמית של שוק הנמל, אליו יוזמן הקהל הרחב להגיע ובו יתמקמו משאיות האוכל השונות ויציעו מגוון רחב של אוכל רחוב במחירים נגישים שינועו בין 25-40 שקלים. בין משאיות האוכל:

 

The golden wagon- Asian food truck – משאית האוכל האסייתית של האחים רונן ואלון מלינגר, הבעלים של Wok Republic תציע מוקפצים צבעוניים ועזי טעם.

טברנה אקספרס – השף  גיא פרץ חי, נושם וחולם אוכל. הטברנה הניידת שלו תציע שלושה תפריטים ים תיכוניים שמתאימים לחך הישראלי

MASAEAT – משאית האוכל של גידי חכימי מתמחה בנקניקיות ותגיש 'קארי וורסט'- נקניקיית עגל בתבשיל עגבניות וקארי, נקניקיית בקר על תבשיל כרוב וחזה אווז ונקניקייה חריפה על תבשיל של צ'ילי קון קרנה וגוואקמולה. כל הנקניקיות יוגשו לצד צ'יפס שנעשה במקום.

אתנחתא – המזנון של חיליק עומר- האוטובוס שהוסב למטבח נייד יציע שקשוקה קלאסית, תבשיל ירקות על מצע אורז ומנת מוקפץ של חזה עוף ובצל.

טריילר הבשרים של השף יוסי שרף – השף יוסי שרף מתמחה ביישון, עישון וצליית בשרים ויציע בטרייליר הבשרים בריסקט בעישון של 24 שעות בזרדי ענבים, לחמניית פרנה ממולאת בבשר טלה, לימון כבוש, אריסה, כוסברה וטבאסקו וכנפיים ברוטב ברביקיו.

FISH-N-ZONE– טריילר ה- Fish&Chips  של עדי בלק ועמרי לוטן מחנות הדגים שבשוק. הצמד יציע יציע את המנה המפורסמת מדגי ים טריים במיוחד ובליווי צ'יפס מתוצרת בית.

AREPA'S TEL AVIV – טראק הארפות של טל דוביצקי יציע את הארפה- הלחם הונצואליאני, שעשוי מקמח תירס, ומגיע במגוון מילויים כמו תבשיל של בקר, בצל מטוגן ופלפלים או מלית צמחונית של אבוקדו, ממרח שעועית, בזיליקום, עגבניות וגבינות.

הטראק הטבעוני VANNY – טרנספורטר שעוצב מחדש ובו יציע רועי מימון מגוון רחב של כריכים טבעוניים כמו סנדביץ' מסבחה שקדים ושורשים, סנדביץ' בוטנים קארי, טחינה גולמית, מלפפון וכוסברה וכריך לביבה אפויה מתרד, זוקיני וכרישה

קפה נונע פיצה בר – הטראק האיטלקי של רן יעיש יציע פיצות בעבודת יד כמו 'צוענייה'- בצק פיצה שעליו רוטב עגניות, פרוסות עגבניה, גבינת צאן, ברוקולי, תרד וזוקיני ופיצה טבעונית עם בטטה, סלק, בצל וברוקולי ברוטב שום, בלסמי וגרעיני דלעת.

THE COMBI POTATO BAND – טראק תפוחי האדמה האפויים של אלכב מונטנייז מציע תפוח אדמה מזן "בלו בל" של החקלאי אורי רבינוביץ' עם מגוון מילויים שונים כמו שמנת פטריות, חמאת כמהין, יוגורט שום שמיר ושעועית מקסיקנית לטבעונים.

עגלה של קפה – קרון סוסים שהוסב מחדש על ידי רותם ומורן יעקבי ויציע מגוון מתוקים  ומשקאות חמים מיוחדים כמו סחלב חם, שוקולטה משוקולד שוויצרי, מקארונים בשלל טעמים וקרפ צרפתי במגווון מילויים.

ICE CREAM TRUCK שיציע יוגורט במגוון מילויים, גלידה אמריקאית, וואפל בלגי עם תוספות ועוד

Bar Truck בר משקאות של חברת "הכרם" בשיתוף הבר לומינאר יציעו מגוון בירות, יין וקוקטיילים מיוחדים.

 

בנוסף, הבר המרכזי באירוע יוקם ויתופעל על ידי רשת החנויות "יין בנמל" בשיתוף עם חברת "הכרם" יציעו מגוון בירות בוטיק במזיגה מהחבית, יין וקוקטיילים במחיר של 18 ₪ לכוס

 

בנוסף, לטובת האווירה, חברו בשוק ל – BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה, שיספקו, מתוך עמדת די ג'י מיוחדת, תקליטנים בוגרי המכללה, במהלך כל ימי הפסטיבל, שינגנו ברוח משוחררת וקלילה.

 

.

 

שוק הנמל

האנגר 12, נמל תל אביב

טלפקס-077-5493094

www.shukhanamal.co.il

Summary
Event
פסטיבל האוכל של תל אביב והפעם במשאיות! חובת ביקור! TLV Food Truck Festival
Location
נמל תל אביב,
Starting on
09/05/2017
Ending on
11/05/2017