פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין  בראשל"צ – צוחק מי שצוחק ראשון – פורים 2019!!

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין בראשל"צ – צוחק מי שצוחק ראשון – פורים 2019!!פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין  יוצא לדרך בפעם החמישית עם רפרטואר מופעים של נבחרת מובחרת של אומני ישראל!!

18 במרץ 2019 – 23 במרץ 2019

גם השנה מארח הפסטיבל את מיטב הקומיקאים במופעי בכורה, הפקות מקור ושילובים ייחודיים לפסטיבל:

מאת יוסי בנאי – מיטב אומנים,שחקני תיאטרון , בדרנים וזמרים שרים ומגישים מיצירותיו של אחד מגדולי האומנים שיצרו וביצעו על במות ישראל  

הפקת מקור מבית היוצר של תיאטרון הקאמרי בשיתוף הפסטיבל והיכל התרבות ראשלצ בהשתתפות מיטב האומנים: דביר בנדק , עידן אלתרמן, אבי גרייניק, שמואל וילוז'ני, אלי גורנשטיין, עינת שרוף, עדי כהן, עידו מוסרי, עדי ארד, אולה שור סלקטר, דן שפירא.

"ישנן בנות… וישנן בנות מצחיקות" –   רבקה מיכאלי, מיקי קם, אודיה קורן  מהבדרניות המצחיקות בישראל מלוות בלהקת "ישנן בנות" בהפקת מקור חגיגית ומיוחדת לפסטיבל

ערן זרחוביץ' מארח את אייל קיציס – מופע חדש של זרחוביץ', כוכב ארץ נהדרת, עם מופע פותח של חברו לפאנל קיציס בחומרים חדשים על הבמה שני כישרונות בידור  קטלניים

"רוק וצחוק" דני סנדרסון ולהקתו והקומיקאי אבי נוסבאום– שניים מהמוחות המבריקים ביותר בישראל, מבטיחים ערב מצחיק, מוסיקלי ושנון כמו שרק שניהם יודעים  

"קלינשטיין פינת דיין" – בכורה לפסטיבל –  רמי קלינשטיין, מהאומנים האהובים בישראל בשיתוף פעולה עם ליאור דיין במופע הפורט על כל טווח הרגשות ומעורר את הרגש, הצחוק, ההזדהות והחשיבה

משה אשכנזי בבכורה חגיגית עם מופע סטנדאפ חדש – מופע שנון, מצחיק ובועט של מי שמסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור הישראלי

רן שריג ודנה ספקטור – "לנצח בינתיים" – מופע בידור בבכורה לפסטיבל – ערב מצחיק, מרגש ושנון על הטעויות שכולנו עושים באהבה ועל איך אפשר לחזור לחלק החי בזוגיות שלנו.

"המגילה" – מחזמר המבוסס על פי סיפור מגילת אסתר בכיכובם של כוכבי הילדים חיפזון וזהירון בבכורה לפסטיבל!

 

בנוסף מציעה ראשל"צ אירועי חוצות לילדים ולכל המשפחה, הפתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, במספר מוקדים ברחבי העיר בהם יככבו

כוכבי ילדים אהובים: מיקי, מיכל הקטנה, שי ורועי, מימי ויויו, דור הגיבור, זיו ילד הקריוקי, כוכבת הנוער אנה זק ועוד.

כמו כן היכל התרבות ראשון לציון יקיים באודיטוריום מרתון סרטים בכיכובו של ספי ריבלין ז"ל הפתוח לקהל הרחב וכולל קלאסיקות אהובות ומוכרות לכל המשפחה!

המופעים יתקיימו במשך ששת ימי חג הפורים במוקדים שונים ברחבי העיר ראשל"צ

 

 

 

 

 

 

 

ראשון לציון מעניקה מלגת כשרון ע"ש ספי ריבלין :

גם השנה תתקיים, כמיטב המסורת, תחרות המונולוג הקומי בה ישתתפו סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי "הבימה", משה קפטן.

 לזוכה יוענק פרס כספי על שמו של ספי ריבלין לטובת מלגת לימודים הפרס יוענק ע"י ראש העירייה, מר רז קינסטליך ונציגי משפחת ריבלין.

כמו כן יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.

מר רז קינסטליך, ראש עיריית ראשל"צ: "אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מחגיגה של קומדיה והומור. הפסטיבל יציג מגוון מופעים שיצרו יחד תמהיל של צחוק ורגש כראוי לספי ריבלין שהיה מבין גדולי הקומיקאים בישראל ואחד מיקירי העיר".

 

 

 

 

 

חפשו אותנו בפייסבוק: פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין העמוד הרשמי –

מפיקים: החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ראשל"צ

ניהול ותוכן: רמי בז'ה                     ייעוץ אמנותי ויו"ר ועדת השיפוט – משה קפטן

 

 

 

לו"ז המופעים:

18.3, יום שני, בשעה 17:30, "המגילה", היכל התרבות,  ראשון לציון בבכורה לפסטיבל

מחזמר צבעוני ורב משתתפים לכל המשפחה המבוסס על סיפור מגילת אסתר בכיכובם של כוכבי הילדים, חיפזון וזהירון

 

19.3, יום שלישי, בשעה 18:30,  גמר מונולוג קומי, אודיטוריום היכל

כחלק מאירועי ההוקרה ובהמשך למסורת , תתקיים זאת השנה החמישית תחרות מונולוגים קומיים בה יוכלו להשתתף תלמידי בתי הספר למשחק בישראל: בית צבי , יורם לוינשטיין , ניסן נתיב , סמינר הקיבוצים, אוניברסיטת תל אביב , גודמן באר שבע. התחרות תתקיים בשני שלבים והסטודנטים יציגו "מונולוג קומי" לצוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי משה קפטן . המקומות הראשון, השני והשלישי יזכו במלגות עידוד.

 

20.3, יום רביעי, בשעה 20:00, שני מופעים בערב – דני סנדרסון ואבי נוסבאום, היכל התרבות ראשל"צ

 

20.3, יום רביעי, בשעה 21:00, "מר בידור", אודיטוריום היכל – כניסה חופשית!

אילן רונן עם סודות מחדר החזרות, הרצאה מלווה במבחר סרטונים המתעדים כמה מהרגעים המצחיקים והמרגשים במפגשים שלו עם גדולי הקומיקאים

20.3, יום רביעי, בשעה 22:00, "קומדי ג'אם" – מרתון של הדור הבא והמבטיח של עולם הסטנד אפ הישראלי, אודיטוריום היכל

 

21.3, יום חמישי, בשעה 21:00, "כולם היו בנאי", שרים ומספרים יוסי בנאי ז"ל, היכל התרבות ראשל"צ – הפקת מקור בשיתוף תיאטרון הקאמרי

יוסי בנאי היה זמר, פזמונאי, קריין, במאי, סופר, בדרן, שחקן, כותב, חתן פרס ישראל, שהיה מעורב כמעט בכל תחום ביצירה הישראלית ויצר שפה ייחודית לו, שהפכה לקלאסיקה ישראלית. לא לחינם, הספידו אותו רבים כ"גדול האמנים הישראליים של הדורות האחרונים".

בין השירים שיבוצעו במופע: אם נדע לאהוב, ערב עירוני, אל תלכי מכאן, מרוב אהבה שותק, אני וסימון ומואיז הקטן, את הלילה שלך מרגיעים, שיכור ולא מיין, ספירת מלאי, פרצוף של צועני, יש חור בדלי, אהבה בת עשרים, הגבירה בחום, לא אבקש את ידיך.

מנחה: דביר בנדק

משתתפים: עידן אלתרמן, אבי גרייניק, שמואל וילוז'ני, אלי גורנשטיין, עינת שרוף, עדי כהן, עידו מוסרי, עדי ארד, אולה שור סלקטר, דן שפירא.

 

 

 

עורך ומפיק: אבי גז, ניהול מוסיקלי עיבודים ופסנתר: ורד פיקר                                                               בס: אליה צ'ולסקי, תופים: מושיקו בילר, גיטרה: מאור ויזל,  כלי נשיפה: עופר שפירא

 

21.3, יום חמישי , בשעה  21:00 , "לנצח בינתיים" – דנה ספקטור ורן שריג, אודיטוריום היכל, בבכורה לפסטיבל

דנה ספקטור ורן שריג  מספרים על הטעויות שגרמו להם לצמוח יחד לזוג אוהב וסוער בכנות הכמעט מתאבדת שלהם. טעויות שאולי כולנו עושים בחיי האהבה, אבל לא מודים בזה. למה השאלה היחידה שמרחפת מעל כל זוג בכל סלון בכל ערב היא אם יהיה סקס הלילה או לא ואיך זה שאנחנו לא עושים עם זה כלום? מה קרה שרוב מי שרוצה להתגרש היום הן נשים? מיהם נשואי הפייסבוק ולמה הם משכיבים את האישה שלהם לישון כל ערב? מדוע השאלה את מי אתה אוהב יותר את אימא או את אבא הופכת למלחמת עולם אחרי הגירושים? איך אוהבים ילד שהוא לא שלך? למה מומלץ להפסיק להכניס גברים לחדר לידה? ואם זה היה "הכי טוב שהיה לשניכם" אז למה הוא לא התקשר למחרת? למה גברים נעלמים? מה הסיבה שאסור לך לצאת עם בחור שלא נמשך אלייך? מה עושים עם גבר חולה? ומתי מותר להתחיל להתעצבן מזה שבן הזוג שלך בדיכאון? מה אסור להגיד בדייט ראשוןו? מדוע ילדים הם מוצר של מין שמהרגע שהגיע לאוויר העולם ידאג רק לדבר אחד: שלא תעשה עוד אף פעם מין? איך לא נעלבים ממפלצות השפע החמודות שאנחנו ילדנו וגידלנו? ומדוע מאוד חשוב לא לקחת ילדים לחופשה בטוסקנה? איך מפסיקים להעמיד פנים שאתם זוג מושלם וחוזרים להיות זוג פגום ומאושר?

רן שריג ודנה ספקטור, בערב מצחיק ומרגש על הטעויות שכולנו עושים באהבה ועל איך אפשר לחזור לחלק החי בזוגיות שלנו.

22.3, יום שישי, בשעה 22:00, "ישנן בנות וישנן בנות מצחיקות", היכל התרבות ראשון לציון, הפקת מקור חגיגית ומיוחדת לפסטיבל

רבקה מיכאלי, מיקי קם, אודיה קורן וטלי אורן, ארבעה מהבדרניות המצחיקות בישראל מלוות בתזמורת נשית חיה

 

22.3, יום שישי, בשעה 22:30 , משה אשכנזי במופע סטנדאפ חדש, אולם "מופת", ראשון לציון, בכורה לפסטיבל

משה אשכנזי, שחקן ("מטומטמת" , "בשבילה גיבורים עפים" ) וסטנדפיסט המסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור הישראלי. הסטנדאפ של משה לוקח את הצופה למסע מצחיק ואינטיליגנטי מהילדות בעכו ועד ההורות בתל אביב. מופע שנון, מצחיק ובועט.

כותב ראשי: רן לוי

כותבים נוספים: משה אשכנזי ודניאל חן

 

 

23.3, שבת, מרתון סרטים בכיכובו של ספי ריבלין ז"ל הכולל קלאסיקות אהובות ומוכרות לכל המשפחה – כניסה חופשית!

 

23.3, מוצ"ש, בשעה 21:30, ערן זרחוביץ' מארח את אייל קיציס , היכל התרבות ראשון לציון, בכורה לפסטיבל

צמד הקומיקאים במופע קומי משעשע. שילוב של שני כישרונות בידור  קטלניים על במה אחת!

 

23.3, מוצ"ש, בשעה 21:00, מפגש מושונוב – מוני מושונוב בערב של סטנדאפ, אודיטוריום היכל

מופע יחיד, בו מוני מושונוב שובר מחיצות בינו לבין הקהל בקטעי סטנדאפ עכשוויים וסיפורים על נקודות בקריירה העשירה שלו. מרמלה עיר הולדתו, דרך הלהקה הצבאית, זהו-זה, מלחמת המפרץ והבאבא בובה, על בולגרים, שחקנים, חברים ומערכונים שנולדו במקרה והפכו לכרטיס הביקור שלו בבידור הישראלי.

פסנתר: טל בלכרוביץ' / נדב רובינשטיין / אלעד אדר

 

23.3, מוצ"ש, בשעה 21:00, "קלינשטיין פינת דיין", רמי קלינשטיין בשיתוף פעולה עם ליאור דיין, אולם "מופת", ראשון לציון, בכורה לפסטיבל

חיבור ראשוני וחד פעמי בין רמי קלינשטיין, מהאומנים האהובים בישראל, ששורף את הרדיו עם להיטים שהפכו חלק בלתי נפרד מהזיכרון הישראלי לליאור דיין, בן לשושלת דיין הידועה שמסכם מדי שבוע את חוויותיו בגוף ראשון בלי הנחות בטור קבוע ב"מעריב". מופע משותף שמייצר ערך מוסף ייחודי כשליאור מביא קטעים עוקצניים מצחיקים ומבדרים ובינהם שזורים שיריו של  קלינשטיין שמתנגנים אצל כולנו בראש.