פסטיבל האוכל הבינלאומי- מסע קולינארי עולמי חווית טעמים ותרבויות רב-חושית

 

מיטב המטבחים המסורתיים של מדינות ברחבי הגלובוס, מגוון דוכני מסעדות ,מתחם ילדים, מייצבים של אייקונים בינלאומיים, שחקנים ורקדנים בתלבושות מסורתיות  25-27.8, 18:00-23:00, "גן המייסדים" רחובות

 

פסטיבל "טועמים עולם" לוקח אותנו למסע מרתק בעולמות קולינאריים במדינות מעבר לים. הפסטיבל שיתקיים בגן המייסדים ברחובות, מציע 3 ימים עמוסים בחוויות טעמים ותרבויות ומתאים לכל המשפחה. זו הפעם השנייה שהפסטיבל מתקיים ברחובות, לאחר שאשתקד הוא יוסד ונחל הצלחה.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו ממשיכים בייסוד וקידום פסטיבל בעיר לכלל הציבור וכמיטב המסורת הקיץ יסתיים בפסטיבל האוכל, שמציע חוויה קולינרית, אווירה ומטעמים מכל רחבי העולם. התרבות בעיר פורחת ואני מודה לעשרות אלפי התושבים והאורחים שגודשים את האירועים". ביקור בפסטיבל מדמה ביקורים בשווקים ובמסעדות במספר מדינות בעולם בו-זמנית.

 

בפסטיבל מתחמים של חוויה קולינארית ותרבותית, כאשר כל מתחם מציג את המטבח של המדינה ובכל מתחם מוצב מייצג ענק של אייקון המאפיין אותה, לדוגמא במתחם המיועד לארה"ב יוצב מייצג של פסל החרות בגובה של 12.5 מ' ובמתחם איטליה יוצב מייצג ענק של מסעדות המייצגות את המטבח של המדינה, בכל אחד מהמתחמים ישולב מופע אמנותי בהשתתפות שחקנים ונגנים המאפיין את תרבותה של אותה מדינה. העיצוב, התפאורה, השחקנים, המוסיקה והאוכל יעניקו לבאי הפסטיבל חוויה רב חושית, תחת קורת גג אחת.

 

במתחם ארה"ב יוצעו המבורגרים של רשת "בלק" וכריכי אנטריקוט של רשת "זסטי" לצד דוכני נקניקיות, גלידה אמריקאית, פיצה, פנקייקים ועוד.

במתחם אסיה, לצד פגודה סינית בממדים של 10 מ' 6 מ' יוצעו דוכנים המציעים סושי של רשת "סושה" מוקפץ תאילנדי אמיתי, דים סם , מכירת תה וקומקומי תה, לאווירה הייחודית תוסיף מוסיקת רקע מקורית המאפיינת את מדינות היבשת ושחקנים בתלבושות אוטנטיות.

במתחם דרום אמריקה- במתחם אשר יעוצב בסגנון של רחוב אותנטי בקובה, יוגשו מנות של מגוון הבשרים האותנטי של מסעדת "ראוגאוצ'ו", דוכן צ'ורוס ודוכן פירות אקזוטיים מיוחדים. את הנופך התרבותי תעניק להקה דרום אמריקאית.

במתחם איטליה- לצד מגדל הפיזה הענק יוגשו מנות של פסטות ופיצות של רשת "מאנצ'" מגוון ענק של 120 סוגי גבינות מיובאות מרחבי העולם, מרשת המעדניות "באשר", אשר הסניף הראשי שלה בשוק מחניודה וקרפים וגלידות של "אוטג'לה" של שף הגלידות גיא  טשקנט, המציע את הגלידות המשובחות בתלת-אופן שיובא מאיטליה.

במתחם ים תיכוני ישראלי – שילוב של אוכל ישראלי, בלקני ויווני, מנות של חומוס "פינתי", אוכל דרוזי- כנאפה, פול, תורמוס, טחינה ועוד, בורקסים של רשת "בורקס באבא", מלוואח,וחלבה של "ממלכת החלבה" משוק מחנה יהודה.

 

במתחם הילדים- במתחם אשר יעוצב בסטייל עולמו של דיסני, השפים של חברת"מבושלת", יציעו מנות בריאות שילדים אוהבים. עוד במתחם הילדים- מנות בשריות לילדים, דוכן ממתקים גדול, גלידות ועוד.

 

מחירי המנות נעים בין 15 שקל ל- 35 שקל למנה. הכניסה חופשית.

 

פסטיבל טועמים עולם רחובות צילום עיריית רחובות חופש גדול 2015 פעילות לילדים חינם