"קדמא", מרכז חוגים לילדים בשיטה המונטסורית, מציג:

סדנאות חנוכה חווייתיות עם ערך מוסף

סדנאות חנוכה לילדים בקדמא. צילום ליזט לגזיאל כץ (1)

צילום ליזט לגזיאל כץ

חג חנוכה בפתח, הילדים עתידים להיות בחופש ארוך וזה זמן נהדר לבלות לצידם בפעילות מהנה, עם ערך מוסף. קדמא, מרכז לאימון מונטסורי לילדים, מציע סדנאות חנוכה להורים וילדים בשיטה המונטסורית. הסדנאות יתקיימו במרכז קדמא ברעננה בין 17-20.12.

 

שיטת מונטסורי היא גישה חינוכית שנועדה לאפשר לילדים להביא לידי ביטוי את הנטיות הטבעיות והיכולות הטבעיות הקיימות בהם מיום היוולדם, באמצעות שימוש בכלל החושים ובסביבה מובנית מתאימה תוך כדי משחק. סדנאות חנוכה יכללו מסע מרתק ומעניין לילדים סביב חג החנוכה. בין הסדנאות:

 

  1. האור שבתוכי

פעילות אינטראקטיבית של הורה-ילד, דרך סיפור חג החנוכה ושימוש בעזרים מוחשיים המדמים את מנעד הרגשות על האור שבתוכנו והשפעתו על הסובבים. בנוסף, נכין בסדנה נר חנוכה המבטא את הייחודיות של כל ילד.

גילאים: 2-6 (סדנאות נפרדות לכל קבוצת גיל)

 

  1. סדנת יצירה מחשבתית

פעילות אינטראקטיבית של הורה-ילד סביב נושאי החנוכה ופיתוח החשיבה, תוך כדי משחקי חנוכה בעלי ערך מוסף. בנוסף, נכין מטריה מדליקה בעיצוב אישי לכל ילד, בהשראת משחק הטנגם המפורסם (בתוספת מפתיעה).

גילאים: 2-9 (סדנאות נפרדות לכל קבוצת גיל)

 

  1. נס חנוכה ומסע בעקבות אוצר יקר ערך

מסע משותף דרך המחשת סיפור נס פח השמן בימי החנוכה בעקבות מפת אוצר מסתורית הנמצאת במרחב. תוך כדי המסע ילמדו הילדים להכיר את עצמם ואת הייחודיות שבהם. עם מציאת האוצר, נגלה פעילות יצירה מונטוסוריאלית אישית באמצעות עזרים מפתיעים.

גילאים: 2-4 (סדנאות נפרדות לכל קבוצת גיל)

סדנאות חנוכה לילדים בקדמא.

צילום ליזט לגזיאל כץ

שעות הסדנאות: 9:30-13:00

מחיר: החל מ- 99 ₪ לסדנה הורה וילד

משך כל סדנה: כשעה.

הפעילויות יתקיימו בימי ראשון עד רביעי (17-20.12.17) ברחוב אחוזה 88 רעננה. לפרטים: 050-4646183 www.kedmamc.co.il