ריהוט דני בישראל! דיור אינטריורס משיקה  מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק

ריהוט דני בישראל! דיור אינטריורס משיקה  מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק

דיור אינטריורס

 

תור הזהב של הריהוט הדני עכשיו גם בישראל

דיור אינטריורס משיקה בתערוכת ריהוטים 2018 מותג חדש של מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק

מהמובילים בתחומו במדינות סקנדינביה וצפון אירופה

 

ריהוט דני בישראל! דיור אינטריורס משיקה  מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק

דיור אינטריורס

כבר ארבעה עשורים שחברת 'דיור אינטריורס' משמשת השראה לעולם העיצוב והריהוט הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל. לאורך השנים הציגה החברה בפני קהל לקוחותיה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

עיצוב מרהיב, פונקציונאליות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונוחות השימוש אלו המאפיינים העיקריים המלווים את עיצוב 'דיור אינטריוס' למן יום הקמתה. החתירה התמידית הזו אחר הרהיט האולטימטיבי, כזה שיביא את בשורת העיצוב האחרונה בתחום ויחד עם זאת ישמש את בעליו לאורך זמן הובילו את בעלי החברה, ציון שגב, לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת Hjort Knudsen, מותג רהיטים מוביל בתחומו במדינות סקנדינביה ובצפון אירופה, ובכך החזירה לישראל את העיצוב הדני שהיה כל כך פופולרי בשנות ה-60 וכיום הוא זוכה לעדנה מחודשת בעולם כולו.

 

מדוע העיצוב הדני כל כך פופולרי?

ריהוט דני בישראל! דיור אינטריורס משיקה  מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק

דיור אינטריורס

 

העיצוב הוא חלק מה-DNA של התרבות הדנית. נראה כי תור הזהב של העיצוב הדני שהיה בשיא תפארתו במחצית השנייה של המאה ה- 20, חוזר ובגדול, בשנים האחרונות.  העיצוב הדני שמאפייניו העיקריים הם עיצוב פונקציונאלי, קווים פשוטים ונקיים בדגש על מונוכרומטיות ואסתטיקה ברמה גבוהה ונוחות השימוש התפתח במחצית השנייה של המאה ה- 20, בהשפעת אסכולת הבאוהאוס הגרמני.

באותה תקופה החלו מעצבים דנים רבים לעשות שימוש בטכנולוגיות תעשייתיות חדשות בשילוב עם קווים מנחים של פשטות ופונקציונליזם לעיצוב רהיטים והצליחו להעניק לרהיטים אלו סגנון על-זמני.

החורף הצפוני הקשה העמיד בפני המעצבים ויצרני הרהיטים במדינות הסקנדינביות אלו את הצורך במתן מענה לצרכים של הישארות בבית לאורך חודשים ארוכים, קינון ובילוי בחיק המשפחה. בהתאם לכך, שימושיות היא אחת ממילות המפתח בעיצוב בסגנון זה. הרהיטים פונקציונליים, מתאפיינים בעיצוב קווים פשוטים ונקיים, נוחים ולעיתים תכופות משלבים פתרונות אחסון חכמים.

 

דיור אינטריורס  חברת הרהיטים הדנית המובילה בתחומה בעולם – עכשיו בישראל:

ריהוט דני בישראל! דיור אינטריורס משיקה  מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק

דיור אינטריורס

נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי ולא מסורבל עם קימורים מרהיבים ואסתטיקה בדגש על עבודת עיצוב אומנותית איכותית – אלה הם המאפיינים של מותג הריהוט החדש מדנמרק שמוצג בתערוכת ריהוטים על ידי חברת 'דיור אינטריורס'

החברה הוקמה על ידי Hjort Knudsen ואשתו Inna  בשנת 1973 וכיום היא מנוהלת על ידי בני הדור השני ובבעלות משפחתית מלאה.

מדובר בחברת הריהוט והעיצוב המובילה בדנמרק והספקית הגדולה ביותר של מערכות ישיבה מרופדות מעור ומבד ומערכות ריהוט שונות לחנויות רהיטים בדנמרק, שוודיה, ונורבגיה, גרמניה והולנד.

 

מפעליה של החברה ממוקמים ברחבי אירופה והיא מעסיקה למעלה מ- 1500 עובדים. בבעלותה מחלקת הפצה משלה עם צי גדול של משאיות המבטיחות אספקת סחורה איכותית ויעילה לחנויות השונות ברחבי אירופה.

 

לחברה גם מגוון רחב של כורסאות וכסאות המשתלבים בחלל המגורים יחד עם מערכות ישיבה סלוניות. טווח המוצרים נע בין אלו הדנים המסורתיים ועד לחדשים ולחדשניים בתחומם וכולם מוצעים בבד ובעור.

 

מחלקה מיוחדת בחברה זו היא מחלקת כורסאות הטלוויזיה המשלבות עיצוב דני ברמה הגבוה ביותר, שילוב של עורות משובחים, בדים וכמובן עץ איכותי המזוהה עם העיצוב הדני בקווים נקיים, פשוטים ובקימורים מרהיבים. חלק מכורסאות הטלוויזיה מצויד בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכוונן את הכיסא במספר תנוחות וזה אף בנגיעת טאץ' בלתי מורגשת. לצד זה קיימות גם אפשרויות חיבור ל-USB, להטענת הטלפון הסלולרי ועוד.

מוצרי החברה מוצעים במבחר עשיר ביותר של בדים ועורות איכותיים והרהיטים השונים מיוצרים בעצים מובחרים אופייניים לצפון אירופה ובהם אלון טהור, ליבנה ועץ אשור.

 

טכנולוגיית הקצפה – פטנט רשום מאפשרת ריפוד שאיכות שאין שניה לה:

"הרהיטים שלנו מיוצרים כדי לשרוד" כך נמסר ממטה החברה בקופנהגן. " העיצוב שלנו ובחירת החומרים נועדו לייצר רהיטים מרופדים שישרדו לאורך שנים רבות. כמעט כל הדגמים שלנו מכילים חומר מיוחד המוחדר בטכנולוגיית הקצפה קרה שהיא בלעדית לנו, למושב, לגב המושב ולזרועות  מערכת הישיבה, כך שמערכת הישיבה בסופו של דבר נוחה מאין כמוה".

עוד נמסר מהנהלת החברה: "המטרה שלנו היא לייצר תמיד את הרהיטים הטובים ביותר בעיצוב עם הנוחות המרבית. הקו המנחה הוא את פילוסופיית העיצוב שלנו הוא "  value for money": עיצוב וייצור באיכות ברמה הגבוהה ביותר במחירים נוחים.

החברה לוקחת אחריות על כל תהליכי הייצור במפעליה השונים שם נבדקים בקפידה מונחים של פונקציונאליות ונוחות הישיבה.

 

 

 

תערוכת ריהוטים 2018:

לראשונה בישראל תוצג טכנולוגיית חדשנית ופטנט בלעדי של החברה המערכות הישיבה הסלוניות, המאפשרת הארכה מיוחדת לאזור הרגלים מנוחה מושלמת.

 

DIUR INTERIORS

שדרות גיבורי ישראל 8 א.תעשיה פולג נתניה

http://www.diur.net/