שבועות בהנאה גם לאוכלי ושומרי נטול הגלוטן, חברת גורי משיקה מגוון מוצרים

חברת "גורי" מרחיבה את מותג GFREE  נטול הגלוטן ומשיקה מגוון פסטות ורטבים לפסטות

חברת גורי מעמיקה את כניסתה לשוק המוצרים נטולי הגלוטן ומרחיבה  את מותג GFREE, מותג באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם, לצד מחירים אטרקטיביים מאלו הקיימים  בשוק.

חברת גורי מעמיקה את כניסתה לשוק המוצרים נטולי הגלוטן ומרחיבה  את מותג GFREE, מותג באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם, לצד מחירים אטרקטיביים מאלו הקיימים  בשוק. המותג  כולל מוצרי מזון קפואים, מוצרי מזון יבשים וחטיפים נטולי גלוטן. החברה משיקה סדרת מוצרים חדשים ביניהם פסטות ללא גלוטן (פתיתים פוזילי, פתיתים פנה, אטריות מקלונים) ורטבי פסטה ללא גלוטן (רוטב ארביאטה, רוטב נפוליטנה, רוטב בולונז, ורוטב עגבניות ובזיליקום). הפסטות מיובאות מאיטליה והן על בסיס קמח תירס וקמח אורז ומגיעות בשלוש צורות- מקלונים, פנה ופוסילי. רטבי הפסטה הם ללא חומרים משמרים ומגיעים ב4 טעמים – ארביאטה פיקנטי, נפוליטנה, בולונז ועגבניות בזיליקום.

 

סוגי הפסטות:

 

  • פתיתים פוסילי 340 גר' – 9.90 ₪
  • פתיתים פנה 340 גר' – 9.90 ₪
  • אטריות מקלונים 340 גר' – 9.90 ₪

 

 

סוגי הרטבים:

 

  • רוטב ארביאטה 350 גר' – 9.90 ₪
  • רוטב נפוליטנה 350 גר' – 9.90 ₪
  • רוטב בולונז 350 גר' – 9.90 ₪
  • רוטב עגבניות ובזיליקום 350 גר' – 9.90 ₪

חברת גורי מעמיקה את כניסתה לשוק המוצרים נטולי הגלוטן ומרחיבה  את מותג GFREE, מותג באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם, לצד מחירים אטרקטיביים מאלו הקיימים  בשוק.

את מוצרי GFREE  ניתן להשיג ברשתות רמי לוי, יינות ביתן, יוחננוף, ויקטורי, חצי חינם, טיב טעם, עדן טבע מרקט, מחסני השוק, מרכז ירכא, פוליצר, קואופ שופ, שוק העיר, חביב ומגוון חנויות ובתי טבע נבחרים. כעת על איכות ועל טעם לא צריך להתפשר. אפשר להנות ולשמור על עצמנו, לאכול בריא וטוב.

 

 

על גורי

גורי בע"מ הינה אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון שקל בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראלים ובינלאומיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון אמריקה.